menu

De Site / Gebruikers / Top 5 welke user vind jij echte filmfan

zoeken in:

606
Rianneke_Dan schreef:
Bij een top 5 meest irritante users, ben ik zo klaar

Maar dan word het er ook niet gezelliger op denk ik. Dus ik zou het even niet zo snel weten, sorry 606. De bedoeling was goed

Gelukkig hoor ik niet bij irritante users
Maar bedankt

606
djelle schreef:
Volgens mij moet het top moviemeter freaks topic gewoon veranderd worden in favoriete users. Een topic voor wie naar schatting de grootste filmfan(freak) zou zijn lijkt me nogal nutteloos en willekeurig.

Ja dat is een begin

Top 5 favoriete users zou nog kunnen, maar dan word het weer zo klef allemaal.

606
Rianneke_Dan schreef:

Ja slaag kans is 50% - 50% denk ik.

djelle
Rianneke_Dan schreef:

Maar dat is nu al het geval bij het 'moviemeter freaks' topic (alleen impliceert de naam eerder iets anders). Geen problemen mee, maar de titel zou dan wel eens mogen veranderd worden.

Dat topic is ook niets meer dan een grote butt-fuck-a-thon. Ook geen meerwaarde imho. Maar inderdaad een misleidende titel.

606
djelle schreef:
Maar dat is nu al het geval bij het 'moviemeter freaks' topic (alleen impliceert de naam eerder iets anders). Geen problemen mee, maar de titel zou dan wel eens mogen veranderd worden.

Wie verzorgt dat ?
Dan stuur ik een Pm

606
Naomi Watts schreef:
Dat topic is ook niets meer dan een grote butt-fuck-a-thon. Ook geen meerwaarde imho. Maar inderdaad een misleidende titel.

Wat wil je ermee zeggen ?

Wat ik zeg.

606

Kort gezegt je vind het niks

Ik denk niet dat het van meerwaarde kan zijn maar dat is dat freaks topic is dat evenmin. Is echt een ass lick fest geworden.

606
Naomi Watts schreef:
Ik denk niet dat het van meerwaarde kan zijn maar dat is dat freaks topic is dat evenmin. Is echt een ass lick fest geworden.

Je gebruikt zo van die termen
Snap er niks van. (no offens)

(om het even in normale termen uit te leggen)

Naomi bedoeld dat de users in dat topic gigantisch aan het slijmen zijn tegen elkaar. En dat heeft dus geen meerwaarde op mm. Word ook wel te persoonlijk vind ik.

Inderdaad, is één zo'n slijmtopic niet genoeg? We zijn hier toch allemaal filmfans en zouden degene die in de top 250 staan dan beter moeten zijn dan de andere enkel omdat ze een grote aantal films hebben gezien. Belachelijk, en wat Naomi Watts al zij een heel hoog butt fuck gehalte.

@ deze discussie.

606
niethie schreef:
Inderdaad, is één zo'n slijmtopic niet genoeg? We zijn hier toch allemaal filmfans en zouden degene die in de top 250 staan dan beter moeten zijn dan de andere enkel omdat ze een grote aantal films hebben gezien. Belachelijk, en wat Naomi Watts al zij een heel hoog butt fuck gehalte.

Dat was eerlijk waar niet mijn bedoeling.

606
P8rb schreef:
@ deze discussie.

Nee valt mee eigenlijk is het goed zo, want nu kunnen mensen eerlijk ook hun mening kwijt.

Pastichio Rocker
Nutteloos topic.

Slotje en permban voor de topicstarter.

djelle
Naomi Watts schreef:
Is echt een ass lick fest geworden.

Ik heb het topic niet echt gevolgd maar kan het me wel voorstellen, is ook een logisch gevolg met zo'n opzet. Neemt niet weg dat er wel nog genoeg mensen zullen tussenzitten die het niet doen om te slijmen, en mensen die er dan ook wel iets aan hebben om eens te zien wie wie zo'n beetje volgt en waarom.

Pastichio Rocker schreef:
Nutteloos topic.

Ik heb meer de P8rb. Echt hilarisch dit!

Ik geloof dat er hier alleen maar freaks zijn en geen liefhebbers. Die hebben toch geen tijd voor nonsens als internet. Hilarisch!

606
Mochizuki Rokuro schreef:

Ik geloof dat er hier alleen maar freaks zijn en geen liefhebbers. Die hebben toch geen tijd voor nonsens als internet. Hilarisch!

Gelukkig iemand die het hilarisch vind

606
Pastichio Rocker schreef:
Nutteloos topic.

waarom dat nou weer

is zeker met een grote big smile

Die discussie is leuk, maar terug on-topic:
De stand is

3-1

606
ik verlies zeker

maar geen permban is gewoon ( belachlijke ) uitspraak

starbright boy (moderator)
Een topic waarin we een beetje aangeven aan wie wat hebben lijkt me genoeg. Slotje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:18 uur

geplaatst: vandaag om 08:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.