- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Je Friday the 13th stemlijst
Je Friday the 13th stemlijst
mikey
-
- 28328 berichten
- 4915 stemmen
Updateje
Friday the 13th (1980) 3.5
Friday the 13th Part 2 (1981) 4
Friday the 13th Part III (1982) 3.5
Friday the 13th: The Final Chapter (1984) 3
Friday the 13th: A New Beginning (1985) 3.5
Friday the 13th Part VI: Jason Lives (1986) 3
Friday the 13th Part VII: The New Blood (1988) 3
Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan (1989) 3
(jason en freddy 2)
Friday the 13th de remake (2009) 2.5
Jammer dat ze geen deel in83 en 87 hebben gemaakt
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Van hoog tot laag:
4,5Friday the 13th: A New Beginning (1985)
4,5Friday the 13th: The Final Chapter (1984)
4,0Friday the 13th (1980)
4,0Friday the 13th Part 2 (1981)
4,0Friday the 13th Part III (1982)
4,0Friday the 13th (2009)
3,0Freddy vs. Jason (2003)
3,0Jason X
Nog niet alles gezien, en F Vs J heeft een herziening nodig. Maar tot nu toe een geweldige reeks
mikey
-
- 28328 berichten
- 4915 stemmen
Ah je hebt nog wat tegoed. Ben jaloers.
Deze serie is
Glacius
-
- 4249 berichten
- 2845 stemmen
Deel 1: 3*
Deel 2: 2*
Deel 3: 2*
Deel 6: 1*
Jason X: 2,5*
Freddy vs Jason: 3,5*
movie acteurs
-
- 3046 berichten
- 3147 stemmen
Friday the 13th (1980) 4,5.
Friday the 13th: Part 2 3,5.
Friday the 13th: Part 3 (3-D) 2,0.
Friday the 13th: The Final Chapter 3,0.
Friday the 13th: A New Beginning 3,0.
Friday the 13th IV: Jason Lives 1,5.
Friday the 13th VII: The new Blood 2,0.
Friday the 13th VIII: Jason takes Manhattan 1,0.
Jason Goes to Hell: The Final Friday 1,0.
Jason X: 2,5.
+
Freddy vs Jason: 3,0.
GuyB
-
- 1299 berichten
- 0 stemmen
Freddy vs. Jason : 0.5*
Friday the 13th (1980) : 1.5*
Friday the 13th Part 2 : 3*
Friday/Jason takes Manhattan : 0.5*
Friday the 13th (2009) : 2*
The Oceanic Six
-
- 59141 berichten
- 3918 stemmen
Ik heb recent deel II tot deel ''Jason goes te hell'' gekeken, de delen die ik nog niet kende.
Maar hieronder al mijn Friday beoordelingen:
Friday the 13th (1980) - 2,5*
Friday the 13th: Part 2 - 3*
Friday the 13th: Part 3 - 3.5*
Friday the 13th: The Final Chapter - 4*
Friday the 13th: A New Beginning - 2,5*
Friday the 13th IV: Jason Lives - 3,5*
Friday the 13th VII: The new Blood - 2,5*
Friday the 13th VIII: Jason takes Manhattan - 3*
Jason Goes to Hell: The Final Friday - 1*
Jason X - 2,5*
Freddy vs Jason - 3,5*
Friday the 13th remake 2009 - 3,5*
vaxukarius
-
- 16 berichten
- 920 stemmen
Deel 1 een 4,0
Deel 2 t/m 7 allemaal vermakelijk bevonden en vaak gezien.3,5 elk.
Deel 8 een 3,0
Jason goes to hell, waardeloos deel. een 0,5
Jason X en Freddy vs jason allebei 3,0
De remake 2009 niet gezien. Sinds m'n favoriete videotheek failliet is kunnen er niet meer voordelig dagfilms gehuurd worden.
Het hoogstnodige wordt gehuurd bij de duurdere concurrent en verder is het beleid veel meer op koopfilms gericht, wat vaak oudere titels met zich meebrengt.
