• 12.309 nieuwsartikelen
  • 166.164 films
  • 10.734 series
  • 30.942 seizoenen
  • 623.912 acteurs
  • 195.095 gebruikers
  • 9.109.960 stemmen

PlusDVD behandelt zijn klanten slecht!

zoeken in:

Poehsas

• 26 berichten
  • 17 stemmen

Ik heb bij plusDVD een proef abbonement genomen om te kijken of het iests is.... tevens nam ik bij een ander ook een proefabbenement, om te vergelijken welke me het beste zou bevallen.

Het kwam erop neer dat die ander veel sneller en vaker leverde, dus daar wilde ik dan wel een abbenementje nemen.

Om mijn verhaal kort te maken, ontving ik van PlusDVD een mail, of ik een abbonemt wilde.

ik mailde keurig terug en vertelde nee en ook waarom niet, maar dat ik in de toekomst toch wel terug zou komen omdat ze een aantal films hebben die ik nog erg graag wilde zien.

Maar die dag behoorde ik ook nog een DVD toegezonden te krijgen.... en had tenslotte nog 5 dagen over.... ik mailde ze met de vraag of ik voor dit weekend nog een leuke film in huis kon verwachten. dit was hun antwoord:

Geachte mevrouw Ros ,

We begrepen dat u liever bij de concurent kijkt. Dat mag, kunt u dan ook aan hun vragen of u nog een film krijgt voor het weekend.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Nou, ik was perplex, wat een onprofesioneel antwoord zeg, zo ga je toch niet met je klanten om????

Ik laat het hier ook mooi niet bij zitten!!!

Zie overige klachten: http://www.leesgigant.nl/leesg...

Zijn er hier ook mensen met slechte ervaringen in deze branche of is alleen PlusDVD zo onaardig naar zijn klanten

Zijn er meer mensen met gelijkwaardige klachten over PlusDVD

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik zou het er wel bij laten zitten en hooguit dit verhaal posten op dvd gerelateerde forums.

Ik zou er iig nooit meer iets kopen.

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

En het feit dat de klantendienst 'concurrent' met één 'r' schrijft, boezemt ook niet veel vertrouwen in.

carlito

• 1 berichten
  • 0 stemmen

'life is like a box of chocolats, you never know what you gonna get' klantendienst van deze heb ik geen problemen mee zijn snel en netjes. misschien a bad day.

Jolaine

• 17 berichten
  • 53 stemmen

Ik heb een abbo bij dvdpost, en ben heel erg tevreden, groetjes

clairest

• 215 berichten
  • 460 stemmen

Ik ben ook niet tevreden over plusdvd, heb ook de proefaanbieding genomen, niet meteen opgezegd, heb daarna dus nog 16,55 moeten betalen. ik heb in totaal 9 dvd's kunnen zien. Op zich wel leuk als ik uit m'n werk kom en ik vind een verrassingsdvd in mijn brievenbus. Maar heb me ook een hoop ge-ergerd. Vooral dat ik er niet van op aan kan wanneer of hoe vaak het deze mensen belieft om eens een dvd op te sturen, vind ik een misser. Heb erover gecorrespondeerd, maar ze willen echt geen enkele garantie bieden over het moment waarop zij overgaan tot toezending van een dvd. Je bent overgeleverd aan hun grillen. Zijn ze ziek, zijn ze met vakantie, hebben ze het te druk, komen ze er niet aan toe... dan heb je pech. Je weet niet wat je krijgt en je weet niet wanneer.

Bij videoland echter kan ik met mijn pasje met 100 euro tegoed tegen 50 euro betaling (die aanbieding is er niet altijd maar ja):

voor maandelijks 20,65 euro 5 dvd's per week kijken of

voor maandelijks 15,25 euro 3 dvd's per week, of

voor maandelijks 13 euro 2 dvd's per week.

En dan kan is ze ter plekke uitkiezen en precies kiezen hoeveel ik er die week wil. En de boete bij te laat terugbrengen is ook maar 50 cent per dag per dvd (en zo lang ik mijn verdubbelde tegoed gebruik kost het mij maar 25 cent per dag per dvd). Aangezien je bij plusdvd ook gewoon doorbetaalt als je niets terugstuurt, is het voordeel 'wij berekenen geen boete' gewoon onzin.

Liboriax

• 6 berichten
  • 52 stemmen

Ik zit al bijna een jaar bij PlusDVD en ben zeer tevreden; een paar keer gehad dat het langer duurde voor ik weer een verse DVD ontving maar na een mailtje hierover stuurden ze direct een extra DVD op. Ook een keer een DVD gehad die beschadigd was maar na mijn klacht hieover kreeg ik van hun een gratis DVD-film.

