menu

Film / Overige films / My Sweet Satan en Roadkill

zoeken in:
Charles Manson
Deze 2 films zijn beide van Jim van Bebber.
Het zijn beide, naar ik heb begrepen, vrij zieke, bloederige (cult)films.
Heeft iemand 1 of beide gezien?
En zo ja, is het wat?

Charles Manson
had gisteren eindelijk Roadkill gedow..euh...ge....je weet wel.

is een korte (promo)film van zo'n 19 minuten.
en DAMN wat is die goor en ziek zeg.
Gaat over een geflipte moordenaar die in een huis vol maden, ratten, organen, huiden, hompen vlees en weet ik veel wat nog meer aan menselijke resten woont.

ZIEK is hier wel op zijn plaats.
Nu My Sweet Satan nog... ontvangen.

Charles Manson
zozo, welk een stortvloed aan reacties op mijn post

Charles Manson
he moderators.

van mij mag deze gewist worden hoor, niemand kent de films.

Mug
Wellicht dat liefhebbers ook nog deze korte films willen gaan zien en hun recensie hier kwijt willen/kunnen. Geen reden voor verwijdering/slotje.

Ik heb de Roadkill / My Sweet Satan dvd (My Sweet Satan is hier wel CUT) en ik heb Deadbeat At Dawn op dvd (met als extra de UNCUT-versie van My Sweet Satan).

Roadkill is inderdaad vrij ziek. My Sweet Satan iets minder vond ik, hoewel er ook een heel smerige scene in zit.

Als je deze twee goed vindt, zeker ook eens Deatbeat At Dawn kijken. Dit is wel een volledige film (staat hier op de site geloof ik), maar evenzeer underground. Dit is meer een actiefilm met een paar gore scenes in.

Iik wil vragen of je ergens op het internet kan vinden over My Sweet Satan
Het klinkt wel als een spannende film
Maar ik wil hem wel zien
Kan iemand mij dus wijzen waarop ik hem kan vinden

as
saleena schreef:
Iik wil vragen of je ergens op het internet kan vinden over My Sweet Satan. Kan iemand mij dus wijzen waarop ik hem kan vinden
Nee, niet echt. We hebben het op deze site niet over het gepindakaas van users.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:00 uur

geplaatst: vandaag om 08:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.