menu

De Site / Gebruikers / Mooiste bioscoopervaring(en)

zoeken in:
Graaf Machine schreef:
. LIefhebbers zoals ik. Mijn dank is groot, bioscoop Hengelo !

Alle bioscopen van de wat grotere ketens doen dit gewoon. Dank aan alle bioscopen in alle plaatsen! Haha

rep_robert schreef:
(quote)

Alle bioscopen van de wat grotere ketens doen dit gewoon. Dank aan alle bioscopen in alle plaatsen! Haha

Ik heb geen idee tot welke grotere keten de bioscoop in Hengelo behoort, maar desondanks is het mooi te horen dat dit beleid gemeengoed is. Ik was laatst bij mijn zoveelste (bijna)alleen-ervaring echt bang dat ze maar zouden stoppen met die onrendabele middagvoorstellingen.

(verwijderd)
Gister de nieuwe Kingsman gezien in Kopenhagen, op hier het best mogelijke scherm. Het wordt Supreme genoemd, verder weet ik er niks van af. Gelijkwaardige ervaring als iMAX, al viel hier de enorme beenruimte me direct op toen ik binnenstapte. Wat bleek: met een knopje toverde je je 'normale' bioscoopstoel om in een ligstoel, niks mis mee! Verder me totaal niet geërgerd aan de Deense ondertiteling of onverstaanbaar Engels.

Zwolle84
Bij De Site > Gebruikers > Ergernissen in de bioscoop:

Net met 150 over de snelweg gejaagd, 1 minuut voor tijd m’n kaartje voor Blade Runner gescoord en toen... liep ik de verkeerde zaal in. Kwam er na 20 minuten achter, toen ik voor de derde keer in twee weken het openingsshot van Wind River zag.

Weer naar buiten gelopen (pijnlijk bij je film van het jaar...), Unlimited-reservering voor de volgende voorstelling gemaakt, pas geblokkeerd omdat ik vlak ervoor een kaartje had gehaald.

Het domme verhaal uitgelegd, kreeg ik gewoon netjes een vrijkaart voor een stoel die ze anders vast en zeker hadden kunnen verkopen.

Ook wel eens fijn, zo’n ervaring. En ja, een lekker uitgebreid verhaal. Ik heb tijd te killen.

Zwolle84 schreef:
Ook wel eens fijn, zo’n ervaring.
Die brief van het CJIB is nog niet bezorgd begrijp ik.

Net tijdens Blade Runner 2049 een heerlijke "out-of-body experience" beleefd. Dat je even "vergeet" dat je een lichaam hebt en je helemaal "verdwijnt" in de film. Dolby Atmos en Laser ULTRA helpen daar goed bij.

geplaatst:
Bij de koolhoven ‘geniale originelen verkracht door remakes’ night/double bill, Carrie van de Palma mogen zien na Wicker Man. . De gehele film ontroerde me al door genialiteit, tijdens de final jumpscare vooral op het jonge publiek gelet. Je zag letterlijk een schokgolf door de zaal gaan. Na afloop veel geklaag van bleke koppies dat het ‘helemaal geen leuke film was’.

I loved it.

geplaatst:
Everest omdat ik helemaal alleen in de cinema zat. Dat zal deels de reden zijn voor zijn hoge rating. Daarnaast liggen dat soort films me ook gewoon.

Bij The Neon Demon liep ik in een trance naar buiten, en dat ondanks sociale angst en een volzette cinema dus dat was ook een mooie ervaring. De enige twee films waarvan ik blij ben dat ik ze op het grote scherm gezien had.

De rest had eerlijk gezegd geen meerwaarde. Ik ben niet zo een cinema-liefhebber. Ook ontzettend duur. Ik kan me dat gewoonweg niet permitteren.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:41 uur

geplaatst: vandaag om 09:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.