menu

De Site / Gebruikers / Slechtste bioscoop ervaring(en)

zoeken in:
Da`s geen slechte ervaring joh! Dat is een verhaal om te koesteren.

De grootste tegenvaller van dit jaar, was voor mij de storm.. had hele hoge verwachtingen maar liep teleurgesteld de zaal uit. Was er heen gegaan met mijn bazin/vriendin, en met haar dochter.. en alle 3 hadden we iets van: wat hebben we nou net gekeken? Dat was wel zonde.

Als ik terug kijk naar langer geleden, was het de film Daddy Day Care, waar ik met een (eerste)date naar toe ging. Het lag niet zozeer aan de film, maar meer aan die kerel. Hij stonk toen hij aankwam, zweette als een otter, was heel oncharmant [voor zichzelf een XXL bak popcorn + cola kopen en niet vragen of degene waar hij mee is toevallig ook iets wilt drinken, maargoed] om vervolgens tijdens de film HEEL handtastelijk te worden en steeds tegen me aan te rijden.
Op een gegeven moment was ik het zat, gooide ik zijn XXL beker cola over zijn (witte) broek en stormde de zaal uit. Hij riep natuurlijk dingen naar me die niet ál te beschaafd waren, zal het maar niet herhalen hier, maargoed.. de hele zaal zat wel van

Ik zat er voor de film, niet om betast te worden door een stinkende zee-otter, kom op zeg...

Kiros schreef:
Da`s geen slechte ervaring joh! Dat is een verhaal om te koesteren.

Ja, nú kijk ik er zelf ook wel wat anders tegenaan dan destijds met koude ledematen, haha.
(Dank voor de leuke reactie)

Elineloves schreef:
niet om betast te worden door een stinkende zee-otter, kom op zeg...

Dan liever een stinkende Zeekoe, of niet?

Elineloves schreef:

Ik zat er voor de film, niet om betast te worden door een stinkende zee-otter, kom op zeg...

Goed gedaan.
Maar misschien was het nóg beter geweest helemaal niet met dat 'gedrocht' naar binnen te zijn gegaan.
Zeker niet na zijn lompheid die al tijdens de aankoop van versnaperingen bleek, in de foyer van de bios.

Overigens had die 'zee-otter' niets te klagen, die houden toch van een nat pak?

Brix schreef:

Goed gedaan.
Maar misschien was het nóg beter geweest helemaal niet met dat 'gedrocht' naar binnen te zijn gegaan.
Zeker niet na zijn lompheid die al tijdens de aankoop van versnaperingen bleek, in de foyer van de bios.

Overigens had die 'zee-otter' niets te klagen, die houden toch van een nat pak?

Tsja weet je, ik dacht hij is nerveus ofzo, en ik schrijf mensen niet metéén af, wil ze altijd een kans geven.. Ik dacht, hoe erg kan het worden tussen al die mensen in, het zal vast geen regelrechte ramp worden.. Ik wou na afloop van de film wel eens goed met hem praten over hoe en wat, en meteen zeggen dat ik niet erg gecharmeerd van hem was, maar zo ver is het nooit gekomen.

[quote]Elineloves schreef:
(quote)

Had ook niet veel opgelost vrees ik.
Maar je hebt je kranig geweerd.

Hé ik denk ineens ergens aan...zou die plomperik misschien ook een MM gebruiker zijn? (ik hoop van niet)

Elineloves schreef:
Hij stonk toen hij aankwam, zweette als een otter, was heel oncharmant [voor zichzelf een XXL bak popcorn + cola kopen en niet vragen of degene waar hij mee is toevallig ook iets wilt drinken, maargoed] om vervolgens tijdens de film HEEL handtastelijk te worden en steeds tegen me aan te rijden.

Ik kan me écht niet voorstellen dat er mannen/jongens zijn die zich zo durven te presenteren tegen een charmante dame.

kos
Misschien vond hij dat ze van cola alleen maar dik zou worden. .

Was je je portemonnee vergeten? Kom op zeg, voor een vrouw betalen is een keuze, geen verplichting.

Naomi Watts schreef:
Was je je portemonnee vergeten? Kom op zeg, voor een vrouw betalen is een keuze, geen verplichting.

Daar lag het accent niet op dacht ik.
Eerder op de respectloosheid van 'Mr. zee-otter'

Welke respectloosheid? Door handtastelijk worden? Of is zweten ook respectloos?

