• 12.229 nieuwsartikelen
  • 165.666 films
  • 10.697 series
  • 30.882 seizoenen
  • 623.215 acteurs
  • 194.923 gebruikers
  • 9.098.849 stemmen

Van Leest

zoeken in:

Quentin

• 10202 berichten
  • 8408 stemmen

Die Game Mania winkels lopen anders ook voor geen meter ...

Bombong

• 480 berichten
  • 2704 stemmen

Quentin schreef:

Die Game Mania winkels lopen anders ook voor geen meter ...

Volgens mij schat Van Breukhoven de markt voor game-stores ook veel te rooskleurig in. Met cd's en dvd's kun je je als winkel(keten) door je assortiment als je wilt goed onderscheiden, maar game-stores hebben noodzakelijkerwijs allemaal vrijwel hetzelfde aanbod. Er bestaat in de game-wereld nu eenmaal nauwelijks vraag naar oude games en het aanbod per platform blijft op elk moment beperkt tot enkele tientallen titels. Game Mania zal zich dus op geen enkele wijze kunnen onderscheiden van een andere game-storeketen.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3074 stemmen

Dat fuseren wist ik al een paar maanden geleden. Bron weet ik niet meer.

Oh 29 Jan. zie ik.

neo

• 15407 berichten
  • 9638 stemmen

Ik zag vandaag een boel duo dvd's liggen van A-film voor 5 euro. Zijn films van grote filmmakers als Kurosawa, Jarmusch en de gebroeders Dardenne. Zie hier voor de volledige reeks.

Overigens heb ik ook zojuist een gratis exemplaar van 'n Beetje Verliefd en Happy-Go-Lucky kunnen meenemen. Die zitten in een ouderwets singlehoesje.

kappeuter (crew films)

• 73637 berichten
  • 5859 stemmen

Het is BIG SALE bij vanLeest! Profiteer nu van spectaculaire afprijzingen op honderden cd's, en dvd's! Top cd's en dvd's vanaf 5 euro.

vanLeest - Music, Movies, Games, Books and More

kappeuter (crew films)

• 73637 berichten
  • 5859 stemmen

Sluiting webshop vanLeest.nl

Middels deze nieuwsbrief willen wij u informeren dat vanaf heden de webshop www.vanLeest.nl gesloten is. Voor u als vaste klant betekent dit dat u in de toekomst uw muziek, film en games aankopen ergens anders zult moeten aanschaffen. Uiteraard zullen wij alle openstaande bestellingen afhandelen zoals u van ons gewend bent. De winkels van vanLeest blijven ook gewoon open, dus ook daar kunt u als vanouds terecht voor uw aankopen. Ook onze klantenservice zal nog gewoon bereikbaar blijven.

Nu automatische redirect naar FRS site.

Op zich een heel logische actie, aangezien de websites inhoudelijk vrijwel hetzelfde waren. Uiteindelijk zal het merk Van Leest wel helemaal verdwijnen verwacht ik.

Brix

• 19379 berichten
  • 4808 stemmen

Waar ik woon verdween eerst de FRS vestiging, en daarna van Leest.

In het pand van Van Leest vestigde zich toen de FRS.

Die bleef er slechts kort, en is nu ook opgedoekt.

De enige echte DVD-CD zaak in town is nu nog de Media Markt.

kappeuter (crew films)

• 73637 berichten
  • 5859 stemmen

De webshop van Van Leest is eind 2010 al gesloten, maar zijn er momenteel nog wel winkels van Van Leest over?

j0enne

• 9581 berichten
  • 3631 stemmen

Sowieso in Woensel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.