menu

Film / Toplijsten en favorieten / Lelijkste/minst leuke actrice

zoeken in:
Kom maar op.

- Julia Roberts! In haar mond kan ik mijn vrachtwagen parkeren
- Cameron Diaz: snap niet wat mensen in haar zien.
- Angelina Jolie: overrated
- Amanda Seyfried: Kikkerkop.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.inquisitr.com/wp-content/angelina-jolie1.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Julia Roberts, vreselijke actrice, vreselijke garage-mond en zo preuts als een non ja.

Verder Kristen Stewart alias de crack-hoer.

Meryl Streep

Nou binnenkort gooi ik er wel tientallen tegenaan, want het barst ook van the uglies in filmwereld.

Shelley Duvall: Het engste uit The Shining is haar hoofd.

Er is wel een handjevol actrices waar ik -op z'n zachtst gezegd- erg weinig mee heb. Katie Holmes, Sandra Bullock, Julia Roberts, Meryl Streep en Kate Winslett staan in ieder geval op de nominatielijst voor mijn top5 vervelendste artrices. Waarschijnlijk ook in die volgorde!

Tilda Swinton rrrrrrrrrrilllllll whaaaaaaaaaa

http://kalafudra.files.wordpress.com/2009/04/tilda-swinton.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Roseanne Barr

http://cdn-media.channelme.tv/media/images/000000/67/61/Njc~NzYx_large.jpg

Haha, dit is wel rot dat ik nu echt zoveel lelijke vrouwen voorbij zie komen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:54 uur

geplaatst: vandaag om 13:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.