menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / MovieMarkt.nl

zoeken in:
ik weet niet wat de eigenaar van de site nog doet maar werken aan de site in ieder geval niet meer
de site werkt voor geen meter meer
er staat overal foutmeldingen op de site
ik al meerdere malen e-mails gestuurd maar krijg ook geen antwoord meer

erg jammer eigelijk van af de overgang van ruiljedvd naar movie markt is de site er niet beter op geworden

kappeuter (crew)
De site is een aantal dagen offline geweest, maar nu krijg je blanco pagina bij de pagina's van de betreffende films...

Dick2008
.... verschrikkelijke site geworden. (Sinds de verandering eigenlijk al). Het is een manier om van je dvd's af te komen..... het enige wat heel goed werkt zijn de reclamebanners.

Hoe gaat het met die andere ruilsite eigenlijk?

Neemt het aanbod daar nog toe of wordt dat daar minder?

Dick2008
Ik vermoed minder. Het aantal actieve gebruikers is daar ook flink afgenomen.

Ik dacht even dat ze gingen stoppen. Zelf kijk ik er nog zelden. Misschien moet ik MMarkt na mijn aanstaande verhuizing weer een kans geven.

kappeuter (crew)
Ja dat dacht ik ook. De vorige reeks vernieuwingen waren vaak geen verbeteringen. De oude ruiljedvd site was prettiger in gebruik.

Door de hoge prijzen voor postzegels, is ruilen niet meer zo leuk. Het loont bijna niet meer. Er wordt ook veel minder geruild en het aanbod is matig.
Een nieuwe impuls van MovieMarkt is wel welkom, want anders is de site ten dode opgeschreven.

Dick2008
(met alle respect) maar het zou wel tijd worden. Het aantal gebruikers wat in twee jaar is afgehaakt is enorm. (en zie die maar terug te krijgen). Ruilen duurt dan ook te lang.

Portokosten zijn veel te hoog en veel (gebruikte) dvd's zijn intussen ook al voor een prikkie te krijgen dus dat komt er nog bij.

Dick2008
En hoe is het hier(mee) ?

Gaat een stuk beter. Hopen dat er weer gebruikers bijkomen, want het is er niet meer dichtbevolkt.

Het lijkt erop dat de website weer actief is. Geheel nieuwe layout etc.

Beste gebruikers,

sinds enkele weken heeft MovieMarkt.nl een volledig nieuwe website. Inmiddels hebben wij al een hoop van onze gebruikers ook op deze nieuwe website welkom mogen heten. Echter is ons opgevallen dat u nog niet langs bent geweest.. Bij deze nodigen wij u van harte uit om opnieuw een kijkje te nemen op onze website.

Wat is er veranderd? De website heeft een modernere uitstraling gekregen en is daarnaast verbeterd op het gebied van functionaliteit. Door deze vernieuwing hopen wij dat u weer vele nieuwe ruilen kunt maken!

Om in te loggen op de nieuwe website gebruikt u voortaan uw email-adres in plaats van uw gebruikersnaam. Hierdoor is het helaas niet meer mogelijk om meerdere accounts op één email-adres te hebben. Mocht dit bij u het geval zijn, dan kunt u een reactie sturen op deze email. Uw email-adres is gelijk aan het adres waarop u deze email ontvangt en uw wachtwoord is gelijk gebleven.

Hopelijk tot ruils!

Met vriendelijke groeten,

MovieMarkt (www.moviemarkt.nl)

Dick2008
en is daarnaast verbeterd op het gebied van functionaliteit.

kappeuter (crew)
De functionaliteit van de site is echt belabberd geworden. Je krijgt geen mails meer van nieuwe ruilverzoeken en ineens staat een reeds afgehandelde ruil weer open en kan ik het niet afsluiten.
Alle zogenaamde verbeteringen van de laatste jaren waren verslechteringen. Ik denk dat vrijwel niemand het nog gebruikt en nu steken ze ook nog energie in een Belgische variant...

kappeuter schreef:
De functionaliteit van de site is echt belabberd geworden. Je krijgt geen mails meer van nieuwe ruilverzoeken en ineens staat een reeds afgehandelde ruil weer open en kan ik het niet afsluiten.
Alle zogenaamde verbeteringen van de laatste jaren waren verslechteringen. Ik denk dat vrijwel niemand het nog gebruikt en nu steken ze ook nog energie in een Belgische variant...

Ik vind het juist weer verbeterd de laatste weken. Mails krijg ik ook gewoon binnen..

Vandaag twee ruilen verstuurd. Lijkt erop dat de site weer vooruitgang boekt..

Doet het dat nog steeds? Ik heb vandaag ruim dertig dvd's in de aanbodlijst geplaatst en ben wel benieuwd naar de reacties.

Kan de website niet meer vinden...

kappeuter (crew)
De ruilsite lijkt inderdaad niet meer te bestaan. Eigenlijk maar goed ook, want de functionaliteit en het onderhoud van de site waren beroerd.
Ik bezocht de website al niet meer, maar nu is het alleen nog een sneue reclamezuil voor BOL geworden om makkelijk te cashen.

kappeuter (crew)
Ik doe maar een slotje op dit topic. De MovieMarkt ruilsite bestaat niet meer en wat er nu nog op die site staat is goedkope BOL spam.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:16 uur

geplaatst: vandaag om 15:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.