menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / DVD Globe

zoeken in:
Heeft iemand ooit iets bij deze winkel gekocht, zaten namelijk wel wat interessante aanbiedingen tussen: DVD Globe | Home page - dvdglobe.nl

Graag snel antwoord als het zou kunnen, want het is bedoeld als verjaardagscadeau!

starbright boy (moderator)
Nooit van gehoord. Maar of ze hebben het goed verstopt of de site komt al niet door mijn eerste vereiste voordat ik ze vertrouw: Ik kan geen contactgegevens vinden. Als die er echt niet op staan zou ik er zeker niet bestellen.

Ken ze ook niet.

Zie ook geen thuiswinkel waarborg logo (zo'n kubusje/pakje).

Contactgegevens staan onderin... adres en telefoonnummer... maar verder ook nog nooit gehoord van deze webwinkel... vindt 't trouwens ook niet echt goedkoop.

Overal 'Speciale prijs' bij zetten en het lijkt al snel goedkoop..

kappeuter (crew)
GinolaEHV schreef:
Contactgegevens staan onderin... adres en telefoonnummer...

Met een postcode waarvan een cijfer ontbreekt...

Good job, Sherlock!

Hallo,

ik was toch vooral uit op de Gossip Girl - Seizoen 1 dvd voor 26,99. Ik heb vanmiddag de dvd Air buddies besteld voor 2,99+1,95 verzendkosten besteld en betaald met iDeal. Kreeg net een mailtje binnen dat hij is verstuurd, dus we zullen het wel zien

kappeuter schreef:
(quote)

Met een postcode waarvan een cijfer ontbreekt...

Huh... Er staat '5741CJ'... gewoon 4 cijfers en 2 letters.

Oeps.. Helemaal vergeten nog even het resultaat van mijn bestelling te plaatsen

Alles was netjes in orde en gewoon 'goed' ontvangen. Zag tevens dat ze een nieuwe site hebben, welke zeker een verbetering is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:36 uur

geplaatst: vandaag om 10:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.