menu

De Site / Gebruikers / nieuw lid sinds

zoeken in:
hey medegebruikers.als ik op sommige namen klik dan zie ik dat er sommige gebruikers al lang lid zijn op moviemeter.op deze topic kun je zeggen sinds wanneer je lid bent.aan jouw de keuze

Je hoeft maar op de user te klikken en je ziet het..

Dit wordt vast het meest overbodige topic ooit op het internet gestart. Zullen we dan maar meteen ook een nieuw topic starten waarin we aangeven dat we online zijn?

Uhm...wordt dit dan een lijst waar je kan zien wie t langst lid is ofzo?

sory maar ik ben te lui om op al die namen te klikken

Jordy is het langst. Dan, geloof ik, neo en dan kappeuter. Ben niet zeker (van Jordy wel natuurlijk) maar ik vermoed het.

Edit: van kappeuter klopte het niet.

Sorry hoor aunuscus, met alle respect, maar dit lijkt me een beetje een saai topic. (@katie morosky: Jordy is zonder twijfel het langste lid inderdaad )

Mescaline (moderator)
Beetje overbodig dit..

kappeuter (crew)
Beetje overbodig en onzinnig ja.
Er zijn andere topics waar je wel kunt melden hoe lang je op de site zit, bijv. als je een mijlpaal hebt bereikt; zoveel jaar op de site (gebruikersmijlpalen).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:56 uur

geplaatst: vandaag om 19:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.