menu

Film / Overige films / Flatlife (2004)

zoeken in:
leverafronny
Flatlife (2004) - IMDb

Speelduur: 10 minuten

Je kent hem zeker en vast wel. De korte animatiefilm van Jonas Geirneart. Zag hem deze zomer op TV en heb me geen enkel moment verveeld.

ik heb hem ook eens 's avonds op vtm gezien

leverafronny
En???

Enorm geestig en ontzettend goed gemaakt. De terechte winnaar van Leuven Kort 2004 (en van zo'n dozijn andere prijzen).

viel wel mee,het is wel orgineel maar er wordt iets in gezegd

Het feit dat er niets in wordt gezegd is juist de grootste troef van Flatlife. De muziek en de tekeningen zeggen al meer dan genoeg.

Op de officiële site krijg je een idee hoe de film er ongeveer uitziet. De vier figuurtjes (appartementen) zijn voortdurend in beeld, maar toch weet je op elk moment precies waar je moet kijken. Erg knap.

Prachtig filmpje, gezien op De Nachten (drie keer gezien zelfs ) en elke keer weer genoten. Enorm grappig en spitsvondig, en ook grafisch erg leuk.

Ik heb hem gisteren gezien op canvas, ik was aangenaam verrast. Het kwartiertje is voorbij gevlogen!

Yoke schreef:
Ik heb hem gisteren gezien op canvas, ik was aangenaam verrast. Het kwartiertje is voorbij gevlogen!

Is normaal, hij duurt maar 10 minuten.

Weet iemand of hij binnenkort nog eens op tv vertoond wordt?

Inderdaad een leuk, origineel kort filmpje. Geen moment verveeld. Leuk stukje met die vogels. Ook al gebeurde er steeds overal wat, je wist waar je moest kijken en dat is erg knap.

Leuk bedacht en komisch.

leverafronny schreef:
Je kent hem zeker en vast wel. De korte animatiefilm van Jonas Geirneart. Zag hem deze zomer op TV en heb me geen enkel moment verveeld.

Ja, het minste dat je van deze kortfilm kan zeggen is dat hij vermakelijk is en niet verveeld. Maar zo bijzonder is 'Flatlife' verder niet: de tekeningen zijn zeker niet uitzonderlijk en de vondsten niet geniaal. Gewoon af en toe grappig.
3*

Jupilerman
Vond er eigenlijk echt niks aan,er zal wel iets inzitten dat ik niet begrijp zeker

Ik vind Flatlife persoonlijk saaie boel. Om nog maar van de regisseur te zwijgen...

Halcyon schreef:
Ik vind Flatlife persoonlijk saaie boel. Om nog maar van de regisseur te zwijgen...

Bedoel je persoonlijk of heb je het over zijn andere projecten?

leuke film.
De 10 minuten lijken er 5.
ps.Kniper niet met je ogen want dan mis je de
ruimtepanda

Gast
geplaatst: vandaag om 21:38 uur

geplaatst: vandaag om 21:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.