menu

Film / Toplijsten en favorieten / Meest indrukwekkende film ooit gezien

zoeken in:
606
De naam van dit topic zegt eigenlijk al genoeg. Welke film heeft nu de grootste indruk op jou gemaakt, en welke je ook niet meer zult vergeten.

Dit kan een grote kaskraker geweest zijn, maar ook een wat oude niet bekende film. Het gaat erom dat deze film nog op je netvlies gebrand staat, en je maar al te graag nog een keer wil zien.
Of gewoon een film dat je blijft kijken.

Titels van mij:

Schindler's list vaak de meeste 2de wereldoorlog films
Hellraiser films kan het blijven kijken.
Steven seagal omdat ik een fan ben van zijn films.

Ramon K
Komen veel 5,0*-films toch automatisch bij in de buurt? Ik zou zeggen La Passion de Jeanne D'Arc, maar dat lijkt me logisch met een nr 1 notering in mijn Top 10. Ik weet niet of dit zo'n goed topic is eigenlijk.

606
Ramon K schreef:
Komen veel 5,0*-films toch automatisch bij in de buurt? Ik zou zeggen La Passion de Jeanne D'Arc, maar dat lijkt me logisch met een nr 1 notering in mijn Top 10. Ik weet niet of dit zo'n goed topic is eigenlijk.

Waarom niet kies de films die je echt zijn bijgebleven, of die je telkens kan blijven zien.
Hoeft niet perse alle 5 sterren films te zijn.

Ramon K
Maar dat heeft weinig met 'indrukwekkend' te maken maar eerder met guilty pleasures, genrevoorliefdes of nostalgie. Daarom lijkt het me niet echt een geweldig topic. Er zijn me zo veel films bijgebleven.

606
Ramon K schreef:
Er zijn me zo veel films bijgebleven.

Dat is een luxe probleem

Ramon K
Lollig!

Nou ja. We zullen wel zien of je veel respons krijgt.

Films als Good Will Hunting, Tears of the sun, Saving Private Ryan, Schindler's List, The Pianist vond ik indrukwekkend in de zin dat ik er best emotioneel van werd soms, maar het zijn geen films die in mijn top 10 staan.

606
Ramon K schreef:
Lollig!

Nou ja. We zullen wel zien of je veel respons krijgt.

Was het ook bedoeld he lollig

Donnie Darko, Salinui Chueok en Primer zijn 3 films die ik na eerste ziening zeker een dag of twee niet uit mijn hoofd heb kunnen loslaten. Bij DD ging het zelfs zo ver dat ik hem diezelfde dag nog 2 keer heb gekeken.

606
Artemis schreef:
Bij DD ging het zelfs zo ver dat ik hem diezelfde dag nog 2 keer heb gekeken.

Nou nog 2 keer dat is nog al wat, was dat om het nog beter te begrijpen.

requiem for a dream bleef het langst hangen, hele diepe indruk maakt die film..

Kevin13
Eens met Ramon K, wat overbodig. Bij mij is dat Pulp Fiction en van de series The Wire.

Hmm, mijn geheugen is niet zo lang wat dat soort dingen betreft Dus ik hou het even recentelijk, Inglourious Bastards omdat ik er niks van had verwacht en toen toch geniaal bleek te zijn. En The Curious Case of Benjamin Button, omdat ik daar 2 uur lang bij heb zitten janken

Inderdaad een overbodig topic. Een persoonlijke top 10 of verscheidene topics in het forum gaan over hetzelfde onderwerp.

Slotje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:35 uur

geplaatst: vandaag om 10:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.