Film / Algemeen / Ik zoek... een filmtitel
zoeken in:
0
geplaatst: 27 mei 2004, 11:28 uur
Er zijn heel lang geleden twee films uitgezonden op Nederland 2 en 3. De een wordt verteld aan de hand van de man en de andere vanuit de vrouw. Ze werden tegelijk uitgezonden. Van het verhaal weet ik eigenlijk helemaal niets meer (alleen dat er voortdurend gezapt werd bij ons thuis.) Ik dacht dat deze film eind jaren tachtig uitgezonden werd.
0
geplaatst: 27 mei 2004, 11:51 uur
van zo'n film kan ik me ook iets vaags herinneren. Werd idd op 2 zenders tegelijk uitgezonden. Volgens mij was het toen op ouderjaardsavond uitgezonden
0
geplaatst: 27 mei 2004, 13:34 uur
Ja idd! Ik wacht al jaren tot ie weer een keer wordt uitgezonden! Geen idee van de titel.
0
geplaatst: 27 mei 2004, 19:29 uur
Was dat niet tijdens zo'n Veronica Mei maand film? Er zat ook een auto achtervolging in toch?
0
geplaatst: 28 mei 2004, 01:06 uur
Ik heb er zowaar ook weer één , het is een film over een vrouwelijke superheld. Overdag heeft ze een goede baan (weet niet meer wat) en 's avonds gaat ze dan als een soort van Superwoman door de stad heen. Het is wel een zo'n erotisch gentinte film en ik dacht dat Shannon Tweed (Scorned) erin meespeelde. Iemand een idee ?
0
geplaatst: 28 mei 2004, 01:13 uur
Yekezzez schreef:
Er zijn heel lang geleden twee films uitgezonden op Nederland 2 en 3. De een wordt verteld aan de hand van de man en de andere vanuit de vrouw. Ze werden tegelijk uitgezonden. Van het verhaal weet ik eigenlijk helemaal niets meer (alleen dat er voortdurend gezapt werd bij ons thuis.) Ik dacht dat deze film eind jaren tachtig uitgezonden werd.
Heb hem/ze ook gezien maar weet ook niet meer hoe hij heet ,helaas.Kan me niet herinneren dat dit eind jaren tachtig was overigens,volgens mij vorig jaar of het jaar daarvoor.Of bedoel je het jaar waarin hij uit kwam?
0
geplaatst: 28 mei 2004, 01:22 uur
Yekezzez schreef:
Ja inderdaad dat heb ik destijds ook gezien , zal rond 1991/1992 geweest moeten zijn ongeveer. Was wel mooi om te zien

0
geplaatst: 28 mei 2004, 01:49 uur
jassonn schreef:
Heb hem/ze ook gezien maar weet ook niet meer hoe hij heet ,helaas.Kan me niet herinneren dat dit eind jaren tachtig was overigens,volgens mij vorig jaar of het jaar daarvoor.Of bedoel je het jaar waarin hij uit kwam?
Is hij vorig jaar ook uitgezonden? Weet je nog wat plot punten? Kan ik hem daarop proberen te vinden.Heb hem/ze ook gezien maar weet ook niet meer hoe hij heet ,helaas.Kan me niet herinneren dat dit eind jaren tachtig was overigens,volgens mij vorig jaar of het jaar daarvoor.Of bedoel je het jaar waarin hij uit kwam?