Ik zit, correctie zat, tot vandaag ook bij PLUSDVD een jaar lang.

Vandaag hebben ze me er gewoon uitgesodemieterd.

Sorry voor de bewoording maar daar komt het feitelijk op neer.

Ik heb nog nooit ZO'N ONBESCHOFTE en ONBEHOORLIJK ONZAKELIJK en EMOTIONEEL BELADEN gedrag meegemaakt als bij PLUSDVD.

Je kunt er 'onbeperkt huren' word er gesteld.

Als je dat vervolgens doet komen er 'opeens' vertragingen en vreemde uitspraken als 'Ja we konden U vandaag geen DVD's toesturen , want alles uit uw kijklijst is verhuurd !!!

Ja doeg, met 40 titels op je lijst......

Veel geklaagd en gemailed:

TIP: Doe dit maar niet, want tegen enige vorm van kritiek zijn ze niet bestand. Ik zou volgens PLUSDVD zoveel DVD's huren dat ze zich niet konden voorstellen dat ik die keek. Dus verdachten ze me van 'illegaal kopieren' en daar werkten ze niet aan mee zeiden ze, aldus hieronder een stukje uit hun mail:

------------------- QUOTE -------------------------------

Geachte heer Raats ,

We willen niet bewust meewerken aan execrsief misbruik van onze dvd's. We willen deze uitlenen aan onze leden, zodat zij deze op het gepaste moment kunnen kijken. Als ik het goed begrijp ,maakt u zelfs gebruik van een 3-tal verschillende online dvd verhuurders en bij Keeno krijgt u er zelfs 30 per maand.

Met ons aantal erbij, komt dit op een aantal wat ongeloofwaardig is. Daarnaast geeft u elke keer weer aan hoe slecht we wel niet zijn en hoe goed Keeno is. Dat mag, maar wij gaan serieus om met dit soort opmerkingen.

Tot slot nog even dit. We hebben uw verhuizing verwerkt de dag voordat deze moet ingaan, zodat de post die we op die dag versturen ook aankomt op uw nieuwe adres.

Met vriendelijke groet,

--------------------- Einde QOUTO ---------------------

Dan vraag je je toch wel af wat voor soort bedrijf

PLUSDVD is. Ik maak dus 'misbruik' van hun DVD's en veronderstellen zaken zoals gehuurde aantallen bij anderen die helemaal niet relevant zijn en zelf volledig uit de lucht worden gegrepen.

Ja inderdaad met 1 ding hebben ze gelijk. Ik was en ben ook nog LID van KEENO.... TOT VOLLE TEVREDENHEID.

Kan iemands zich voorstellen dat je als klant van een verhuurbedrijf dat RONDUIT LETTERLIJK adverteert met ONBEPERKT HUREN, dergelijke mails gaat verzenden naar een klant die dus ook gewoon netjes betaalt en misschien iets bovengemiddeld huurt, en een jaar lang nooit 1 dvd beschadigd of al dan niet per post kwijtgeraakt is ????

Nee, ik denk van niet.

Ik ben nu lid van een andere videotheek geworden daar DVDPLUS vandaag mijn account geblokkeerd had en na telefonische inlichtingen ook mijn abonnement ONRECHTMATIG beeindigd heeft omdat ik weer stelde dat er bewust geen DVD's werden opgestuurd.

Kom bij mij niet aan met de smoes dat je geen DVD's kunt uithuren aan iemand met 40 titels op zijn kijklijst. Toen ik er 83 van maakte voor 12 uur vanochtend en een mailtje stuurde van 'Met 83 titels kunnen jullie dus echt niet meer stellen dat er NIETS op voorraad meer is' werd dus als reactie mijn account geblokkerd en onrechtmatig eenzijdig het abonnemtn gestopt. Yep, PLUSDVD.....

Dat soort truukjes proberen ze dus.

En dit soort antwoorden krijg je dan, vol met ongegronde speculaties.

Ja ONBEPERKT is bij mij DUS ONBEPERKT !

Moet je dat niet op je site zetten als je dat:

a) Niet waar kunt maken, DVDPLUS is zo traag als een slak en geven TPGPOST de schuld, vreemd echter dat KEENO mijn DVD's WEL altijd de volgende dag al ontvangen heeft en WEL die dag ook meteen hetzelfde aantal nieuwe stuurt.

b) Je niet tegen kritiek van klanten kunt, omdat ze klagen over de onprofessionele werkwijze van PLUSDVD...