Ik vind dit een bedenkelijke situatie.
Bij zo'n soort jongeman, hoort ook een dergelijke vrouw.

Of was dit een "blind-date"?

nachtbraker
Tja Naomi,niks is verplicht behalve doodgaan maar als ik met een date op stap ben en ik haal alleen eten en drinken voor mezelf zou ik me toch niet goed erbij voelen hoor haha.
Het is nou eenmaal een ongeschreven regel.
En als je al stinkt en zweet moet je toch met iets anders positief opvallen.

Wel grappig dat die zo is en nog verwacht te scoren ook..

Ik ben een keer "verplicht" maar meegegaan naar de bios met een vriend van mij die een meisje erg leuk vond, maar liever niet meteen alleen met dr uit wilde. Zij nam een meisje mee die ik wel kende maar verder niks mee wou. Voor mij was de film dus een redelijk lange zit. Maaarrr die vriend van mij is inmiddels getrouwd met zijn bios-meisje en ze kregen vorig jaar een kindje, dus eind goed al goed. Soms moet je die dingen voor je vrienden over hebben vind ik. En het meisje met wie ik verplicht er heen ging en ik zijn nu ook vrienden dus no problemooo!

p.s. Ik kocht toen eten en drinken voor ons 4en en wist dat ik er niks aan over zou (willen) houden haha.

neo (crew)
Enkele berichten verwijderden. Het begon af te glijden naar een bedenkelijk niveau.

Ik kan me nog goed herinneren dat Eragon echt zwaar tegenviel. Nog erger was het om S1mone in de sneak te zien.

Ongetwijfeld Harry Potter 6. Sommige mensen waren de hele film door de zaal aan het schreeuwen en met skittels, m&m's en chip's door de zaal heen aan het smijten. later bleek het te gaan om 4 mensen van een jaar of 14, 15 die de bioscoop uit werden gezet na ongeveer een uur film. Echt ontzettend irritant was dat.

Met een paar vrienden ben ik eens naar de sneak geweest, er draaide een film met Jim Carrey. Ha, leuk, lachen, dachten we, daar hadden we wel zin in. The Majestic, laat die nu niet zo lachen zijn. Dat was een aardige domper toen. Ondertussen is de film aardig gerijpt, mijn smaak veranderd en vind ik het nu wel een goede film. Wellicht moet ik hem eens herbekijken.
En NeverEnding Story 2, dat moest een leuk uitje met de vriendjes uit de buurt worden. Die viel vies tegen na een zeer fijne herinnering aan deel 1. Geen leuke prinses meer .

Slechtste ervaring by far: Taran en de Toverketel! De eerste, misschien tweede film die ik ooit in de bios zag en ik vond 'm zoooo eng! Heb de hele film met mijn hoofd in de jas van mijn vader gezeten...brrrr...
Het erge is, ik heb 'm jaren latern nog eens terug gezien, en het blijft de minst gezellige disneyfilm die ik ken. Dat dit een kinderfilm is...onbegrijpelijk.

Ben in december 2007 in Miami naar de bios geweest.
Ik en m´n broer gingen I am Legend kijken.
Onze 1e bioservaring in Amerika. Was helemaal niks mis mee verder, totdat de film ongeveer een uur aan de gang was.
Het geluid kapte eropeens minutenlang mee, deed ie het weer eventjes. Ging het daarna helemaal mis, beeld ging ook raar doen.

Gelukkig draaide de film ook in een andere zaal, konden we allemaal daarheen verhuizen. Mochten we wel een half uur vd film overnieuw kijken en ons tussen andere mensen proppen.
Beetje jammer.

Ik was een een keer in de bios ook trouwens in Amerika in Baltimore en het was buiten 45 graden en ik had een kort rokje en mouwloosshirtje aan maar daar binnen stond de airco zo hoog dat ik het heel de film stervenskoud had en ik ben al zo koukleun.BRRRR

Ik was een een keer in de bios ook trouwens in Amerika in Baltimore en het was buiten 45 graden en ik had een kort rokje en mouwloosshirtje aan maar daar binnen stond de airco zo hoog dat ik het heel de film stervenskoud had en ik ben al zo koukleun.BRRRR

En er was niemand die je even op kwam warmen?

