menu

Film / Toplijsten en favorieten / Favoriete Personage

zoeken in:
Toen ik een tijdje terug Cassablanca aan het kijken was, vond ik Rick (Humphrey Bogart) zo'n mooi personage, dat ik op het idee kwam dat het heel interessant zou zijn om een nieuwe toplijst te maken van meest favoriete personage! Een nieuwe toplijst zat er niet in, maar ik werd naar het forum verwezen, om hier een topic te starten over 'Favoriete Personage'. Nu, bij deze ben ik hem eindelijk begonnen dan!
Ik ben benieuwd welke personages populair zijn. Persoonlijk dacht ik meteen aan (uiteraard) the Joker (de oude én de nieuwe films), of Patrick Bateman (American Psycho), Randy "the Ram" (the Wrestler), Marv (Sin City) the Dude (Big Lebowski), Dirty Harry... En zo kan ik eeuwig door gaan. Het gaat dan puur om de personages zelf, hun karakter, hun handelingen etc. Iedereen heeft wel zo'n karakter waar hij weg van is, welk personage is dat bij jou?

Remi
Dat kan ook hier.

Klopt, daar is al een topic voor.

Slotje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:17 uur

geplaatst: vandaag om 02:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.