• 13.678 nieuwsartikelen
  • 171.384 films
  • 11.359 series
  • 32.307 seizoenen
  • 633.676 acteurs
  • 197.059 gebruikers
  • 9.218.458 stemmen

DVDisc

zoeken in:

Jacc0

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Iemand ervaring met DVDisc? (dvdisc.nl)

anneliesdesain

• 4 berichten
  • 32 stemmen

Jacc0 schreef:

Ik heb een bestelling gedaan bij DVDisc met een eenmalige machtiging (zak me keren) en heb de bestelling niet ontvangen.Het tel.nummer van de klantenservice wordt systematisch niet beantwoord. Degene die de tel. opneemt is van een vaag callcentre. Ze kon me wel vertellen dat ze de hele dag al telefoontjes kreeg van mensen met dezelfde klacht.

Op mails reagren ze gewoon niet. Ik zou zeggen; bestel er niets met vooruitbetaling. Annelies de Sain

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

anneliesdesain schreef:

(quote)
Ik heb een bestelling gedaan bij DVDisc met een eenmalige machtiging (zak me keren) en heb de bestelling niet ontvangen.Het tel.nummer van de klantenservice wordt systematisch niet beantwoord. Degene die de tel. opneemt is van een vaag callcentre. Ze kon me wel vertellen dat ze de hele dag al telefoontjes kreeg van mensen met dezelfde klacht.

Op mails reagren ze gewoon niet. Ik zou zeggen; bestel er niets met vooruitbetaling. Annelies de Sain

VOLGENS MIJ BESTAAT DE FIRMA NIET MEER. WWW.DVDISC.NL IS IN ELK GEVAL SINDS VANDAAG "UIT DE LUCHT"....

lianhenk

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Jacc0 schreef:

Wij hebben er GEEN goede ervaring mee.

We hebben 03 maart een dvd besteld en 05 maart is het afgeschreven van onze rekening.

Na een dertig tal telefoontjes en even zoveel emails, geen reactie, dus we kunnen wel fluiten naar ons geld.

De site is nu inderdaad uit de lucht.

Gelukkig maar, kan er ieder geval niemand meer iets bij bestellen.

Hoi,

Mijn bestelling is van 2 maart... rot hoor, zo'n site...

Ik heb me net geregistreerd bij boycot.nu. Zij nemen zo'n klachtentraject over en proberen contact te krijgen.

Fijn dat de site uit de lucht is inderdaad.

jaspertje3

• 578 berichten
  • 1466 stemmen

Lekker verhaal dan :S

anneliesdesain

• 4 berichten
  • 32 stemmen

Nu is het 13-4. Je denkt toch niet dat ze het beloofde geld al gestort hebben hè? Ik ga er vanuit dat dat ook niet gebeurt.

Als ze ooit terug on line komen, kunnen ze mij als klant helemaal schudden!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.