- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Cultvideotheek Edgar Hoover (voorheen Godzilla) - Utrecht
Cultvideotheek Edgar Hoover (voorheen Godzilla) - Utrecht
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
Ik hoorde van een videotheek in Utrecht die wat minder mainstream films verhuurt (ik wordt een beetje ziek van videoland en consorten) hij was Godzilla genaamd (Of iets dergelijks) Weet iemand het adres of heeft iemand er ervaringen mee? Laat het me horen
Chrizzlle
-
- 114 berichten
- 0 stemmen
Nog nooit van gehoord?? Kan je niks op internet vinden? google of goudengids ofzo?
Maarja dat zal je waarschijnlijk al geprobeerd hebben anders vraag je het hier niet
Grsbk
-
- 315 berichten
- 3336 stemmen
iedere "grote"stad heeft toch wel een alternatieve videotheek...
kappeuter (crew films)
-
- 73601 berichten
- 5855 stemmen
Heb dit topic blijkbaar gemist destijds.
Erg goede videotheek met leuke inrichting. Ruime collectie arthouse en cultfilms op dvd.
Adres: Twijnstraat 7 in Utrecht
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
In Rotterdam moet je voor de beter films naar de Filmfreak op de Oostzeedijk.
SuperSideSwipe
-
- 4463 berichten
- 2877 stemmen
Klinkt leuk die videotheek, als zou nou ook nog eens hun naam waarmaken en Godzilla en Camara films hebben is het helemaal top.
Filmfreak is idd een van de betere in Rotterdam, wel gezegd dat het bij vere niet meer zo goed is als pak em beet 15 - 20 jaar geleden. Toen zaten ze ook nog iets verderop in de vierambachtstraat en aan de overkant.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Klinkt leuk die videotheek, als zou nou ook nog eens hun naam waarmaken en Godzilla en Camara films hebben is het helemaal top.
Filmfreak is idd een van de betere in Rotterdam, wel gezegd dat het bij vere niet meer zo goed is als pak em beet 15 - 20 jaar geleden. Toen zaten ze ook nog iets verderop in de vierambachtstraat en aan de overkant.
Is idd minder dan vroeger... maar Oostzeedijk is voor mij wel een stuk dichter bij.
Onderhond
-
- 87326 berichten
- 12204 stemmen
Uhm, Gamera ?
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1696 stemmen
Als je daar geintresseerd in bent kun je ze ook voor weinig bij de frs of van leest kopen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18919 berichten
- 15085 stemmen
Voor wat het waard is: de Godzilla in Utrecht doet z'n VHS collectie weg. Volkomen verstoft en afgeragd uiteraard, maar er zijn nog steeds (best veel) VHS films die geen DVD release hebben gekend of gekregen.
Zo heeft ondergetekende Sahara Sandwich van Paul Ruven meegnomen. Alle banden €1,50
kappeuter (crew films)
-
- 73601 berichten
- 5855 stemmen
Inmiddels ook gesloten begrijp ik.
Het einde van Edgar Hoover | Gert den Toom - gertdentoom.nl
Het einde van de (goede) videotheek | mindyourhead.eu
30 oktober 2011 alweer.
Mochizuki Rokuro
-
- 18919 berichten
- 15085 stemmen
Ja die is al een tijdje weg geloof ik. Ik fiets wel eens door de Twijnstraat, maar je moet altijd zo goed opletten om niet platgereden te worden daar dat ik niet altijd toeristisch om mij heen kijk. Maar volgens mij is-ie al een tijdje weg. Er zat ook een leuk café naast ooit (De Maan) - je kent het misschien - die is ook al een tijdje weg. De opvolger ervan trouwens ook.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.