menu

De Site / Gebruikers / Stemgedrag bij Turkse films

zoeken in:
mister blonde schreef:

you silly person you. nee, het is voorlopig nog even afwachten hoe, wanneer, met wie (vrijwilligers? anyone? ) e.d. eerst school afmaken.

m44r73n hier op de site gaat in Augustus emigreren naar australie, misschien kun je wel mee....

joyce.b
Mij stoort het ook niet zo heel erg hard dat er één user op honderd is die verkeerd stemgedrag heeft.

schreef Nieke.

wat is in vredesnaam `` verkeerd stemgedrag``?

er bestaat geen verkeerd stemgedrag.

Als iemand zegt "ik vond het wel een aardige film, heb me niet verveeld" en vervolgens geeft hij 5*.

Dat klopt in elk geval niet met de algemene lijn van beoordelen. Of zo'n harrie als "nightstalker"die van zijn 113 films gewoon 108 films 5* geeft, waarvan de meeste ook nog draken(subjectief) van films zijn....

Deal with it.

Ik reageer gewoon op wat in mijn ogen verkeerd stemgedrag is. Verder zal het me een worst zijn of ze verwijderd worden of blijven staan. Ondanks dat toch bedankt voor je 3 nutteloze engelse woorden....

Diesel
Wouter heeft een punt.

Gewoon ophouden met dat overdreven gedoe over andere stemmers..

Ik heb ook een punt op het einde van elke zin....

Hierboven heb je er iig 4.

kos
Het is nu wel tijd voor een slotje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:21 uur

geplaatst: vandaag om 10:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.