menu

Film / Video on Demand / Netflix

zoeken in:
kappeuter (crew)
Vandaag is het Bollywood time.

Ik zat ook al te kijken ja, opvallend. M’n Aziatische interesse zit alleen oostelijker, maar kan hier weleens wat van meepakken.

Nee, ik ben ook echt niet van plan een tientje per maand neer te leggen voor die sporadische film die ik er zou willen zien. Als ze nou eens een splitsing zouden maken tussen film en serie toegang bv en een combi.... Series hoef ik echt niet.

kappeuter (crew)
Berichten verplaatst naar The Ballad of Buster Scruggs (2018)

Nou, geen reden tot klagen an sich wat is toegevoegd, al heb ik dat hele MCU en Apocalypse Now al wel gezien dus voor mij voegt het weinig toe.

Nee, leuke toevoegingen inderdaad. Ze zijn daar de laatste tijd weer goed bezig, Apocalypse Now nog niet gezien dus die word binnenkort zeker aan geslingerd .

Ik vind het eigenlijk maar janken met de pet op.

Met The Wave en Carandiru wel nog twee films die ik wou zien toegevoegd.

Ah wederom een minder dan matige maand hier op nuttyflix.

Zwolle84
Voor het eerst sinds ik me kan heugen zit er geen enkele titel voor me bij. Maar goed, heb nog zo’n megalijst achter de hand dat ik me voorlopig niet hoef te vervelen.

Dit ga ik zeker kijken, fijn!

Mijn vrouw heeft sinds kort ook Netflix genomen. Friends weer gekeken en bijna alles van Jason Statham.
Mager aanbod.

Vind het nog niet mager. Staat genoeg te zien op.

Mag je vinden. Zelf kom ik van de bibliotheek terug met tien dvd's die ik graag wil kijken, terwijl ik op Netflix met moeite wat vind dat ik "wel" wil zien. Teveel direct to video aanbod, te weinig kwaliteit.

Mijn ouders hebben digitale televisie (Proximus, België) en ik vond hun on demand lijst al beter.

Maar bedoelen ze 30% Europees content? Of nationaal content (dus dat de Nederlandse Netflix voor 30% uit Nederlandse producties moet bestaan)? Want als ze Europees content bedoelen dan voldoet Netflix daar inderdaad wel bijna aan. Veel mooie Spaanse films en series komen langs. Franse films ook wel, maar mag nog wel meer. Als 30% uit Nederlandse content moet bestaan dan denk ik dat er veel opzeggingen komen .

Ik wil samen met mijn vrouw een goede serie kijken op netflix die spannend is en waarbij je steeds nog een aflevering wil kijken. Breaking bad al gezien. Iemand tips

Q Jones schreef:
Ik wil samen met mijn vrouw een goede serie kijken op netflix die spannend is en waarbij je steeds nog een aflevering wil kijken. Breaking bad al gezien. Iemand tips

Stranger Things, Fargo, Narcos, Sons of Anarchy...

Orphan Black.

Q Jones schreef:

La Casa de Papel!

Confusie
Vreemd dat niemand gelijk Ozark noemt. Begint voor mij met het onlangs verschenen tweede seizoen wel degelijk te ontaarden in een alleraardigst waardige creatie waar een beklemmend sfeertje en plaatsvervangend stresserende oprispingen een opvallend vreemdsoortige vermaaksvorm weten te genereren.

Los van het feit dat de BB vergelijking ook al meermaals daadwerkelijk wellicht of niet enigszins terecht is gemaakt.

Dus ja, zeker aanrader wat mij betreft.

dat is een vreselijke serie. sufste maffia ding ooit zonder humor, zonder dreiging.

Confusie
Tja.

Ik vind het een mooie, pakkende show gedragen door een klein scala aan sterke, memorabele personages waarmee het zeker garant kan staan voor het idee van enkeldaags veelvraat materiaal.

Zoals de vraagstelling oorspronkelijk deed luiden.

Dit tweede seizoen weet het voor mij tot dusver zeker waar te maken, lekker ook dat ze nu wel eens alles gelijk vrijgeven.

Wel zwaar teleurgesteld in de nieuwe Chat service van Netflix. Vroeger was het een vlees en bloed persoon die zowaar naar je vraag luisterde, vaak even tussendoor een babbeltje maakte en werkelijk z'n best deed om je vraag zo goed mogelijk te beantwoorden, nu krijg je wat snelle cut/paste antwoordjes die amper wat met de vraag te maken hebben en weigeren ze gewoon ergens verder op in te gaan.

Normaal zou de nieuwe Qaushiq Mukherjee (Garbage) ondertussen op Netflix moeten staan, maar ik vind hem niet en zie dat hij op MM ook nog niet toegevoegd is (ie, niet op Netflix beschikbaar is). De regisseur heeft zélf navraag gedaan bij Netflix en die hebben bevestigd dat de film internationaal beschikbaar is, maar het enige wat Netflix mij kon aanraden was hun request formulier.

Blergh.

Q Jones schreef:

Ozark - TvMeter.nl
The Sinner - TvMeter.nl

kappeuter (crew)
Vanaf 10 oktober:

22 July (2018)

Geralt Von Rivia is eindelijk gecast. Het wordt Henry Cavill. Fans van The Witcher hier?

Henry Cavill to star in The Witcher, Series at Netflix, Variety

Confusie
Lijkt me zo op dit ogenblik toch een wat bedenkelijke keuze.

Cavill voornamelijk gezien als meer het type gladjakker dus het zal mij benieuwen hoe hij uit de verf moet komen als ongelikte rauwdouwer Geralt.

Maar wie weet weten we van nergens niks en valt alles wel gewoon op z’n plek en blijkt Henry een meer veelzijdig acteur dan hij op dit moment doet vermoeden, maakt me in ieder geval benieuwd hoe ze deze transformatie uiteindelijk vorm zullen geven.

Gaan het zien.

Daarnaast lijkt het me overigens ook nog steeds erg leuk als Mark Hamill hier een rol in zou krijgen.

Maar dat zal wel niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:02 uur

geplaatst: vandaag om 00:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.