menu

De Site / Gebruikers / 30 April 2009, ramp

zoeken in:
Het begon zo mooi vanmorgen, en dat krijg je dit te zien rond de klok van 12 uur. Ik zat zelf met mijn vrouw live voor de televisie.

Ik kon gewoon niet geloven dat dit gebeurde, en dat in Nederland.
Wat er verder met de dader gaat gebeuren is niet duidelijk, wat mij het meest voor de handliggend lijkt is om deze man voorlopig de komend 30 jaar in de cel te gooien.
En dan zeker niet vervroegd vrij te laten.

Op dit moment zijn er helaas 17 slachtoffers, waarvan: 4 slachtoffers overleden, 5 zwaargewond en 8 lichtgewond.

Ik woon mijn hele leven in Nederland, maar dit vind ik toch echt wel schokkend, gelukkig dat de koningin er heelhuids vanaf is gekomen.

Pastichio Rocker
Dit is een filmsite, geen nieuwssite.

Schrijf je in op www.fok.nl, daar kun je erover discussieren tor je een ons weegt.

Pastichio Rocker schreef:
Dit is een filmsite, geen nieuwssite.

inderdaad, ik heb hier totaal geen boodschap aan.... (wat er ook gebeurt is, woon in belgië dus ben ni op de hoogte)

Pastichio Rocker
Ondertussen is de hele wereld ervan op de hoogte, dus dat is geen excuus. Het nieuws is net begonnen dus zet je tv maar aan.

Pastichio Rocker schreef:
Ondertussen is de hele wereld ervan op de hoogte, dus dat is geen excuus.

ik ben het met je eens hé, moest je het niet doorhebben

starbright boy (moderator)
Dit is inderdaad een filmsite en geen nieuwssite. Er zijn genoeg andere plaatsen waar over dit onderwerp kan worden gediscussieerd. Medeleven betuigen kan eventueel in het R.I.P.-topic, maar beter is het om dat op een condoleancesite te doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:03 uur

geplaatst: vandaag om 12:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.