menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Mangroove.nl

zoeken in:
Iemand al ervaring met deze shop?

Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst, dit omdat de titel die ik zocht erg goedkoop is op hun website...en momenteel betaal je ook geen kosten voor de verzending

Dit na vergelijken met alle andere website's scheelt het me behoorlijk wat euro's

noreply@mangroove.nl schreef:
Uw bestelling wordt bij ons zo spoedig mogelijk gecontroleerd en verwerkt. De levering en de noodzakelijke controle duren, over het algemeen, maar enkele dagen. Mocht een artikel uitverkocht zijn, wordt u door ons z.s.m. geïnformeerd.

Status van uw bestelling:
Via e-mail houden wij u op de hoogte over de status van uw bestelling. De status kunt u ook zelf altijd terugvinden bovenaan onze site onder 'Mijn Mangroove'.

Indien u vragen heeft over uw bestelling,kunt u ons altijd e-mailen : info@mangroove.nl

Met vriendelijke groet,

Mangroove.nl team

Het bedrag is al een tijdje terug op hun rekening bijgeschreven, ik heb nu maar even een e-mail verstuurd met een verzoek tot informatie omtrent mijn bestelling.
Ik weet helemaal niks op dit moment
Na het inloggen op hun website zie ik ook niets staan onder 'mijn mangroove'

Ik hou jullie hier op de hoogte over mangroove.nl
.

kappeuter (crew)
Fr3aK, het valt me op dat jij het liefst bij de meest obscure winkels bestelt.

Nee bij wehkamp en cosmox bestel ik het meest(wat betreft internet), maar het liefst en meest koop ik bij Mediamarkt en Saturn in Rotterdam, maar ook Blokker en Bart Smit kom ik regelmatig.

Ik plaats wel veel berichten misschien over obscure/onbekende webshops, soms bestel ik daar 1 goedkope dvd om het te proberen of omdat een bepaalde titel alleen daar nog te bestellen is. En heeeel soms vanwege de prijs.

Fr3aK schreef:
(quote)

Het bedrag is al een tijdje terug op hun rekening bijgeschreven, ik heb nu maar even een e-mail verstuurd met een verzoek tot informatie omtrent mijn bestelling.
Ik weet helemaal niks op dit moment
Na het inloggen op hun website zie ik ook niets staan onder 'mijn mangroove'

Ik hou jullie hier op de hoogte over mangroove.nl
.

ik zie dat ze zijn aangesloten bij een webshop keurmerk (ofja ze hebben hun logo op hun site). Als je dan niets meer hoort van ze kun je altijd daar contact mee opnemen.

Het heeft even geduurd maar ik heb antwoord terug per e-mail, het zijn zelfs 2 e-mails:

Beste klant,

Uw betaling voor uw bestelling met ordernummer **** is binnen, wij zullen zo spoedig mogelijk overgaan tot leveren van uw product.

Met vriendelijke groet,

Mangroove.nl team

Wij hebben vandaag u betaling kunnen inboeken in het systeem. U bestelling hebben wij verwerkt en het artikel zal binnen enkele dagen aan ons worden geleverd door onze leverancier.

2 verschillende antwoorden dus, dit gaat nog wel even duren
...en dat voor een titel die overal ruim wordt aangeboden en op voorraad is, ik ben nu bijna 2 weken verder

melvddonk
even topic omhoog toveren.

Heeft iemand ondertussen al (goede) ervaringen met mangroove.nl?
Er staan namelijk erg leuke aanbiedingen zoals Halloween (orignele) voor 5 euro en Evil Dead voor 4 euro.

Ik heb er wel eens wat besteld, kwam prima in orde aan alleen het duurde wel een week.

Mangroove heeft ook op eBay verkocht, weet 1, 2, 3 helaas niet meer onder welke naam, maar uit ervaring weet ik dat het altijd goed ging.

Begin juni een bestelling van enkele dvd's geplaatst bij mangroove en na herhaaldelijk navragen eindelijk ontvangen deze week, dus 5 weken na datum....tergend lang, maar kom de dvd's waren in orde...eind goed al goed maar toch geen tweede keer voor mij !

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:54 uur

geplaatst: vandaag om 03:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.