menu

Film / Algemeen / Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:
Er zijn heel lang geleden twee films uitgezonden op Nederland 2 en 3. De een wordt verteld aan de hand van de man en de andere vanuit de vrouw. Ze werden tegelijk uitgezonden. Van het verhaal weet ik eigenlijk helemaal niets meer (alleen dat er voortdurend gezapt werd bij ons thuis.) Ik dacht dat deze film eind jaren tachtig uitgezonden werd.

van zo'n film kan ik me ook iets vaags herinneren. Werd idd op 2 zenders tegelijk uitgezonden. Volgens mij was het toen op ouderjaardsavond uitgezonden

Ja idd! Ik wacht al jaren tot ie weer een keer wordt uitgezonden! Geen idee van de titel.

as
Was dat niet tijdens zo'n Veronica Mei maand film? Er zat ook een auto achtervolging in toch?

Ik heb er zowaar ook weer één , het is een film over een vrouwelijke superheld. Overdag heeft ze een goede baan (weet niet meer wat) en 's avonds gaat ze dan als een soort van Superwoman door de stad heen. Het is wel een zo'n erotisch gentinte film en ik dacht dat Shannon Tweed (Scorned) erin meespeelde. Iemand een idee ?

Yekezzez schreef:

Er zijn heel lang geleden twee films uitgezonden op Nederland 2 en 3. De een wordt verteld aan de hand van de man en de andere vanuit de vrouw. Ze werden tegelijk uitgezonden. Van het verhaal weet ik eigenlijk helemaal niets meer (alleen dat er voortdurend gezapt werd bij ons thuis.) Ik dacht dat deze film eind jaren tachtig uitgezonden werd.

Heb hem/ze ook gezien maar weet ook niet meer hoe hij heet ,helaas.Kan me niet herinneren dat dit eind jaren tachtig was overigens,volgens mij vorig jaar of het jaar daarvoor.Of bedoel je het jaar waarin hij uit kwam?

Yekezzez schreef:

Ja inderdaad dat heb ik destijds ook gezien , zal rond 1991/1992 geweest moeten zijn ongeveer. Was wel mooi om te zien

jassonn schreef:

Heb hem/ze ook gezien maar weet ook niet meer hoe hij heet ,helaas.Kan me niet herinneren dat dit eind jaren tachtig was overigens,volgens mij vorig jaar of het jaar daarvoor.Of bedoel je het jaar waarin hij uit kwam?
Is hij vorig jaar ook uitgezonden? Weet je nog wat plot punten? Kan ik hem daarop proberen te vinden.

FisherKing
Zie de post van Streeter, ik heb nooit een titel kunnen vinden.

neo (crew)
moviefreak#1 schreef:

Ik heb er zowaar ook weer één , het is een film over een vrouwelijke superheld. Overdag heeft ze een goede baan (weet niet meer wat) en 's avonds gaat ze dan als een soort van Superwoman door de stad heen. Het is wel een zo'n erotisch gentinte film en ik dacht dat Shannon Tweed (Scorned) erin meespeelde. Iemand een idee ?

http://www.moviemeter.nl/?film=12540]Deze?

Yekezzez schreef:
(quote)
Is hij vorig jaar ook uitgezonden? Weet je nog wat plot punten? Kan ik hem daarop proberen te vinden.

Eerlijk gezegd niet,het einige wat ik weet is dat ik de hele tijd liep te zappen,net zoals jij.

tun
bedankt flipsen,neo en zelva.

dat waren de drie die ik zocht.

en ook meteen maar weer twee nieuwe.

film 1.
.
figuur is op de vlucht,en belandt in een dorpje/landgoed waar een vrouw de scepter zwaait,en iedereen doet wat zij wil.
de held sluit vriendschap met flyboy,haar zoon ,en probeert m uit zn isolement te halen.
er zit echter een heel familiedrama achter.

