menu

Film / Overige films / Weet iemand de titel?

zoeken in:
Hey,
Ik zag overlaatst in de bioscoop een trailer van een film, en ik had toen zoiets van hmmm die wil ik wel zien als hij uitkomt.
Nu het probleem is, ik ben de titel vergeten, en de trailer herinner ik mij maar vaag. Het ging over een al ouder man (rond de 60 schat ik) die in een wijk kwam wonen waar een bende de buurt terroriseerde en hij kwam zowat in opstand.
Meer weet ik er eigenlijk niet meer over, buiten dat hij van 2009 is.
Als er iemand weet welke film dit is: fantastisch! Als niemand het week zou ik het ook begrijpen aangezien ik er niet veel meer over wist

Waarschijnlijk bedoel je Gran Torino van en met Clint Eastwood. Maar de vraag had je eigenlijk hier moeten stellen Hier kan een slotje op dus.

jaah, die is het, bedankt!
En ik had nog liggen zoeken naar zo een ik zoek een filmtitel maar ik heb gezocht naar een forum hiervoor, geen topic.
Ik zal volgende keer wat beter uitkijken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:08 uur

geplaatst: vandaag om 09:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.