menu

De Site / Gebruikers / Hoe vaak ben je dit jaar naar de bios geweest?

zoeken in:
Na jarenlang een gemiddelde van 50 gehad te hebben, denk ik dat ik dit jaar de 25 niet gehaald heb.

105 om precies te zijn.

7x

Hm, da's ook nie veul, maja da wis ik ei'lik al.

stinissen schreef:

Tussen de 120 en 130 maal

Gij wordt zekers buitengegooid door uw vrouw???

stinissen (crew)
speedy23 schreef:
(quote)

Gij wordt zekers buitengegooid door uw vrouw???

Nee hoor ze gaat zelfs in 80 % van de films mee

geen enkele keer, ik kan niet tegen mensen die chips of wat voor een rotzooi ook zitten te vreten tijdens een film, dat vind ik ontzettend irritant, ze zouden eten dat kraakt of wat voor een geluid ook, moeten verbieden in een bioscoop.

Dit jaar slechts 5x, maar ik moet nog 2 keer gaan :d

[EDIT]hmmm... dat zal moeilijk gaan, gezien dit jaar nog maar 1 dag duurt ....[/EDIT]

neo (crew)
Schat in (inclusief filmhuis voorstellingen, en vele matrix films bezoeken ) zo'n 80 keer.

stinissen schreef:

Nee hoor ze gaat zelfs in 80 % van de films mee

Moest de mijne zo graag naar de bios gaan, ik bleef er wonen. Maar de laatste vijftien jaar krijg ik ze er niet meer binnen...

Nu 60, morgen 61
Waarvan een tiental in het filmmuseum, en daarnaast nog ongeveer tien betalend in de cinema en de rest gratis

Dit jaar nog geen één keer. Het is raar maar waar.

Ik meen 5 keer:
-The Matrix: Reloaded
-The Matrix: Revolutions
-S.W.A.T. (slechtste film van het jaar...)
-Kill Bill: Vol. 1
-The Lord of the Rings: The Return of the King

Art
Ik denk zo rond de 60 films dit jaar

MFEO
137x

1x, bioscopen zijn echt ruk!
Zit voor geen meter, al die mensen (kuchend, schreeuwend, overdreven lachend, en waarom zij er altijd klassenuitjes als ik er ben).
Gewoon 1e klas TV en installatie aanschaffen en een lekkere bank (kan je nog eens lekker onderuit zitten).
Kan je gewoon rustig naar de WC zonder iets te missen.
Voordelen van een bioscoop zijn er (bijna) niet.

Rujar schreef:

Zit voor geen meter, al die mensen (kuchend, schreeuwend, overdreven lachend, en waarom zij er altijd klassenuitjes als ik er ben).
Gewoon 1e klas TV en installatie aanschaffen en een lekkere bank (kan je nog eens lekker onderuit zitten).
Kan je gewoon rustig naar de WC zonder iets te missen.

Zo denk ik er ook over .
Hoewel ik toch blij ben dat ik sommige films in de bioscoop heb kunnen bekijken. Zo'n groot scherm heeft wel z'n voordelen.

Rujar schreef:

Gewoon 1e klas TV aanschaffen

Kan je gewoon rustig naar de WC

Rujar schreef:

Misschien moet je eens naar een goeie bioscoop gaan.

Of naar een ander soort films ...

Menni
Of op andere tijden..
Ik zit rond de 100 films in de bios dit jaar trouwens.

Tja maar als je gewoon de hele week werkt KUN je dus praktisch niet meer naar redelijk populaire films omdat er dan ALTIJD vervelende mensen om je heen zitten.

Staat mij ook wel 's tegen.

Ik vind dat nogal meevallen, doordeweeks gaan en bepaalde bioscopen vermijden dan valt het erg mee.

Menni
Of even wachten tot de grootste drukte voorbij is (Return of the King doe ik volgende week pas, of nog later), dat helpt ook een hoop.

Heb er dit jaar 31 bioscoopbezoeken opzitten. Is zowat mijn jaarlijks gemiddelde eigenlijk.

Ik ga altijd zondag ochtend/middag. Heerlijk rustig is 't dan.

Ik heb er dit jaar (2003) 4 bioscoop bezoeken op zitten. Ik hoef niet perse naar de Bios maar bij sommige films heb ik zoiets daar wil ik niet op wachten tot dat ze uit zijn op DVD.

Ik ben dit jaar 13 keer naar de bios geweest. Ik vind de bios juist wel wat hebben. Ok, er zijn vaak vervelende mensen, maar beeld en geluid is thuis natuurlijk niet zo goed als in de bios (ik heb maar een kleine tv).

Ben altijd elke maandagavond naar de sneak geweest en als er nieuwe films uitkwamen die niet in de sneak waren dan gingen we daar op de woensdag ook nog naar toe.

58 keer dit jaar, waarvan het meeste naar de sneak.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:57 uur

geplaatst: vandaag om 06:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.