menu

De Site / Gebruikers / Nachtwachten

zoeken in:
Morgen lekker vrij, maar dat rotexamen is op zo'n belachelijke datum dat ik nog even door moet knallen. En 153 euro weggooien door het examen niet te halen en weer 6 maanden te moeten wachten, terwijl de volgende studiemap al weer klaar ligt heb ik ook niet echt zin in. Geniet altijd van deze dagen, maar door de stress toch wel minder. Ik zeg ook elke nacht tegen mezelf duik erin, maar mijn ingebouwde klok is het daar nooit mee eens. Maar morgen na het leren ga ik ook een film huren. Ik pak tegenwoordig maar wat uit die schappen en zie het thuis dan wel.

Haha inderdaad mm wat die klok betreft ben ik het volkomen met je eens. Ik heb nooit zin om naar bed te gaan. Ik kom toch amper in slaap en dan lig je daar maar wat onnozel over de domste dingen na te denken dat ik zoiets heb ik had ook nog een uur van mijn verloren tijd onder kunnen zitten.

Nu nog 66 mensen op Moviemeter. Heb zo'n klein vermoeden dat het op oudejaarsavond wel wat kalmer zal zijn...

decicco schreef:
...ik had ook nog een uur van mijn verloren tijd onder kunnen zitten.
Waaronder?

decicco schreef:
Ik kom toch amper in slaap en dan lig je daar maar wat onnozel over de domste dingen na te denken...

Over welke dingen dan? Over had ik Jurassic Park nu maar een 3 gegeven i.p.v een 4?

@riesma: onder de bank.

@leperman: Bijvoorbeeld zoiets ja

Wat een leuke topic is dit laat ik maar gelijk een bericht achter laten.

Bedankt voor het bericht!

Haha inderdaad, niet een beetje te laat om nog met een kerstpakkie rond telopen Artemis?

Kerstmis heeft 12 dagen van 25 december tot 5 januari dus tot die datum blijft Yoda lekker zijn kerstmuts en pakkie aanhouden.

Ziezo nog even MM en GM checken en dan weer verder met knallen in Modern Warfare2.

Net gekeken naar V For Vendetta en nu nog wat rond snuffelen op de verscheidene forums.

Ieperman schreef:
Heb zo'n klein vermoeden dat het op oudejaarsavond wel wat kalmer zal zijn...

Ja, het is natuurlijk schandalig als je dan nog achter je PC zit.

Lijkt wel een chatboxje hier.

Chatten is zoooo 1e decennium, Nachtwaken-topic is hét nieuwe medium!

Lul niet ik ben net thuis mann.

Helaas vannacht niet kunnen mee praten in dit topic. (Had bezoek.)
Vanavond denk ik dat er inderdaad ook weinig mensen nog online zullen zijn. Misschien als de party's afgelopen zijn en mensen nog geen zin hebben om naar hun bedje te gaan .

Moet zo eerst nog werken tot 23.00 hoe shit is dat?
Daarna snel naar Deventer met de auto. Hopelijk niet te mistig en glad een keer.

Dat is inderdaad nogal heel erg shit!

@moviemafketel:

Ik hoop dat "snel naar Deventer " relatief bedoeld is?..
Rij verstandig s.v.p. , we willen je hier niet graag missen.

Het kan altijd erger. Ik heb vannacht nachtdienst, had ik maar een vak moeten leren.

Dat is afzien, sterkte!

Heb lekker uitgeslapen want het licht ging pas om 5 uur uit. maar kan nu dus niet slapen omdat ik nog wakker ben, ennuh clockwork heb je COD MW2 op de pc zoja wat is je steam naam

Ik kan nog niet slapen. Ik werd officieel pas 12 uur geleden wakker. Met een extreme kater natuurlijk.

ik ging gister om 5 uur slapen ofso, kon ook niet snel slapen omdat ik heel laat wakker werd

Laatste dag alweer voor mij. Vanavond toch maar eens tot flink laat wakkerblijven even nog die laatste uurtjes profiteren .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:00 uur

geplaatst: vandaag om 03:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.