menu

Film / Overige films / Rozbijemy zabawe (Break Up the Dance) Roman Polanski (1957)

zoeken in:
Deze 8 minuten durende film van Polanski is er een met een prachtig achterliggend verhaal. Polanski huurde wat tuig in om een echt feest in de war te schoppen. ze kwamen er niet in, dus klommen ze over het hek. daar sloopte ze de boel, molesteerde de gasten en leefde zich uit. Polanski had net genoeg tijd om alles vast te leggen.

Toen het bestuur van zijn school het hoorde, werd Polanski bijna weggetrapt.

een grote grap. op zich het idee om een feest in de war te schoppen is leuk, maar dit ging gepaard met wel heel veel geweld. leuke stunt van Polanski en leuk om eens gezien te hebben. wat moet die Polanski een geweldige schooltijd gehad hebben.

Ik vind het eerder zielig van hem dan grappig. En gebruik een hoofdletter aan het begin van de zin.

Jordy (admin)
Nou ja, aanstellen is ook een vak

Waarom stuur je nou een PM Blonde? Kun je hier niet zeggen dat ik een sukkel ben, en dat ik eerst een echte film moet zien?

Dit is een forum dus ik mag een reactie plaatsen, buddy.

dat ik een PM stuur, is omdat ik andere users niet met gebakkelei wil vervelen Kees, maar ook dat schijn je niet te snappen.

Grappig of niet, de film die het heeft opgeleverd is wel tamelijk slecht. Vooral de montage van het gevecht is een ramp, waarschijnlijk omdat hij niet genoeg beelden had maar dat neemt de stunteligheid er niet van weg. Idee is leuk maar een beetje uit de hand gelopen lijkt me.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:11 uur

geplaatst: vandaag om 05:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.