menu

Mijn Updates +
Film / Video on Demand / Netflix

zoeken in:
geplaatst:
Redlop schreef:
(quote)

Inderdaad. Roma en The Ballad of Buster Scruggs met name.

Met name die inderdaad.

geplaatst:
Jordy schreef:
nog even terugkomend op die "opnieuw toegevoegd"-melding op onze Netflix-pagina's.

Die melding staat volgens mij onterecht bij veel films, bv. nieuwe films die nooit eerder op netflix gestaan hebben. Ik zal de melding even weghalen tot ik er goed naar kan kijken.

Dat idee had ik inderdaad al. Stond ook bij nieuwere films die er volgens mij nog niet eerder op hebben kunnen staan.

geplaatst:
Er ontbreken ook weer de nodige toevoegingen in het overzicht.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Zwolle84

Maar enkele dacht ik?
Volgens mij titels die er misschien een paar weken of een maand zijn afgeweest wellicht (dus niet nieuw), ik zie Netflix links op de filmpagina's bij alle titels die ik heb nagekeken op uNoGS.

Jordy zal hier nog naar kijken:

Jordy schreef:
nog even terugkomend op die "opnieuw toegevoegd"-melding op onze Netflix-pagina's.

Die melding staat volgens mij onterecht bij veel films, bv. nieuwe films die nooit eerder op netflix gestaan hebben. Ik zal de melding even weghalen tot ik er goed naar kan kijken.

Jordy (admin)
geplaatst:
dat staat daar los van

als er een film is, die er minimaal een maand af is geweest, en niet in het "nieuw" overzicht staat, dan hoor ik graag een specifieke titel

kappeuter (crew)
geplaatst:
Videodienst Netflix verwacht fikse daling in nieuwe abonnees - NRC

NRC schreef:
Nooit eerder heeft videodienst Netflix zoveel nieuwe abonnees mogen bijschrijven als in de eerste drie maanden van dit jaar. Van januari tot maart 2019 kwamen er 9,6 miljoen klanten bij, bleek woensdag. De vooruitzichten van het bedrijf stellen echter teleur. Voor het tweede kwartaal verwacht het nog maar een groei van 5 miljoen klanten. Dat zijn er 900.000 minder dan in dezelfde periode in 2018, en bovendien minder dan analisten hadden voorspeld. Een verklaring voor de relatief teleurstellende groeiverwachting voor het tweede kwartaal gaf Netflix niet.

geplaatst:
Netflix gaat meer kijkcijfers met filmstudio's en publiek delen

Tweakers schreef:
Netflix gaat de komende maanden meer data laten zien over hoeveel van zijn klanten bepaalde films en series kijken. Die cijfers gaan eerst naar film- en serieproducenten en daarna mag het grote publiek ze ook zien.

geplaatst:
zie je, hebben ze van kappeuter geleerd.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Ere wie ere toekomt: Jordy

kappeuter (crew)
geplaatst:

(afbeelding)
Keiharde actiefilm van Netflix in eerste maand 52(!) miljoen keer bekeken - manners.nl
Manners schreef:
Als we Netflix mogen geloven, dan was Triple Frontier de best bekeken film. In de eerste maand zagen maar liefst 52 miljoen abonnees de film.

geplaatst:
Hardcore Henry op Netflix

geplaatst:

Heel opvallend hoe hoog Netflix Originals en films die recent op Netflix verschenen hierin staan, dat dicteert kennelijk behoorlijk wat de gemiddelde actieve mm gebruiker kijkt!

geplaatst:
centurion81 schreef:
(quote)

Heel opvallend hoe hoog Netflix Originals en films die recent op Netflix verschenen hierin staan, dat dicteert kennelijk behoorlijk wat de gemiddelde actieve mm gebruiker kijkt!

Die staan niet geheel toevallig ook bovenaan in Netflix, dus is de kans groter dat ze worden aangeklikt.