0
FisherKing
geplaatst: 28 mei 2004, 09:39 uur
Zie de post van Streeter, ik heb nooit een titel kunnen vinden.
0
neo (crew)
geplaatst: 28 mei 2004, 10:52 uur
moviefreak#1 schreef:
Ik heb er zowaar ook weer één , het is een film over een vrouwelijke superheld. Overdag heeft ze een goede baan (weet niet meer wat) en 's avonds gaat ze dan als een soort van Superwoman door de stad heen. Het is wel een zo'n erotisch gentinte film en ik dacht dat Shannon Tweed (Scorned) erin meespeelde. Iemand een idee ?
http://www.moviemeter.nl/?film=12540]Deze?
0
geplaatst: 28 mei 2004, 16:37 uur
Yekezzez schreef:
(quote)
Is hij vorig jaar ook uitgezonden? Weet je nog wat plot punten? Kan ik hem daarop proberen te vinden. Eerlijk gezegd niet,het einige wat ik weet is dat ik de hele tijd liep te zappen,net zoals jij.
0
geplaatst: 28 mei 2004, 17:55 uur
bedankt flipsen,neo en zelva.
dat waren de drie die ik zocht.
en ook meteen maar weer twee nieuwe.
film 1.
.
figuur is op de vlucht,en belandt in een dorpje/landgoed waar een vrouw de scepter zwaait,en iedereen doet wat zij wil.
de held sluit vriendschap met flyboy,haar zoon ,en probeert m uit zn isolement te halen.
er zit echter een heel familiedrama achter.
film 2.
vrouw zoekt vriendschap/relatie met advocaat.
de advocaat echter blijkt de moordenaar van haar zus te verdedigen,en de hele relatie/vriendschap is maskerade,het gaat haar om de gegevens van die moordenaar,om hem te vinden,en hem te straffen.
duitse film
dat waren de drie die ik zocht.
en ook meteen maar weer twee nieuwe.
film 1.
.
figuur is op de vlucht,en belandt in een dorpje/landgoed waar een vrouw de scepter zwaait,en iedereen doet wat zij wil.
de held sluit vriendschap met flyboy,haar zoon ,en probeert m uit zn isolement te halen.
er zit echter een heel familiedrama achter.
film 2.
vrouw zoekt vriendschap/relatie met advocaat.
de advocaat echter blijkt de moordenaar van haar zus te verdedigen,en de hele relatie/vriendschap is maskerade,het gaat haar om de gegevens van die moordenaar,om hem te vinden,en hem te straffen.
duitse film
0
geplaatst: 28 mei 2004, 18:39 uur
h-ha
heel grappig,neo.
ik zoek geen titel die ``klinkt als``,....we zitten hier niet in dat gebarenspelletje van omroep ***.
blijdschap is er ook niet,want zowel moeder en zoon gaan dood aan het eind.
ze plegen beiden zelfmoord.
heel grappig,neo.
ik zoek geen titel die ``klinkt als``,....we zitten hier niet in dat gebarenspelletje van omroep ***.
blijdschap is er ook niet,want zowel moeder en zoon gaan dood aan het eind.
ze plegen beiden zelfmoord.
0
geplaatst: 28 mei 2004, 18:42 uur
....tenzij jij achter je toetsenbord bijbehorende gebaren zit te maken::klinkt als : pet...af-af-af-,bij,bij,bij,...pet,let,het,zet?
af,af,af....tet,ret wet?
met,jaaa,.vingertje bij je neus....
etc.
dan kan ik er nog wel lol van inzien.
af,af,af....tet,ret wet?
met,jaaa,.vingertje bij je neus....
etc.
dan kan ik er nog wel lol van inzien.
0
kappeuter (crew)
geplaatst: 28 mei 2004, 18:44 uur
Doe niet zo raar. Hij geeft gewoon antwoord op je vraag. Met 'klinkt als' bedoelt hij natuurlijk 'lijkt op'.
0
geplaatst: 28 mei 2004, 18:53 uur
dat snap ik,jullie hebben geen humor,ik bedoel,zeker neit mijn soort humor
dat geldt natuurlijk vast niet voor iedereen.
ik vindt het wel grappig te denken ,en het was ook zeker geen aanval op neo,noch iets anders negatiefs.
ok,sorrie neo,mocht je je aangesproken/aangevallen,onheus behandeld voelen.
en kappeuter:ik zal wel doen zoals de anderen hier op de site,zodat ik er niet opval en tussenuit spring.
dat geldt natuurlijk vast niet voor iedereen.
ik vindt het wel grappig te denken ,en het was ook zeker geen aanval op neo,noch iets anders negatiefs.
ok,sorrie neo,mocht je je aangesproken/aangevallen,onheus behandeld voelen.
en kappeuter:ik zal wel doen zoals de anderen hier op de site,zodat ik er niet opval en tussenuit spring.
0
geplaatst: 28 mei 2004, 19:28 uur
Ik heb hier nochtans al meer dan een jaar een heleboel afgelachen hoor. Er zitten hier verschillende prachtige humoristen. En zelfs een paar die het niet eens van zichzelf beseffen... 

0
neo (crew)
geplaatst: 28 mei 2004, 19:46 uur
Ik zag de humor er wel van in hoor en die sorry kan je allemaal weglaten 

0
geplaatst: 28 mei 2004, 19:55 uur
speedy23 schreef:
Ik heb hier nochtans al meer dan een jaar een heleboel afgelachen hoor. Er zitten hier verschillende prachtige humoristen. En zelfs een paar die het niet eens van zichzelf beseffen...

ikke???;-)))
0
geplaatst: 28 mei 2004, 21:22 uur
Heb net Bowling For Columbine gekeken, waarin op een gegeven moment een scène uit een andere film wordt gebruikt:
De hoofdpersoon (het ging te snel, dus kon ik niet zien wie hij was) ligt onder een auto met een geweer en daarmee schiet hij op de slechterik, waardoor deze een been kwijtraakt.
Als ik hard genoeg nadenk, kom ik er zelf ook wel op, maar daar heb ik geen zin in.
Volgens mij is het The 6th Day? Of Total Recall?
De hoofdpersoon (het ging te snel, dus kon ik niet zien wie hij was) ligt onder een auto met een geweer en daarmee schiet hij op de slechterik, waardoor deze een been kwijtraakt.
Als ik hard genoeg nadenk, kom ik er zelf ook wel op, maar daar heb ik geen zin in.
Volgens mij is het The 6th Day? Of Total Recall?
0
neo (crew)
geplaatst: 28 mei 2004, 21:42 uur
Dat was The 6th Day. Je hebt dan ook die mensen die idd over die scene met dat been zitten te praten dat het zo geweldig was, buiten de filmzaal net nadat ze de film hebben gezien.
0
geplaatst: 28 mei 2004, 22:00 uur
ik zoek 2 filmtitels.
- film die cluedo 'verfilmt'
- film waar hitler word gekloond met al die kleine hitler mannetjes
- film die cluedo 'verfilmt'
- film waar hitler word gekloond met al die kleine hitler mannetjes
0
geplaatst: 28 mei 2004, 22:51 uur
jassonn schreef:
Eerlijk gezegd niet,het einige wat ik weet is dat ik de hele tijd liep te zappen,net zoals jij.
Ik niet, mijn vader! Ik mocht 'het apparaatje' niet bedienen. Zo irritant vond ik dat. Het eerste wat ik gedaan had was een eigen tv kopen Eerlijk gezegd niet,het einige wat ik weet is dat ik de hele tijd liep te zappen,net zoals jij.

0
geplaatst: 28 mei 2004, 23:06 uur
tun schreef:
ikke???;-)))
(quote)
ikke???;-)))
Neen hoor, daarvoor ken ik je nog niet lang genoeg...

0
geplaatst: 29 mei 2004, 01:14 uur
Nee die was het niet, het was trouwens ook met Famke Janssen en hij heet Model by Day kwam ik achter via IMDB. Hij staat raar genoeg niet op de site en ik kan ook geen plaatje vinden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.