menu

De Site / Gebruikers / Afscheid

zoeken in:
kappeuter (crew)
Dit topic is voor users die zich willen uitschrijven en dit eerst willen melden. Om je bericht geplaatst te krijgen in dit topic, stuur een PM naar één van de moderators.

arkadi
Ik wil toch even dag zeggen na hier meer dan een jaar te hebben gezeten.

Ik vond het erg plezierig maar heb het overzicht niet meer en kan geen bijdrage meer leveren en zit maar dwangmatig de site te checken zonder er iets mee te doen.

Daar waar ik vroeger nog deelnam in de forums en filmberichten lukt me dat nu niet meer.

Het gaat julie goed

Gr
Arkadi

lowhusky
ik schrijf me ook uit. ik vind moviemeter een beetje saai worden na een tijd. Helemaal nu kiriyama weg is. Ik heb ook niet veel tijd om erop te zitten, straks blijf ik zitten Ik wil de groeten doen aan kiriyama, maxcomtrilla, hilarious, sirotteke, de rocky-fans en alle andere mensen op moviemeter.

combi
na wat pm heen en weer tussen vaste en niet vaste users(op een volwassen manier) ben ik tot de conclusie gekomen dat ik geen enkele toevoeging (aangezien ik ook niet stem) heb op de moviemeter

dus bij deze kondig ik mijn afscheid aan.

word wel afkicken.

veel plezier nog allemaal.

heb er van genoten.

Lad
Ik heb besloten om na de beslissing om de ladder te verlaten 15 minuten geleden, ook MM een tijdje te verlaten...

Reden: simpel, ik maak de laatste tijd best wat tijd vrij om nog even op MM elke dag een beetje rond te hangen, maar aangezien er precies groepjes gevormd zijn (??) zie ik er geen enkel nut meer in, om mijn eigen mening te blijven verkondigen...
Ook heb ik het druk bij andere dingen...

Ik schrijf me niet uit, zeker niet, maar het lijkt me het beste om even op de achtergrond te blijven. Dit is niet door iemand ofzo hoor, dit is puur mijn eigen beslissing...

Ciao en plezier nog!

PS: Genk en andere dingen genieten voorkeur in deze tijden...

kappeuter (crew)
Op verzoek van Mochizuki Rokuro plaats ik dit in het Afscheid topic:

Mochizuki Rokuro schreef:
Beste MM-vrienden,

Hoewel ik met veel plezier nog veel films kijk, erover praat, schrijf en discussieer merk ik dat de site me nu minder oplevert dan het me brengt. Dat ligt vooral aan mijn eigen gedrag. Met een opgroeiende dochter (de mooiste op de wereld!!) merk ik dat het steeds moeilijker voor me wordt om keuzes te maken om mijn tijd naar tevredenheid te besteden. Ik moet voor mijzelf een duidelijke keuze maken.

Ik heb heel, heel veel waardevolle dingen ontdekt op het gebied van films en mijn horizon verbreed en mijn smaak verdiept. Belangrijker nog is dat ik enkele mensen achter de schermen van het forum heb leren kennen die me niet alleen op die mooie films hebben gewezen maar ook buiten de site om me veel vriendschap en gezelligheid hebben gebracht. Ik weet zeker dat ik die mensen gewoon zal blijven zien en ontmoeten. Zeker ook op het jaarlijkse IFFR-filmfeest.

Ik weet ook dat een aantal van jullie me wel zullen gaan missen. Ik vond het leuk om te zien dat enig evangeliewerk rond regisseurs als Claire Denis, Aleksandr Sokurov, John Cassavetes en zo niet onopgemerkt is gebleven. Dus blijf die goede films kijken en om het niet te vergeten:
01. 5.0* - Beau Travail / Claire Denis 1999
02. 5.0* - Distance / Kore'Eda Hirokazu 2001
03. 5.0* - Days of Eclipse / Aleksandr Sokurov 1988
04. 5.0* - Stalker / Andrej Tarkovskiy 1979
05. 5.0* - Zabriskie Point / Michelangelo Antonioni 1969
06. 5.0* - Barren Illusion / Kurosawa Kiyoshi 1999
07. 5.0* - Faces / John Cassavetes 1968
08. 5.0* - 2001: A Space Odyssey / Stanley Kubrick 1968
09. 5.0* - Eros + Massacre / Yoshida Kiju 1969
10. 5.0* - The Angelic Conversation / Derek Jarman 1985

kappeuter (crew)
Op verzoek van Reinbo plaats ik dit in het Afscheid topic:

Reinbo schreef:

Beste MM-ers,

De reden van mijn plotselinge uitschrijven is dat de discussies op MM mij te veel tijd, energie en vooral focus kosten. Heb het afgelopen jaar vaker op het punt gestaan deze rigoureuze stap te zetten, maar nu was het moment klaarblijkelijk daar. (Al speelde het feit dat ik Onderhond had afgelost als top-poster waarschijnlijk wel een rol. )

Wil me de komende tijd meer op mijn werk focussen en ontdekken hoe het leven zonder Moviemeter is. Tot zo ver bevalt dat overigens prima.

Het heeft dus niets te maken met de discussie in de 'Manier van communiceren op MM' -topic en al helemaal niet met de kritiek op mij. Wel hoop ik dat jullie de discussie met elkaar blijven aangaan en zo tot nieuwe inzichten komen.

Ik wens jullie in ieder geval allemaal veel kijk- en discussieplezier. Het filmlandschap herbergt veel moois, dus draai af en toe eens een vreemde steen om. Laat je verwonderen en geniet.

Groet Reinbo

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:36 uur

geplaatst: vandaag om 00:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.