Is het trouwens anderen ook opgevallen dat Netflix met de aanbevelingen is gestopt? Of verschilt dat per gebruiker? Niet dat ik het mis hoor, de selectie sloeg werkelijk nergens op.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Beste Keuzes voor... is er nog wel, maar je moet wat verder naar beneden scrollen.
Kan wellicht ook per app / apparaat verschillen.

geplaatst:
Die zie ik al zeker een maand op geen enkel apparaat meer, ik scroll helemaal naar beneden. Misschien hebben ze de hoop gewoon opgegeven omdat ik zo'n beetje elke 90% naar beneden duimde en vice versa.

geplaatst:
Wie bij Netflix zou bedacht hebben dat het leuk is een hele rits uit Egypte erop te zetten? Laatst al ineens heel veel uit India en een keer aardig wat uit Turkije, maar die laatste twee landen kan ik wat makkelijker plaatsen.

geplaatst:
Ik heb er een horrortje uit kunnen pikken, altijd leuk meegenomen.

geplaatst:
& ik deze: Eshtebak (2016) was ook best aardig!

geplaatst:
Is de Beyoncé-film niet gekwalificeerd voor de site? Ik was verrast dat ik 'em nog niet kon vinden hier

kappeuter (crew)
geplaatst:
Als ik het goed begrijp betreft dat een concertfilm. Concertfilms zijn alleen toevoegbaar als de film een bioscooprelease in Nederland of België heeft gehad.

geplaatst:
tbouwh schreef:
Is de Beyoncé-film niet gekwalificeerd voor de site? Ik was verrast dat ik 'em nog niet kon vinden hier
ik heb toen voor Lemonade een topic aangemaakt omdat ik best onder de indruk was. Ik ben trouwens geen fan van Beyoncé's muziek, maar ga homecoming ook zien aangezien de pitchfork review me nog net niet omver blies.

geplaatst:
kappeuter schreef:
Als ik het goed begrijp betreft dat een concertfilm. Concertfilms zijn alleen toevoegbaar als de film een bioscooprelease in Nederland of België heeft gehad.

Het is deels een concertfilm, maar het omvat ook de voorbereiding op het concert, persoonlijke reflecties op oa zwangerschap ed. Zodoende is het ook een docu, ook al is het merendeel Coachella-performance.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Als het merendeel concert is beschouwen we het toch als concertfilm.
Concertfilms hebben meestal de elementen die jij noemt (voorbereiding / interviews etc.).

geplaatst:
Haar concerten zijn wel tot de laatste zucht geregisseerd en geacteerd, dus wat betreft is eigenlijk elke show ook weer een film.

geplaatst:
mjk87 schreef:
Wie bij Netflix zou bedacht hebben dat het leuk is een hele rits uit Egypte erop te zetten? Laatst al ineens heel veel uit India en een keer aardig wat uit Turkije, maar die laatste twee landen kan ik wat makkelijker plaatsen.
Films uit Egypte worden in heel Noord-Afrika gesmaakt, dus mensen van Marokkaanse afkomst zullen hier ook wel in geïnteresseerd kunnen zijn. Een jaar of tien geleden werd een aantal Egyptische mainstreamfilms gedraaid in de Pathé-bioscopen, maar blijkbaar liep dat niet zo goed, want het heeft geen vervolg gekregen.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Vanaf morgen te zien:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=jqZ4GevLeeg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Aurora (2018)

Vanaf 1 mei:

https://www.youtube.com/watch?v=_wGZc8ZjFY4

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Knock Down the House (2019)

Vanaf 3 mei:

https://www.youtube.com/watch?v=BcF7ZPc8kgM

A Pesar de Todo (2019)

Vanaf 17 mei:

https://www.youtube.com/watch?v=x9ZbXh58XOM

See You Yesterday (2019)

Binnenkort op Netflix

Gast
geplaatst: vandaag om 08:56 uur

geplaatst: vandaag om 08:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.