film 2.
vrouw zoekt vriendschap/relatie met advocaat.
de advocaat echter blijkt de moordenaar van haar zus te verdedigen,en de hele relatie/vriendschap is maskerade,het gaat haar om de gegevens van die moordenaar,om hem te vinden,en hem te straffen.

duitse film

neo (crew)
Film 1: Klinkt als Met Grote Blijdschap

kappeuter (crew)
Nauwelijks.

tun
h-ha

heel grappig,neo.

ik zoek geen titel die ``klinkt als``,....we zitten hier niet in dat gebarenspelletje van omroep ***.

blijdschap is er ook niet,want zowel moeder en zoon gaan dood aan het eind.
ze plegen beiden zelfmoord.

tun
....tenzij jij achter je toetsenbord bijbehorende gebaren zit te maken::klinkt als : pet...af-af-af-,bij,bij,bij,...pet,let,het,zet?
af,af,af....tet,ret wet?

met,jaaa,.vingertje bij je neus....

etc.

dan kan ik er nog wel lol van inzien.

kappeuter (crew)
Doe niet zo raar. Hij geeft gewoon antwoord op je vraag. Met 'klinkt als' bedoelt hij natuurlijk 'lijkt op'.

tun
dat snap ik,jullie hebben geen humor,ik bedoel,zeker neit mijn soort humor
dat geldt natuurlijk vast niet voor iedereen.

ik vindt het wel grappig te denken ,en het was ook zeker geen aanval op neo,noch iets anders negatiefs.

ok,sorrie neo,mocht je je aangesproken/aangevallen,onheus behandeld voelen.

en kappeuter:ik zal wel doen zoals de anderen hier op de site,zodat ik er niet opval en tussenuit spring.

Ik heb hier nochtans al meer dan een jaar een heleboel afgelachen hoor. Er zitten hier verschillende prachtige humoristen. En zelfs een paar die het niet eens van zichzelf beseffen...

neo (crew)
Ik zag de humor er wel van in hoor en die sorry kan je allemaal weglaten

tun
speedy23 schreef:

Ik heb hier nochtans al meer dan een jaar een heleboel afgelachen hoor. Er zitten hier verschillende prachtige humoristen. En zelfs een paar die het niet eens van zichzelf beseffen...

ikke???;-)))

Heb net Bowling For Columbine gekeken, waarin op een gegeven moment een scène uit een andere film wordt gebruikt:
De hoofdpersoon (het ging te snel, dus kon ik niet zien wie hij was) ligt onder een auto met een geweer en daarmee schiet hij op de slechterik, waardoor deze een been kwijtraakt.

Als ik hard genoeg nadenk, kom ik er zelf ook wel op, maar daar heb ik geen zin in.

Volgens mij is het The 6th Day? Of Total Recall?

neo (crew)
Dat was The 6th Day. Je hebt dan ook die mensen die idd over die scene met dat been zitten te praten dat het zo geweldig was, buiten de filmzaal net nadat ze de film hebben gezien.

Ja, maar vroeg het voor de zekerheid...

ik zoek 2 filmtitels.
- film die cluedo 'verfilmt'
- film waar hitler word gekloond met al die kleine hitler mannetjes

Ramon K
Clue
The Boys From Brazil

harstikke bedankt

jassonn schreef:

Eerlijk gezegd niet,het einige wat ik weet is dat ik de hele tijd liep te zappen,net zoals jij.
Ik niet, mijn vader! Ik mocht 'het apparaatje' niet bedienen. Zo irritant vond ik dat. Het eerste wat ik gedaan had was een eigen tv kopen Toen kon ik mijn films kijken ipv de zesendertigste herhaling van (ik noem maar) Beverly Hills Cop.

tun schreef:
(quote)

ikke???;-)))

Neen hoor, daarvoor ken ik je nog niet lang genoeg...

Nee die was het niet, het was trouwens ook met Famke Janssen en hij heet Model by Day kwam ik achter via IMDB. Hij staat raar genoeg niet op de site en ik kan ook geen plaatje vinden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:48 uur

geplaatst: vandaag om 22:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.