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2547 stemmen
Ik heb totnutoe alleen de versie van 2009 gezien. Deze gaf ik 3*
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2557 stemmen
2.5* - Friday the 13th (2009)
4.0* - Friday the 13th (1980)
2.5* - Friday the 13th Part III (1982)
2.5* - Friday the 13th Part VI: Jason Lives (1986)
2.5* - Friday the 13th Part VII: The New Blood (1988)
2.0* - Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan (1989)
2.0* - Friday the 13th: A New Beginning (1985)
3.0* - Friday the 13th: The Final Chapter (1984)
Alleen Friday the 13th Part 2 nog niet gezien, waarom weet ik eigenlijk ook niet
Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3418 stemmen
Alleen Friday the 13th Part 2 nog niet gezien, waarom weet ik eigenlijk ook niet
Je telt Jason Goes to Hell en Jason X (en Freddy vs Jason) niet mee?
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2557 stemmen
Die had ik er ook nog wel bij kunnen zetten, maar die horen denk ik niet echt bij de reeks zelf, of wel?
Maar vooruit:
1.5* - Jason Goes to Hell: The Final Friday
2.5* - Freddy vs Jason
Jason X ook nog niet gezien, en die trekt me ook totaal niet, dat plot alleen al Sowieso is dit niet mijn favoriete reeks wat horror betreft
mikey
-
- 28328 berichten
- 4915 stemmen
Cult Movies Reviewed: Friday the 13th : best to worst - cultmoviesreviewed.com
niet mijn lijstje maar goed
Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3418 stemmen
Onlangs alles van deze serie weer herzien. Mijn ranking komt nu uit op:
1. Jason Lives: Friday the 13th Part VI (3,5*)
De eerste film met Jason als zombie, met een hele vette - en leuke - knipoog.
2. Jason X (3,5*)
Hilarische pulp, dat zichzelf geen moment serieus neemt.
3. Friday the 13th: The Final Chapter (3,0*)
Best uitgevoerde klassieke Friday the 13th, met zowaar sympathieke personages.
4. Friday the 13th Part 2 (3,0*)
Allemaal net iets strakker en vermakelijker dan het origineel.
5. Freddy vs Jason (3,0*)
De gevechten tussen beide boemannen zijn fantastisch, de rest behoorlijk slecht.
6. Friday the 13th (3,0*)
Een ietwat trage Halloween rip-off, maar het heeft iets amusants.
7. Friday the 13th: A New Beginning (2,5*)
De meest sleazy Friday, maar leuk door zijn domheid.
8. Friday the 13th (2009) (2,5*)
Vrij inwisselbare remake. Aardig op een paar vlakken, maar vooral middelmatig.
9. Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan (2,5*)
Begint best geinig, maar wordt gaandeweg steeds belachelijker. Het einde is compleet bespottelijk.
10. Friday the 13th Part VII: The New Blood (2,5*)
Het eindgevecht is fantastisch, maar de rest van de film is vrij beroerd.
11. Jason Goes to Hell: The Final Friday (2,0*)
Het script is enorm vermoeiend en dom, slechts een deel van die dommigheid is jammer genoeg vermakelijk.
12. Friday the 13th Part III (2,0*)
Fut- en inspiratieloos deel. Alleen de knullige 3D-scènes zijn hilarisch.
Duke Nukem
-
- 1529 berichten
- 1828 stemmen
1. Friday the 13th part 4: The Final Chapter (4*)
2. Friday the 13th part 2 (4*)
3. Friday the 13th Part VI: Jason Lives (4*)
4. Friday the 13th 3D (3,5*)
5. Friday the 13th (3,5*)
6. Friday the 13th (2009) (3,5*)
7. Friday the 13th Part VII: A New Blood (2,5*)
8. Friday the 13th: A New Beginning (2,5*)
9. Jason X (2*)
10. Friday the 13th Part VIII: jason Takes Manhatten (1,5*)
11. Jason Goes To Hell: The Final Friday (1*)
Freddy vs. Jason (Heb ik niet gezien)