En zie de reactie van PLUSDVD.......

Feitelijk kreeg ik bij KEENO nog meer DVD's per maand.

En nee ik eet ze niet op.

Ik ben gewoon snel met retourneren van DVD's en daar kan PLUSDVD blijkbaar niet zo goed tegen.

En dan nog een generieke opmerking:

Volgens de wet mag het kopieren van een DVD wel !!!

Alleen voor strikt eigen gebruik is dit volledig legaal ook als het geen bezit van jezelf is !!!

Zie de sites van stichting thuiskopie en Brein.

Je betaalt immers op lege media een toeslag die speciaal voor dit thuiskopieren bedoeld is.

Dus zelfs al zou je dat dan doen, dan mag het nog ook nog !!!

Kan iedereen in de voorwaarden zetten dat het niet mag, maar dit is dus NIET rechtsgeldig.

Bovendien heb ik de zaak voorgelegd aan BREIN en ik werd volledig in het gelijk gesteld.

Let er wel op wat de exacte regels hieromtrent zijn !!!

Kortom het zijn een stelletje AMATEURS met een ONBESCHOFTE en BRUTALE KLANTONVRIENDELIJKE klantenservice.

In dit opzicht ben ik het volledig eens met de starter van deze tread.

Daarnaast heb ik snel uitgerekend aan de hand van factuurnummering dat ze nog eens geen 2500 betalende leden per maand hebben....

HAHA, die PLUSDVD...........

Ik geef ze nog even met deze houding en nog even en dan gaan ze failliet.......

Kunnen de lopende abonnees naar hun centjes en z.g. 'service' fluiten.....

Trouwens ik moet nog even op mijn bankrekening kijken. Staat er nog een afboeking van PLUSDVD van de afgelopen maand op, dan laat ik die even storneren.......

Ik wil even reageren op het bericht van hierboven. Hier wordt gerefereerd naar de site van Brein waar het volgende staat:

Volgens de wet mag het kopieren van een DVD wel !!!

Alleen voor strikt eigen gebruik is dit volledig legaal ook als het geen bezit van jezelf is !!!

Dit klopt enerzijds voor KOOPdvds maar niet voor VERHUURdvds. Dit staat in de algemene voorwaarden van de huurovereenkomst welke je hebt met de videotheek of online verhuurbedrijf.. Dit is bij wet geregeld.

Mvgr

Erik (videoland medewerker)

cornelis

• 4742 berichten
  • 672 stemmen

Ik denk niet dat die algemene voorwaarden door een rechter zwaarder zullen worden gewogen dan het wettelijke thuiskopierecht. Lijkt me dat je ook geen manier hebt om dat gedeelte van de overeenkomst te controleren of enig gevolg te geven aan schending ervan.

Tintelen

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad - ook ik heb plusDVD geprobeerd. Onbeperkt is absoluut niet het geval. Het tempo ligt te laag. Uiteindelijk is het bij deze verhuurder duurder dan bij de reguliere videotheek.

Verder stuurden ze vaak titels op de erg laag in de lijst stonden. Natuurlijk is twee en halve maand niet lang genoeg om te bewijzen dat het stelselmatig gebeurde. Het terugsturen van mijn kant gebeurde overigens bijna altijd de dag erop dus daar lag het niet aan.

Slechte dienst!

ik huur ook nog via dvdpost - die heeft ook een erg trage verzending maar verhuurt wel blu-ray!. De (TPG)post krijgt vaak de schuld maar helaas is niet te zien waar het probleem nu werkelijk ligt.

marcel.w

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik maak al enige jaren met plezier gebruik van plusdvd.

Nu ging de service flink achteruit de laatste maanden.

Toch maar even gebeld.

Nu blijkt dat ze gaan stoppen maar dit hielden ze stil omdat de de klanten nog uit wilden servicen met de nog openstaande films

Dit is natuurlijk vreemd wat ik kreeg geen dvd's meer omdat ze niet voorradig waren.

Het automatische afschrijven ging wel door.

Mijn advies stop onmiddelijk met plus dvd en bespaar je het geld

MVGR

Marcel

Marcel

YvonneN

• 1 berichten
  • 62 stemmen

Beslist geen zaken doen met PlusDVD. Ze hebben al ruim een jaar geen nieuwe titels meer toegevoegd. Op hun site adverteren ze nog met "Steeds de nieuwste DVD's". Dat is pure misleiding.

Het onbeperkt films huren wordt ook niet waar gemaakt. De leveringen worden dagen opgehouden. En het is altijd de schuld van TPG-post.

Yvonne

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.