menu

De Site / Gebruikers / Het veranderen van je Username

zoeken in:
Ik heb zitten zoeken maar ik kon dit topic nog niet vinden (misschien is ie dr wel maar ik vond hem niet)

ik vroeg me af of je je username kan veranderen want eigenlijk wil ik een andere naam

kan dat?

Nee, dat kan niet

Heel misschien met een goede reden, als je Jordy lief aankijkt

kappeuter (crew)
Voor een ton mag je je username wel wijzigen.

kappeuter schreef:
Voor een ton mag je je username wel wijzigen.

Een klein bedrag naar een goed doel lijkt me ook wel wat.. Wel met bewijs (afschrift ofzo) erbij.

Na overleg met Jordy mag je mij pm'en voor m'n rekeningnummer.

stan schreef:
Ik heb zitten zoeken maar ik kon dit topic nog niet vinden (misschien is ie dr wel maar ik vond hem niet)

ik vroeg me af of je je username kan veranderen want eigenlijk wil ik een andere naam

kan dat?

wat wil je dn als nieuwe username?

ja wel wat anders

k zat zelf te denken aan Venom of zo klinkt wel leuk

maja jammer dat het niet kan

Wat is er mis met 'stan'?

Stan the Man.

Aahh kom aan zeg, kan toch wel effe veranderd worden zoiets.... Of maak een optie in je profiel.

Hmm ik heb eigenlijk makkelijk lullen want zou wel niet zo gemakkelijk zijn, sorry heb niks gezegd!

Ja maar dan linken de berichtjes niet meer naar de juiste persoon, en raak ik de kluts kwijt omdat ik niet meer weet wie nou precies wie is.

Volgens mij is het met phpbb zo dat als je de optie "Gebruikersnaam wijzigen toestaan" aan zet álle berichten van die user veranderd worden naar zijn tegenwoordige naam. Tenminste, zo zit dat ook bij avatars en onderschiften...

Tuurlijk gaat het wel, maar dan wil iedereen opeens zijn willen veranderen en daar kunnen ze denk ik niet aan beginnen. (hoe graag ik het ook zou willen )

Idd, ik denk dat het weer een tijdje kost voordat je helemaal door hebt dat Doom opeens Resident Evil is geworden en stan Venom e.d. Maar je hóeft toch niet je naam te veranderen?

Wat ook een mogelijkheid is: we maken een topic by "Users" waarin iedereen die zijn naam heeft veranderd het meld. Maar die optie is eigenlijk meer flauwekul dan van serieus belang, niet Stan? Of kán je gewoon niet meer posten op MM met deze naam

Ik vind het prima zoals het nu is. Welke naam je kiest (en of je er later spijt van krijgt) is geheel je eigen verantwoordelijkheid. Als iedereen opeens zijn/haar gebruikersnaam gaat veranderen, is alles gewoon verziekt. Je kan mensen niet meer uit elkaar houden en je krijgt de meest bizarre situaties.

het is ook niet van belang maar ik dacht laat ik is kijken of het kan anders had ik het wel leuk gevonden

Nou, dan is de gesprekstof op...

Angrod_Pallanén schreef:
Volgens mij is het met phpbb zo dat als je de optie "Gebruikersnaam wijzigen toestaan" aan zet álle berichten van die user veranderd worden naar zijn tegenwoordige naam.

MovieMeter gebruikt geen phpbb. Het kán technisch natuurlijk prima allemaal, ik vind het alleen teveel verwarring scheppen als iemand ineens z'n username wijzigt.

Ik wil mn naam niet veranderen.

Ik zou alleen een hoofdleter willen hebben.
Kan dat wel ? Dan word het dus Mikoz

.

En je email adres veranderen ? Het adres wat er nu van mij staat is al 3 jaar verlopen

kappeuter (crew)
Daar kan je een van de mods mee lastigvallen. (k. of k.)

Is dit antwoord op mijn vraag of op die van Moviefreak ?

Jordy schreef:
MovieMeter gebruikt geen phpbb.

Wow! Dat dacht ik altijd! Het lijk er wel op trouwens....maargoed, laat ik niet te veel off-topic gaan.

Ik heb bij de nieuwe site (vooral het forum-gedeelte) wel phpBB als voorbeeld genomen, om het gebruik van de site (voor mensen die ook op andere forums actief zijn) zo makkelijk mogelijk te maken.

Kan iemand uitleggen wat phpBB is?

Jordy schreef:
Ik heb bij de nieuwe site (vooral het forum-gedeelte) wel phpBB als voorbeeld genomen, om het gebruik van de site (voor mensen die ook op andere forums actief zijn) zo makkelijk mogelijk te maken.

Dat verklaart

mikoz schreef:
Ik wil mn naam niet veranderen.

Ik zou alleen een hoofdleter willen hebben.
Kan dat wel ? Dan word het dus Mikoz

.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:48 uur

geplaatst: vandaag om 19:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.