- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- de NL multiculti komedie
de NL multiculti komedie
kos
-
- 46281 berichten
- 8562 stemmen
Dan maak je het wel heel theoretisch.
Er is geen enkele onderzoeker die zomaar een hypothese produceert en dan daar naar toe gaat werken.
Als je dan al van kernaannames uitgaat staan die totaal niet in verhouding met wat hier als 'kernaannames' geproduceerd worden natuurlijk.
Dan kun je alles wel als kernaanname betitelen.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8410 stemmen
Dan maak je het wel heel theoretisch.
Er is geen enkele onderzoeker die zomaar een hypothese produceert en dan daar naar toe gaat werken.
Anders vaak zo toegepast, met behoorlijk wat succes.
Naar een hypothese toewerken qua onderbouwing, met bevestiging als doel, lijkt me ook niet zo verstanding. Maar het schrijven van een paper/artikel/publicatie draait mijn inziens in de kern toch om het verwerpen of bevestigingen van de hypothese met voldoende (vernieuwende) onderbouwing.
kos
-
- 46281 berichten
- 8562 stemmen
Er zijn verschillende soorten onderzoek. Dit paper is duidelijk niet geschreven met in het achterhoofd het toetsen van een hypothese lijkt me.
Moet je je voorstellen dat men aan het einde zou concluderen 'er is geen enkele onderzochte sociale of maatschappelijke parameter die een correlatie toont tussen de multiculturele post-9/11 onrust en de Nederlandse film'.
Dan denkt de docent ook: had het dan niet geschreven. .
mikey
-
- 28628 berichten
- 5039 stemmen
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8410 stemmen
Lijkt me overigens verstanding om niet hier daar verder over te discussiëren aangezien het nogal off-topic is.
Quido
-
- 14638 berichten
- 6058 stemmen
Zoals ik het dus begrijp werk je naar een vooropgestelde conclusie en zoek je de bronnen en gegevens daarbij.
kappeuter (crew films)
-
- 73781 berichten
- 5869 stemmen
Multiculti-komedies zijn nu een verboden vrucht - NRC
De multiculti-komedie domineert opnieuw de Nederlandse bioscoop. Meest recente releases zijn Bon Bini: Bangkok Nights en De Tatta’s 2. Het genre heeft een andere functie dan twintig jaar geleden.