- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Chainsawvideo.nl
Chainsawvideo.nl

Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Te vinden op http://www.chainsawvideo.nl.
Heb er onlangs enkele DVD's gekocht. Ze zijn wel redelijk duur, maar daar staat tegenover dat ze een vrij specifiek aanbod hebben, heel soepel zijn qua betalingsmethoden en erg vriendelijk zijn in de omgang.
Ik ga er zeker nog aankopen doen in de toekomst en ik kan deze onlineshop iedereen aanraden die van horror houdt.

dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4097 stemmen
Het aanbod ziet er idd erg goed uit alleen zie ik er veel films tussen die ik elders 3 keer zo goedkoop kan krijgen. Nu zag ik laatst Aftermath staan en die zou ik dan wel graag willen bestellen. Doen ze ook aan acceptgiros enzo? Mn creditcard begint nml een aardig krediet op te bouwen, met veel dank aan Play.com. Een site die trouwens ook wel bijna alles heeft en waar ik veel bestellingen plaats. En is Chainsawvideo een beetje rap met leveren?

Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Chainsawvideo levert naar mijn ervaring heel snel. Binnen enkele dagen na ontvangst van betaling, en ik woon dan nog in België.
En wat bedoel je met accepgiro? Ik weet dat je gewoon via bankoverschrijving kan betalen (ook vanuit België).
Die Aftermath is nu trouwens beschikbaar in een luxe-editie, al gezien?
Wat je zegt over de prijs is enigszins wel terecht, maar ik persoonlijk heb geen zin om bij 5 winkels die ik niet ken 1 DVD te bestellen, terwijl je ze allevijf tegelijk bij chainsaw kan kopen, ook al betaal je meer. Ik betaal graag wat extra voor goeie service, klantvriendelijkheid en snelle levering. Al mag het inderdaad iets goedkoper.

dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4097 stemmen
Ok ik wist niet dat je in Belgie woonde. Een acceptgiro kennen jullie daar niet volgens mij.
Maar in Amsterdam zijn er veel speciaalwinkels en er is een winkel als Fame waar ontzettend veel te krijgen is, ook op horrorgebied. Vooral DVD's die moeilijk te krijgen zijn of gewoon stukken goedkoper zijn op internet bestel ik online. Ik zal binnenkort wel een bestelling plaatsen op chainsaw. Aftermath is erg aantrekkelijk, heb jij m gezien?
En bedankt voor je info .

Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Ok ik wist niet dat je in Belgie woonde. Een acceptgiro kennen jullie daar niet volgens mij.
Maar in Amsterdam zijn er veel speciaalwinkels en er is een winkel als Fame waar ontzettend veel te krijgen is, ook op horrorgebied. Vooral DVD's die moeilijk te krijgen zijn of gewoon stukken goedkoper zijn op internet bestel ik online. Ik zal binnenkort wel een bestelling plaatsen op chainsaw. Aftermath is erg aantrekkelijk, heb jij m gezien?
En bedankt voor je info .
Heb hem niet gezien. Ben ook nog niet lang (opnieuw) bezig met film, en dan vooral horror.
Was vroeger een grote fan, maar heb wegens omstandigheden m'n hobby wat uit het oog verloren. Mede omdat ik enkele maanden geleden een DVD-speler heb aangekocht heb ik de kriebels terug te pakken. Ik probeer dan ook zoveel mogelijk tijd te spenderen aan m'n hobby: film, en dan voornamelijk horror. Ben nu ook bezig met zo snel mogelijk m'n collectie die ik voor ogen heb te vervolledigen, en chainsawvideo is daarin een grote steun .

dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4097 stemmen
Mooi dat je het weer hebt opgepikt En helemaal dat horror ook jouw favo genre is. Ben er zelf al sinds klein mee bezig en heeft me altijd gefascineerd. Ik zal je nog wel vaak tegenkomen hier op MM denk ik.

Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Ik zal je nog wel vaak tegenkomen hier op MM denk ik.
Daar twijfel ik niet aan .

Mr Confused
-
- 1714 berichten
- 6085 stemmen
Chainsawvideo levert naar mijn ervaring heel snel. Binnen enkele dagen na ontvangst van betaling, en ik woon dan nog in België.
En wat bedoel je met accepgiro? Ik weet dat je gewoon via bankoverschrijving kan betalen (ook vanuit België).
Die Aftermath is nu trouwens beschikbaar in een luxe-editie, al gezien?
Wat je zegt over de prijs is enigszins wel terecht, maar ik persoonlijk heb geen zin om bij 5 winkels die ik niet ken 1 DVD te bestellen, terwijl je ze allevijf tegelijk bij chainsaw kan kopen, ook al betaal je meer. Ik betaal graag wat extra voor goeie service, klantvriendelijkheid en snelle levering. Al mag het inderdaad iets goedkoper.
Chainsaw levert dan ook vanuit Luxemburg! Denk dat daar hun depot is. Zo was de postzegel daar toch afgestempeld. Vandaar dat we het rond de 5/6 werkdagen in de bus hebben hier in België

SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
ze hebben ook een ebay-winkel

damianodebeste
-
- 838 berichten
- 0 stemmen
Te vinden op http://www.chainsawvideo.nl.
Heb er onlangs enkele DVD's gekocht. Ze zijn wel redelijk duur, maar daar staat tegenover dat ze een vrij specifiek aanbod hebben, heel soepel zijn qua betalingsmethoden en erg vriendelijk zijn in de omgang.
Ik ga er zeker nog aankopen doen in de toekomst en ik kan deze onlineshop iedereen aanraden die van horror houdt.
Inderdaad erg goede site ben er een tijdje geleden achter gekomen en heb er Zombi 2 gekocht voor 9,99. Ze zijn wel echt alleen gericht op pure horror films als The Fly Videodrome en Alien zijn er niet te koop. Maar wel een hele goede site.

Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Wat de prijs betreft vind ik het nog meevallen. Dit vooral omdat hun duurdere dvd's vaak ook limited editions zijn van o.a. X Rated Kult of XT Video en dergelijke. Hun hardbox releases zijn overal rond die prijs te koop. De dvd's die niet zo zeldzaam zijn vind je er dan ook voor normale prijzen voor NL webshops.
Verder een erg uitgebreid aanbod, en veel geweldige duitse releases.

Exploitation
-
- 370 berichten
- 3056 stemmen
Wat de prijs betreft vind ik het nog meevallen. Dit vooral omdat hun duurdere dvd's vaak ook limited editions zijn van o.a. X Rated Kult of XT Video en dergelijke. Hun hardbox releases zijn overal rond die prijs te koop. De dvd's die niet zo zeldzaam zijn vind je er dan ook voor normale prijzen voor NL webshops.
Verder een erg uitgebreid aanbod, en veel geweldige duitse releases.
Ik heb bij die website verschillende Duitse releases gekocht.
Worden snel en goed geleverd. Betrouwbare site!

ASman
-
- 1714 berichten
- 640 stemmen
Chainsawvideo heeft inderdaad een aanbod van films die je precies nergens anders kunt krijgen. Ik was van plan mij een beetje X Rated Kult en wat german gore aan te schaffen ( prijzig, maar het zijn dan ook limited editions ).
Wat is de beste manier om te betalen ?

Lui (crew films)
-
- 3348 berichten
- 9164 stemmen
Chainsawvideo is helaas sinds kort opgeheven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.