Kort rokje, mouwloos shirtje, dat klinkt als een potentiele fotoreportage voor in "MovieMeter User Pics"

[/pubermodus]

Ik heb twee redelijk slechte bioscoop ervaringen gehad, maar die werden dan weer gecompenseerd door de films zelf dus achteraf vielen die ook wel weer mee.

Tijdens The Brothers Grimm zaten er kleine kinderen in de zaal die waarschijnlijk een of andere wedstrijd hadden gewonnen. Ze waren de hele tijd door de film aan het praten en van stoel aan het wisselen, best respectloos dus, maar kregen wel persoonlijk drankjes gebracht door het personeel. (na afloop eindige de film destijds alsnog op een 4,5*)

Andere keer was toen er als uitje met mijn ROC locatie twee zalen waren afgehuurd in het filmhuis. Heb toen Brick gezien en vond het een geweldige film, maar leek de enige in de zaal te zijn. Continue werd er gekloot en dat is 110 minuten lang op een gegeven moment niet meer leuk.

Laatst zat ik dan weer eens in mijn eentje in een zaal, maar dan bij een matige film. Lekker geen gezeik, maar na afloop voelt het enorm suf. Weet dus niet wat ik prefereer, een goede film met irritant publiek, of een slechte film volledig zonder. Hmm..

neo (crew)
Gek. Je zou toch zeggen dat iedere filmliefhebber altijd een film wil kijken zonder irritant publiek.

Reinbo
Je hebt blijkbaar ook "irritant publiek" liefhebbers

Hij wil dan ook het liefst een goede film met een volle zaal met normaal publiek, maar als hij moet kiezen tussen 2 kwaden weet hij nog niet wat hij dan liever heeft.

Tijdens een voorstelling van Ben-Hur verwisselde de filmoperateur een keer de laatste en voorlaatste spoel! Raar effect...

In een matineevoorstelling werd de laatste spoel van de film 'Hatari'gewoon weggelaten omdat anders de volgende flm niet tijdig zou kunnen beginnen.

In een Joegoslavische badplaats bezocht ik een keer een avondvoorstelling in een gammele oude bioscoopzaal.
Die zat afgeladen vol, want er was in dat stadje s'avonds weinig anders te doen.
De TV op de hotelkamer nodigde ook niet bepaald uit tot kijken, want er waren maar twee zenders te ontvangen.
Bovendien werden op die zenders dagelijks alleen partizanenfilms vertoond (zonder ondertiteling)
De film die die avond in de bioscoop werd gedraaid was een Duitse, 'Der Schrei der Schwarzen Wölfe'.
Voor het gemak ook in de Duitstalige versie, want de meeste toeristen waren Duitsers.
Het hele binnenwerk van die bioscoop was van hout.
Wanneer je op de achterste rij plaatsnam op een stoel kraakte het tot voor in de zaal...
Airco was er niet natuurlijk, en het was snikheet zowel buiten als binnen in die periode, en dat bij een overvolle zaal.
Er zaten zelfs mensen op de trappen!
Een nogal merkwaardige belevenis in die broeikas een film te bekijken die zich volledig afspeelde in sneeuw en ijs...

Toen de film goed en wel zo'n klein uurtje bezig was ging plots het zaallicht aan en zag ik tot mijn verbazing de toeschouwers rondom mij heen opstaan en de zaal verlaten.
Ik dacht eerst nog aan een pauze, maar die was er al geweest.(de ijsverkoper deed gouden zaken)
Bij mijn navraag over wat er aan de hand was kreeg ik doodleuk te horen dat er niet meer filmspoelen geleverd waren door de filmverhuurder, en dat dat wel vaker voorkwam.
Van een Duitse filmbezoeker (met ervaring) vernam ik zelfs dat het mééstal gebeurde in die bioscoop!
Achteraf heb ik er wel nog om moeten lachen, nadat ik van mijn verbazing was bekomen.

Hmmmz... das toch wel Watchmen. Zoveel van verwacht na Sin City en 300. Met 2 vrienden erheen. De vette stukjes zijn ook echt ongelovelijk vet, maar de rest... En er kwam maar geen einde aan! Uiteindelijk mn jas aangedaan, ff piesen en toen was ik net terug om gedag te zeggen 2 minuten voor de aftiteling. Altijd minder als n film tegenvalt, je m 2 uur lang verwacht en je na die 2 uur hebt afgesproken... en dr maar geen eind aan komt!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:45 uur

geplaatst: vandaag om 08:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.