- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- Misdaadkomedies
Misdaadkomedies
Thompgear
-
- 10 berichten
- 210 stemmen
Iemand nog tips?
Films als:
- Ocean's Trilogy
- Snatch
- Lock, Stock and ..
- Pulp Fiction
- Reservoir Dogs
- In Bruges
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Kiss Kiss Bang Bang
Smokin' Aces
RocknRolla
Thompgear
-
- 10 berichten
- 210 stemmen
Thanks, KIss Kiss Bang Bang ga ik zeker een keer zien..
Thompgear
-
- 10 berichten
- 210 stemmen
Matchstick Men lijkt me ook wel wat.
Rick18
-
- 222 berichten
- 4683 stemmen
voomzap
-
- 811 berichten
- 1257 stemmen
moet je zeker zien!
Prrrauline
-
- 119 berichten
- 1484 stemmen
The Ladykillers (Coen brothers)
Spun (Met Mickey Rourke en heel veel trippy shots)
kappeuter (crew films)
-
- 72619 berichten
- 5778 stemmen
Volgens MOVIECLIPS
Dk2008
-
- 10395 berichten
- 746 stemmen
Ik hou helemaal niet van misdaad(komedies), maar even kijken wat er uitkomt:
1 Viva Las Nowhere (2001)
2 Duplex (2003)
3 Grijpstra en de Gier (1979)
4 Mickey Blue Eyes (1999)
5 Heartbreakers (2001)
kappeuter (crew films)
-
- 72619 berichten
- 5778 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 72619 berichten
- 5778 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 72619 berichten
- 5778 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 72619 berichten
- 5778 stemmen
Erg origineel, met vele invalshoeken die je doorgaans enkel in Amerikaanse films ziet. Een Nederlandse A Simple Plan.
Meesterlijke rol van Michiel Romeyn als drugsbaas.
Hier online te bekijken:
Telefilm: De Grote Zwaen gemist? Terugkijken doe je op NPO3.nl
kappeuter (crew films)
-
- 72619 berichten
- 5778 stemmen
Red Notice (2021) - vanaf 12 november te zien op Netflix
ZAP!
-
- 5103 berichten
- 3549 stemmen
Dk2008
-
- 10395 berichten
- 746 stemmen
Toch een heel bekende (of was) A Fish Called Wanda (Film, 1988)
En de Naked gun trilogie (al zijn die misschien meer komedie) The Naked Gun: From the Files of Police Squad! (Film, 1988)
kappeuter (crew films)
-
- 72619 berichten
- 5778 stemmen
Maggie Moore(s) (Film, 2023) - vanaf 29 juni in de bioscoop
jippie2010
-
- 2458 berichten
- 6715 stemmen
Ik vond zelf The Ladykillers (2004) best aardig, maar daar zijn de meningen wat over verdeeld.