- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Meest vreselijke top 10
Meest vreselijke top 10
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Als ik soms een opmerking zie waar ik het totaal mee oneens ben, dan klik ik wel eens op de user om naar zijn top 10 te kijken (Top 10 zegt immers iets over zijn of haar smaak) om te zien vanuit welke hoek die persoon naar films kijkt. Vaak zie ik dan titels, waar mijn maag zich van omdraait en begrijp ik waarom we het oneens zijn. Dus nu kwam ik op het volgende idee. Welke 10 films zie jij het minst graag in iemands top 10 staan, dus niet per se de films die jij het slechts vind, maar wel titels die een hoge afknap waarde hebben. Liefst ook met een reden.
Hier is mijn treurlijst, niet per se in deze volgorde.
1. The Green Mile (Slappe emo cinema)
2. Shawshank Redemption (What else is new?)
3. Lord of the Rings Return of the King (Duidelijk het zwakste deel van de reeks.)
4. Vita e Bella (Heb gewoon iets tegen die film.)
5. Beautiful Mind (Slappe emo cinema.)
6. Before Sunrise (Clichevolle pseudo romantiek, voor de fantasielozen.)
7. Meglio Gioventù, La (2003) (Laten mensen zich werkelijk zo makkelijk meeslepen?)
8. Bound by Honor (Pseudo stoere gangstertjes.)
9. Hooligans (Als dat werkelijk het beste is wat je hebt gezien.....)
10. Pirates of the Caribbean: At World's End (Slechter kan haast niet!)
Verder zakt mijn broek af als ik alle delen van een triologie (of nog meer) terug zie in een top 10
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3131 stemmen
Ik neem users vaak niet serieus wanneer 1 of meerdere van deze erin staan:
1. Apocalypse Now (1979)
2. Clockwork Orange, A (1971)
3. Wild at Heart (1990)
4. Underground (1995)
5. Baby Snakes (1979)
6. Eureka (1983)
7. Boogie Nights (1997)
8. Lat Sau San Taam (1992)
9. Soy Cuba (1964)
10. Thin Red Line, The (1998)
Nee maar zonder dollen. Heb niet echt specifieke titels waar ik op let, maar als iemand mijn mening bij bijv. een horrorfilm onderuit wilt halen en hij heeft alleen maar drama erin staan dan houdt het al op. M.a.w. het is vooral het genre waar ik op let dat overheerst in iemands top 10.
wimnoot
-
- 3962 berichten
- 3780 stemmen
Hey! Dat is Reinbo's top 10!
Ik heb dat gevoel bij de volgende films
1 Eraserhead (1977) (abstracte zooi voor dikdoeners)
2 Rocky Horror Picture Show, The (1975) ( Irritanste film ooit)
3 Braveheart (1995) ( historisch zo fout)
4 Mist, The (2007) ( )
5 JCVD (2008) ( Zielig)
6 Shichinin no Samurai (1954) ( Stelletje Japanse mafkezen)
7 Rambo (2008) ( Sly lijkt op de voorkant van Bad Taste)
8 Twilight (2008) ( Erotiek voor tienermeisjes)
9 Boondock Saints, The (1999) ( Aardige film, niet top10 waardig i.m.o.)
10 Lucky Number Slevin (2006) (zie 9)
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2557 stemmen
Ik heb dat maar bij een paar films, kan er geen top 10 van maken. Maar dat zijn gewoon vervelende films die in mijn ogen totaal niet top 10 waardig zijn. Hoge afknap waarde dus, al wil dat natuurlijk niet gelijk zeggen dat de desbetreffende user daarbij niet aardig kan zijn of dat ik die gelijk niet meer serieus neem. (voordat ik vele users op mijn dak krijg)
- Lost in Translation
- Irréversible
- Dolls
- American History X
- The Mist
- Amélie
Knisper
-
- 12992 berichten
- 1250 stemmen
Hier komt een slotje op. MovieMeter heeft al genoeg topics waar je kunt discussiëren over wat slechte films zijn en bovendien zal een topic als dit al snel leiden tot (persoonlijke) ruzies en conflicten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.