menu

Mijn Updates +
Film / Video on Demand / Netflix

zoeken in:

geplaatst:
Vraagje: La La Land zou vanaf afgelopen zaterdag op Netflix staan. Maar dit is niet gebeurd. Hoe zit dit?

kappeuter (crew)
geplaatst:
Ik zag die titel aangekondigd in een mailing van http://netflix-nederland.nl
Dat is helaas geen officiële Netflix bron. Meestal klopt hun informatie, maar deze keer dus jammer genoeg niet.

De officiële Netflix pagina van deze film op Netflix bevat geen beschrijving, dus ik vermoed dat de titel niet snel beschikbaar zal komen.
La La Land | Netflix

geplaatst:
La La Land kwam onlangs in België op Netflix, wellicht heeft iemand een bericht in het Nederlands gelezen en aangenomen dat het om Nederland zou gaan?

kappeuter (crew)
geplaatst:
Misschien is dat de verklaring. Het is niet slim om aan te nemen dat een film sowieso in beide landen uit komt, want er zitten nogal eens verschillen in het aanbod tussen Nederland en België.

geplaatst:
Zo zo, 3 tweets. Dat moet wel nieuwswaardig zijn!

geplaatst:
Niet van de minsten ook.

geplaatst:
Kathy #SAVEODEAAT staat er inderdaad om bekend een erg sterke maag te hebben, als die al tweet misselijk te worden van een film dan moet het wel menens zijn!

"Kranten" zouden zich moeten schamen voor zulke reclamespotjes vermomd als nieuws.

geplaatst:
En daar komt Nur Farieshah dan nog eens overheen met de mededeling dat ze wil kotsen terwijl ze al hoofdpijn heeft. Geloof me, dat wil je niet zomaar.

geplaatst:
Wat ik sinds halverwege februari heb gezien via Netflix:

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (★½), Wet Hot American Summer (★), Død Snø (★), The Cobbler (★½), Rango (★★★½), Dil Se.. (★), Coco (★★★), Resident Evil: The Final Chapter (★), House of Cards (★½), The Lincoln Lawyer (★½), To Play the King (★½), Tower (★★½), Tangerine (½), Ja Zuster, Nee Zuster (★★), Paris est à Nous (★★★★), Shrek the Third (★★★½), Bird Box (★★), The Accountant (★½), Fast Five (★★), Una Especie de Familia (★★★), The Whole Truth (★), Unicorn Store (★½), The Gunman (★½), Live by Night (★★½) en Sabotage (½).

geplaatst:
Een vruchtbare lijst

kappeuter (crew)
geplaatst:
Vanaf 30 augustus:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=zSV42j8lccg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

De prequel-serie bevat het meest complexe poppenwerk waar de Jim Henson Company zich ooit aan waagde.
The Dark Crystal: Age of Resistance is een prequel op de film The Dark Crystal (nu te zien op Netflix) van Jim Henson uit 1982. Voor zijn dood in 1990 was Henson onder meer verantwoordelijk voor de poppen in series als The Muppets en Fraggle Rock. Age of Resistance speelt zich net als de film af in het koninkrijk Thra en volgt drie Gelfings - Rian (Taron Egerton uit Kingsman), Brea (Anya Taylor-Joy uit The Witch) en Deet (Nathalie Emmanuel uit Game of Thrones) - op een missie om hun wereld te redden.

bron: de Lagarde

The Dark Crystal: Age of Resistance | Netflix Official Site

geplaatst:
Kijk Woland.

More goodies.

Verhoeven schreef:
Wat ik sinds halverwege februari heb gezien via Netflix:

Dat is niet best.

geplaatst:
Weinig 4*-films, kappeuter.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Ja. Al valt het mee, dit zijn slechts mijn aanraders van dit jaar, tot dusver.

Zo gauw uit mijn hoofd, deze kregen ook 4* van mij afgelopen jaren:

The Fundamentals of Caring (2016)
River (2015)

kappeuter (crew)
geplaatst:
Op de eerste van de maand worden we getrakteerd op films van de vrouwelijke Roemeense evenknie van Johan Nijenhuis:

Cristina Jacob

kappeuter (crew)
geplaatst:
Binnenkort zijn deze documentaires te zien op Netflix:

Vanaf 7 juni:

https://www.youtube.com/watch?v=Gp_MsziYf4s

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

The Black Godfather (2019)

Vanaf 14 juni:

https://www.youtube.com/watch?v=UY-8G-EY2Ck

Life Overtakes Me (2019)

Binnenkort op Netflix

kappeuter (crew)
geplaatst:
Knisper schreef:
Weinig 4*-films, kappeuter.

En wat zijn jouw 4* of hoger aanraders?

geplaatst:
Saneamento Básico, o Filme (2007) - MovieMeter.nl stond er in ieder geval op. Geen echte topper, maar wel de moeite waard.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Dank!

geplaatst:
Voor wie hem nog niet heeft gezien en niet te veel waarde hecht aan plot: Paris Est à Nous (2019). Met grote afstand de beste Netflixfilm tot nu toe.

geplaatst:
Zwolle84 schreef:
Voor wie hem nog niet heeft gezien en niet te veel waarde hecht aan plot: Paris Est à Nous (2019). Met grote afstand de beste Netflixfilm tot nu toe.

En lekker kort, dus ook makkelijker te pakken na het werk in de avond.

Ik zag hem al staan met een hoge score van je, stond ergens wel op de watch list voor binnenkort al.

geplaatst:
Was dit het?

kappeuter (crew)
geplaatst:
Ja helaas wel...

Ook nog deze serie, die mogelijk nog een vervolg krijgt:
How to Sell Drugs Online: Fast - TvMeter.nl

How to Sell Drugs Online (Fast) | Netflix Official Site

geplaatst:
Zwolle84 schreef:

Een tip die ik van harte zal nemen en aan mijn lijstje toevoeg!

kappeuter (crew)
geplaatst:

https://www.youtube.com/watch?v=VkFrNm5M_Ck

Check in to Jurassic World: Camp Cretaceous, an all-new animated series coming to Netflix in 2020.

Netflix Orders ‘Jurassic World: Camp Cretaceous’ Series – Variety

geplaatst:
Netflix begint steeds meer op die andere diensten te lijken waar sporadisch een (oninteressant) titeltje binnen drupt. Heb al weken niets meer aan m’n lijst toegevoegd.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:50 uur

geplaatst: vandaag om 02:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.