menu

Film / Toplijsten en favorieten / Topic ter promotie van Films

zoeken in:
Zijn er films die je al lang in een toplijst wil zien staan, maar hier niet in slagen door een te lage populariteit?
Voer hier dan je marketingcampagne. Maak SWOT-analyses, bespreek de vier P's en zorg ervoor dat deze verborgen meesterwerken (of mislukkingen) eindelijk het licht zien. (Of hou het lekker bondig )

La Passion de Jeanne d'Arc
Judgment at Nuremberg
The Island of Dr. Moreau

Dit zijn maar een paar voorbeelden. Ze hebben minder dan tien stemmen nodig.

Wil je daarentegen een complottheorie uitwerken om films bewust uit toplijsten te houden, ga dan gerust je gang.

Is hier niet al een topic voor?

Wil je deze persee in de flop 100 hebben ?

Heb vooraf snel even gekeken en ben toch niets tegengekomen. Kan me vergissen natuurlijk.

@ barns

Ik gaf maar een paar voorbeelden hé, een stuk of zeven stemmen en hij staat in de flop 100. Niet dat dit dus per se hoeft.

Madecineman (moderator)
Volgens mij min of meer hetzelfde als dit topic

Inderdaad, min of meer.
Wat mij betreft mag hier dus een slotje op.

kappeuter (crew)
Ok bij deze.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:16 uur

geplaatst: vandaag om 17:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.