menu

Film / Overige films / Escape from City-17: Part One (2009)

zoeken in:
Escape from City-17: Part One (2009) - imdb.com

Escape from city 17 is een door 2 broers gemaakt filmpje, waarvan 1 deel nu op youtube staat.
Het is gebaseerd op het spel Half-life (Wie kent het niet).
Dit is iets waar ik zelf al jaren op wacht, een verfilming van mijn favoriete game, en dan op zo'n manier.
En het ding is, het is allemaal met een budget van 500$!
Tenminste dat staat er, dat zie ik er in ieder geval niet aan af.

De twee broers zijn duidelijk fans van het spel, je hoort niet alleen de geluiden uit het spel maar ook de omgevingen zijn goed passend en special effects zijn zelfs nog goed.

Ik zou zeggen, kijk dit even, en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Het beste zou zijn dat deze heren een groot budget tot hun beschikking krijgen, en daarmee een verfilming van het spel maken, want dat zou nog eens heel erg goed kunnen worden!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=q1UPMEmCqZo

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dat hebben ze netjes gedaan zonder budget. Helaas loopt de HD versie hier niet helemaal soepel.

Daar kan Uwe Boll nog wat van leren, geweldig gedaan zonder enig budget!

Vet !!!

Als ze dit met 500 dollar hebben gemaakt ben ik benieuwd wat ze met 500.000 dollar kunnen doen , heel creatief gedaan , respect !!

sportfan27 schreef:
Vet !!!

Als ze dit met 500 dollar hebben gemaakt ben ik benieuwd wat ze met 500.000 dollar kunnen doen , heel creatief gedaan , respect !!
Het enige wat het kost is tijd, veel tijd om te renderen en om alle special effects te maken. Steeds meer van dit soort filmpjes duiken op op het internet.

Inderdaad, zoals bijvoorbeeld The box..ook een pracht werkje met een budget van 150euro, minstens zo indrukwekkend als deze.

Haha leuk. Ja heb dit filmpje al eerder voorbij zien komen op gamesites. Liefhebbers van Half Life (2)....altijd goed....

Inderdaad heel netjes gedaan, en het spel is natuurlijk ook geweldig..!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:31 uur

geplaatst: vandaag om 15:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.