Van Leest
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8408 stemmen
Die Game Mania winkels lopen anders ook voor geen meter ...
Bombong
-
- 480 berichten
- 2704 stemmen
Die Game Mania winkels lopen anders ook voor geen meter ...
Volgens mij schat Van Breukhoven de markt voor game-stores ook veel te rooskleurig in. Met cd's en dvd's kun je je als winkel(keten) door je assortiment als je wilt goed onderscheiden, maar game-stores hebben noodzakelijkerwijs allemaal vrijwel hetzelfde aanbod. Er bestaat in de game-wereld nu eenmaal nauwelijks vraag naar oude games en het aanbod per platform blijft op elk moment beperkt tot enkele tientallen titels. Game Mania zal zich dus op geen enkele wijze kunnen onderscheiden van een andere game-storeketen.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3074 stemmen
Dat fuseren wist ik al een paar maanden geleden. Bron weet ik niet meer.
Oh 29 Jan. zie ik.
neo
-
- 15407 berichten
- 9638 stemmen
Ik zag vandaag een boel duo dvd's liggen van A-film voor 5 euro. Zijn films van grote filmmakers als Kurosawa, Jarmusch en de gebroeders Dardenne. Zie hier voor de volledige reeks.
Overigens heb ik ook zojuist een gratis exemplaar van 'n Beetje Verliefd en Happy-Go-Lucky kunnen meenemen. Die zitten in een ouderwets singlehoesje.
kappeuter (crew films)
-
- 73637 berichten
- 5859 stemmen
Het is BIG SALE bij vanLeest! Profiteer nu van spectaculaire afprijzingen op honderden cd's, en dvd's! Top cd's en dvd's vanaf 5 euro.
kappeuter (crew films)
-
- 73637 berichten
- 5859 stemmen
Sluiting webshop vanLeest.nl
Nu automatische redirect naar FRS site.
Op zich een heel logische actie, aangezien de websites inhoudelijk vrijwel hetzelfde waren. Uiteindelijk zal het merk Van Leest wel helemaal verdwijnen verwacht ik.
Brix
-
- 19379 berichten
- 4808 stemmen
Waar ik woon verdween eerst de FRS vestiging, en daarna van Leest.
In het pand van Van Leest vestigde zich toen de FRS.
Die bleef er slechts kort, en is nu ook opgedoekt.
De enige echte DVD-CD zaak in town is nu nog de Media Markt.
kappeuter (crew films)
-
- 73637 berichten
- 5859 stemmen
De webshop van Van Leest is eind 2010 al gesloten, maar zijn er momenteel nog wel winkels van Van Leest over?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.