Blackmarket

Johnny Blaze
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Ik heb gisteren onze winkel online gezet.
Vooral cult films, filmhuis, imports. Bijna alles voor onder de 10,- euro.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Best mooi! Als ik wat meer geld heb ga ik zeker The Inviselbe Man(1933) en Dracula (1931) kopen.

PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2290 stemmen
Ik vind Porco Rosso en Whisper of the Heart wel wat aan de prijzige kant: € 1.999,00, . Ik zou wel bij alle film info even de regisseur en cast erbij zetten. Zijn de verzendkosten per bestelling of per product?

veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Ik vind Porco Rosso en Whisper of the heart wel wat aan de prijzige kant: € 1.999,00, . Ik zou wel bij alle film info even de regisseur en cast erbij zetten. Zijn de verzendkosten per bestelling of per product?
Inderdaat. Hieris Porco Rosso 17 euro.

Quentin
-
- 10172 berichten
- 8303 stemmen
Ik heb gisteren onze winkel online gezet.
Vooral cult films, filmhuis, imports. Bijna alles voor onder de 10,- euro.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Johnny Blaze
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Ik vind Porco Rosso en Whisper of the Heart wel wat aan de prijzige kant: € 1.999,00, . Ik zou wel bij alle film info even de regisseur en cast erbij zetten. Zijn de verzendkosten per bestelling of per product?
Inmiddels de prijs verandert. Probleempje in de database. Uiteraard mag je m altijd voor 1999,- kopen
Het is qua informatie een beetje balanceren met hoeveel tijd ik qua product invoeren kwijt wil zijn. Bedankt voor de tips iniedergeval !

Johnny Blaze
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Ik heb de keus gemaakt om juist niet van alles op de website te zetten maar alleen titels die wij inkopen en op voorraad hebben die oftewel heel moeilijk te vinden zijn ( imports ) of veel goedkoper zijn dan ergens anders.
Wanneer ik dus zoals Bol gewoonweg de gehele Bertus database (muziek ) en film catalogus online zet kan je met de kortingen die Bol krijgt nooit concureren en onderscheidt ik me ook niet.
DFW heeft inderdaad leuke titels, maar alweer hetzelfde verhaal, hoe kan je je onderscheidden als je hun titels bij iedereen tegenkomt en ook nog duurder bent.

Johnny Blaze
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Ik heb de prijs inmiddels verlaagd van de Ghibli titels ( ik van elke ook maar 1 op voorraad ). Does bastards of Boudisque

Quentin
-
- 10172 berichten
- 8303 stemmen
DFW heeft inderdaad leuke titels, maar alweer hetzelfde verhaal, hoe kan je je onderscheidden als je hun titels bij iedereen tegenkomt en ook nog duurder bent.
(Al die A-film arthouse titels zijn gewoon overal te krijgen)

Johnny Blaze
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
(Al die A-film arthouse titels zijn gewoon overal te krijgen)
Het gaat niet zozeer om wat in de handel is maar wat via het internet wordt aangeboden. Aangezien Bol van DFW grote kortingen krijgt heeft het helemaal geen zin om hun films op een site te zetten.
Neem bv 21 jump street seizoen 2. Die is 28,- bij Bol en 20,50 inkoop ex. btw. Met dat soort marges heeft het helemaal geen zin om zo'n product aan te bieden.
Hence het feit dat de titels die wij aanbieden oftwel moeilijk verkrijgbaar zijn ( zeg maar niet ) of in prijs schelen.
Ik richt me dus liever op een publiek van arthouse en cult fans.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.