menu

Film / Video on Demand / Netflix

zoeken in:
Zou de 15e weer zo'n mooie dag worden ?

kappeuter schreef:
Nee blijkbaar niet in Nederland. Als ik deze link volg verschijnt de homepage van Netflix:
The Many Faces of Ito: The Movie | Netflix

Heel gek, 't is dan nog een film van Ryuichi Hiroki ook. Zal wel weer een timing-dingetje zijn, er zit al eens een maand tussen releases in NL en BE heb ik gemerkt. Lijkt me sterk dat ze in Japan zoiets hadden van "doe maar in België, maar Nederland zien we niet zitten, daar hopen we nog lekker te cashen met deze film"

Gang_Star: zo'n kenner ben ik dus Hiroki heeft blijkbaar ook een paar afleveringen van de serie geregisseerd, maar daar ga ik me toch niet aan wagen denk ik.

kappeuter (crew)
Officiële kijkwijzer is aangemaakt, dus dan zal die in Nederland ook nog wel volgen inderdaad.

kappeuter (crew)
Vanaf 7 september:

City of Joy (2016)

Zwolle84
Bij Film > Algemeen > Pathé:

Tip: Like Crazy (2011) staat niet in het overzicht maar is wel toegevoegd. Prachtfilm.

kappeuter (crew)
Dat komt omdat 'ie al eerder op Netflix heeft gestaan (toegevoegd op 11 juni 2016).
Dan beschouwen we het niet automatisch als 'nieuw op Netflix'.
Maar ik heb geen idee hoe lang 'ie er eerder op heeft gestaan. Ik zet 'm alsnog wel even in het overzicht.

Zwolle84
Ah, ik zie inderdaad op die andere website vrij regelmatig titels staan die hier niet in het overzicht staan. Volgens mij is het dan al best lang geleden dat ze verwijderd waren, want voor mijn gevoel zijn ze nieuw.

Ik weet niet hoe anderen erover denken en of het de bedoeling is dat we hierover meedenken, maar ik zou het wel fijn vinden als her-toevoegingen ook in het overzicht staan. Ik heb vanwege de brakke aanbevelingen van Netflix vaak geen idee wat er al die jaren al op stond en zie het dan pas als ze opnieuw worden toegevoegd.

kappeuter (crew)
Ja ik ben het daar wel mee eens.
Als een film opnieuw op tv komt vermelden we het ook. Waarom niet bij een VOD release. Ok niet helemaal vergelijkbaar maar toch.
Jordy denkt hier anders over wat betreft 'nieuw op Netflix'. Maar ik geloof dat het nog wel een idee was om 'opnieuw' op Netflix aan te geven.
De film staat overigens sowieso wel in het Netflix overzicht en bij de film staat een Netflix link.

Zwolle84
kappeuter schreef:

De film staat overigens sowieso wel in het Netflix overzicht en bij de film staat een Netflix link.

Ja, dat wel inderdaad. Maar dan ga je gericht zoeken en dit is een snelle blik van wat er (op)nieuw op Netflix is.

kappeuter schreef:
Jordy denkt hier anders over wat betreft 'nieuw op Netflix'. Maar ik geloof dat het nog wel een idee was om 'opnieuw' op Netflix aan te geven.

Lijkt me een goed plan. Sowieso zijn er veel mensen die niet sinds het prille begin een abonnement hadden, voor hen zijn zulke films gewoon "nieuw".

Lijkt mij ook een goed idee

Ben ook voor het meenemen van 'opnieuw op Netflix'. Ik heb het zelf net, dus zou zo'n titel ook snel missen. Geen idee wat er in het verleden exact opgestaan heeft.

kappeuter (crew)
Daar is de tweede grote reeks van de maand.
Veel toegevoegd, maar de meeste titels zijn films die je ook in een gemiddelde week op tv zou kunnen zien.
Paar aansprekende titels, voor wie ze nog niet gezien had...
Is er iemand die hier blij van wordt?

Zwolle84
Zitten wel wat leuke dingen bij hoor. En wie kijkt anno 2018 nou nog tv? Al jaren niet meer gedaan.

Ik vind dat soort "films van de tweede rij" ook meestal wel leuk. Zelden goede films, maar wel vaak aardige filler die om de één of andere reden (acteur, regisseur, ICM checks) nog wel de moeite zijn.

In België vandaag trouwens niet echt veel toegevoegd, anderzijds zit m'n queue nog redelijk vol dus ik zit er momenteel ook niet zo op te wachten.

kappeuter (crew)
Zwolle84 schreef:
Zitten wel wat leuke dingen bij hoor. En wie kijkt anno 2018 nou nog tv? Al jaren niet meer gedaan.

Dat is niet mijn punt.
Ik kijk ook zelden tv maar dit zijn het soort films die al jaren op tv komen en die ik ook niet de moeite vind om op te nemen.

Zo hé, aardig partij weer toegevoegd met erg vette titels. Terminator 2 .

kappeuter (crew)
Vanaf 14 september:

The Angel (2018) - met in de hoofdrol de Nederlander Marwan Kenzari

kappeuter (crew)
Vanaf 14 december:

Roma (2018)

Zo, paar heel aardige titels erbij deze week. Top.

kappeuter (crew)
Vanaf 9 november:

Outlaw King (2018)

De uitkomst van deze test laat zich raden natuurlijk. Het woord test lijkt me een eufemisme voor introduceren.

Ik mag toch echt hopen van niet..

Wie verzint het om voor een betaalkanaal waar mensen heen vluchten omdat ze niet meer op de normale wijze tv (met commercials) willen zien nu alsnog, betaald, die reclames krijgen?

Bizar.

Het is dat of de abonnementskosten omhoog waarschijnlijk. Of beide. Geen meerdere gebruikers meer per abonnement. Alles gestaag natuurlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:12 uur

geplaatst: vandaag om 10:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.