• 155.447 films
  • 9.299 series
  • 27.663 seizoenen
  • 604.333 acteurs
  • 346.578 gebruikers
  • 8.762.703 stemmen

Titel gevraagd van

zoeken in:

Smoghler

• 46 berichten
  • 15 stemmen

Hallo iedereen!

Ik zit al heel lang met een film in mijn hoofd die ik vroeger toen ik nog jong was een aantal keren heb gezien op zaterdagnacht op rtl4 ofzo...

Maar ik weet de titel absoluut niet meer!

Het plot van deze horrorfilm ging ongeveer zo:

Een aantal jongeren stranden op een "onbewoond" eiland met hun watervliegtuig (meenik).

Op het eiland vinden ze een huisje en ze gaan er naar binnen, omdat niemand de deur open doet.

Er blijkt in het huisje een ouderwets gezinnetje te wonen (meen dat het een soort van dwergen waren ofzo) en één voor één worden de ascociale manieren van de jongeren afgerekend door moord of iets dergelijks.

De dochter van het gezinnetje gaat één van de jongeren, een meisje, zien als beste vriendin en bespied het meisje met haar vriendje waarop zij jaloers word en de jongen vermoord.

Op het einde blijft alleen het meisje nog over uit de jongerengroep en lijkt helemaal gebrainwashed te zijn door de normen en waarden van het gezinnetje...

-----

Ok heeft iemand enig idee welke film ik hiermee bedoel?

bij voorbaat dank!

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Slotje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.