menu

Mijn Updates +
Film / Video on Demand / Netflix

zoeken in:
geplaatst:
Ze hebben vandaag alweer een emmer exotische shit leeggegoten. Toch alweer een tijd geleden dat ik een film aan m'n watchlist heb toegevoegd.

geplaatst:

Heb deze nu gebookmarkt, wordt ie ook nog aan het menu toegevoegd?

kappeuter (crew)
geplaatst:
Nee helaas, dit hoort bij de zgn. Verborgen functionaliteiten.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Merkwaardig dat er op deze vrijdag geen Netflix original film is verschenen...

Het geld is wellicht op...
Netflix' schuldenberg wordt andermaal duizelingwekkender - Vertigo

geplaatst:
kappeuter schreef:
Helaas (nog) niet in Nederland en Belgie:
The Hateful Eight: Extended Version | Netflix
Bij mij speelt hij gewoon af?
Zwolle84 schreef:
De normale versie is al een uur te lang...
Ik heb hem sinds ik hem in Eye op 70mm zag niet meer gezien, dat is wel een unicum voor een Tarantino en zegt wel iets. Nochtans vond ik het wel een goede film, en ga deze extended cut absoluut kijken

Ik lees in dat slashfilm artikel trouwens dat 70mm al een extended cut was, staat me idd vaag iets van bij. Heb ik deze versie dan sowieso al gezien?

geplaatst:
Ik vind z'n films normaal erg goed tot geweldig, maar hier gaf ik zowaar een onvoldoende voor.

geplaatst:
Qua wat in mei komt kijk ik meeste uit naar The Perfection

kappeuter (crew)
geplaatst:
Vanaf 14 juni:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=7eX1yQ1L1_E

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Murder Mystery (2019)

geplaatst:
Toch vreemd hoe films die wat in de vergetelheid raakten, toch een plotse boost kunnen krijgen via Netflix. Neem nu Midnight Run, een actiekomedie met Robert de Niro uit 1988. Sinds die deze maand op Netflix verscheen, kwamen er 30 stemmen bij op MM binnen 3 weken. Dat is evenveel als in de periode oktober 2016 - maart 2019.

kappeuter (crew)
geplaatst:
De onverzadigbare groeihonger van Netflix | De Volkskrant

(betaalartikel)

De Volkskrant schreef:
Peters: ‘In Hollywood is het altijd zo geweest dat je als maker allerlei mensen moest overtuigen, steeds hoger in een organisatie. Als iemand op enig moment nee zei, ging je plan niet door. Bij Netflix hebben we dat omgedraaid, onze methode heet ‘de vele wegen naar ja’ (many paths to yes). Om te beginnen is onze baas niet de enige die ja kan zeggen tegen een voorstel. Er zijn veel meer werknemers die dat mogen. Er hoeft er maar een ja te zeggen, dan gaat het door. Zelfs als een leidinggevende het niet wil.’

geplaatst:

Dit gebeurd niet vaak inderdaad. Dan hebben ze bekwame werknemers in dienst die echt weten wat ze doen. Anders laat je jou werknemers niet zulke beslissingen nemen of je moet zelf geen flauw benul hebben, dat kan natuurlijk ook.

geplaatst:
Ik denk dat we die eerste van de maand nu wel definitief kunnen vergeten. Er is niet meer toegevoegd dan op andere willekeurige dagen.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Ja het is armoe troef.
Mijn gemiddelde ligt nu op 1x per week een film kijken op Netflix...
Zo'n Vlaamse / Nederlandse serie Undercover kost miljoenen. Lijkt ten koste te gaan van het filmaanbod.

Ik ben wel benieuwd naar Dumplin' (2018) en Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile (2019) (beide te zien vanaf a.s. vrijdag).

geplaatst:
Ik betaal nu zo zo'n schappelijk bedrag voor mijn Netflix 4K abo dat ik af en toe een serie bingen en zo nu en dan een filmpje prima vind. Maar voor mij is het slechts een van de vele bronnen van filmvermaak, dat maakt me wellicht minder oplettend (en kritisch) op de vernieuwing en grootte van de content.

Afgelopen jaar voor Cinemember en Mubi betaald en beide echt amper gebruikt, zonde. Maar ik zie het ook een beetje als sponsoring

kappeuter (crew)
geplaatst:
Ik ben voor het kijken van films ook niet afhankelijk van Netflix; ik heb Netflix, Film1, MUBI, iTunes.
Maar dat maakt mij juist kritischer naar Netflix.

geplaatst:

Tik je daar per film af? Of hebben zij ook een soort abo?

kappeuter (crew)
geplaatst:
Zwolle84 schreef:
Tik je daar per film af? Of hebben zij ook een soort abo?

Ja per film inderdaad.
iTunes tegoed kun je bijvoorbeeld kopen in de supermarkt. Of machtiging via Paypal / credit card.

Om je een indruk te geven, deze zag ik recentelijk:
Ah-ga-ssi (2016) € 2,99
Un Illustre Inconnu (2014) € 3,99
Her Er Harold (2014) € 2,99
Tampopo (1985) € 3,99

Zijn net even de titels die je minder gauw op andere diensten ziet.

Ze hebben ook elke week een wat grotere titel voor € 0,99
Nu is dat Burnt (2015)
(prijs nog niet geactualiseerd op MM, kan helaas iets achterlopen)

geplaatst:
Ja, ik ken iTunes wel, maar dan vooral als muziekdienst. Heb ook een abo op Apple Music, dat betaal je uit dezelfde wallet. Zal eens kijken of ik er wat gaatjes mee kan opvullen.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Zwolle84 schreef:
Ja, ik ken iTunes wel, maar dan vooral als muziekdienst. Heb ook een abo op Apple Music, dat betaal je uit dezelfde wallet. Zal eens kijken of ik er wat gaatjes mee kan opvullen.

Als je een AppleTv kastje hebt is het helemaal makkelijk. Daar zit het standaard in het hoofdmenu (onder 'Films') en kun je films 'rechtstreeks' afspelen op je tv.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Vanaf 16 mei:

https://www.youtube.com/watch?v=lFZnNJEUx38

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Good Sam (2019)

kappeuter (crew)
geplaatst:
Vanaf 24 mei:

https://www.youtube.com/watch?v=8-HTLKzK7vw

Rim of the World (2019)

kappeuter (crew)
geplaatst:

https://www.youtube.com/watch?v=eL-uiqfalMc

Undercover, de eerste Vlaams-Nederlandse Netflixserie, is precies wat het moet zijn: binge-waardig | TROUW

Undercover - TvMeter.nl

geplaatst:
& weer vijf nieuwe Egyptische titels erbij, olé!

kappeuter (crew)
geplaatst:
Nogal irritant. Amazon Prime heeft vaak Indiase films als vulmiddel.

geplaatst:
Hoezo zijn films die jou niet interesseren "vulmiddel"? De circa 80 miljoen mensen die 2.0 (nu op Prime) in de bioscoop hebben gekeken zullen daar iets anders van vinden. Wellicht vinden zij films als Suspiria maar vulmiddel.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Uiteraard, maar voor de gemiddelde Nederlandse consument. Als de rechten wereldwijd worden geregeld is er weinig op tegen, objectief gezien.
Als je dan een universeel aanbod krijgt is dat ook best mooi. Dat snap ik ook wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:44 uur

geplaatst: vandaag om 13:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.