menu

Film / Overige films / Starcrossed - ongelooflijke kortfilm !

zoeken in:
Horrorfreak12
Ik schrijf zelden op deze forum maar nu wou ik jullie toch iets laten weten.
Onlangs zag ik op het internet een kortfilm genaamd Starcrossed.
Na het kijken van deze film ben ik zeker een dag niet goed geweest.
Vergeef me als ik overdrijf maar deze is gewoon de moeite om te zien.
Met de acteur van prison break in de hoofdrol.

Link : Dailymotion - Starcrossed - Gay Shorts - een Films & TV video

Laat maar weten wat je er van vindt !!!

Horrorfreak12

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://dialmformovies.files.wordpress.com/2009/06/starcrossed.gif?w=404&h=600

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Reinbo
Ziet er nu niet direct aantrekkelijk uit... Is er ook ergens een vrouwelijke versie?

Mwoah, zo smerig is het niet hoor. Eerder schattig en aandoenlijk. Al vinden mannen het wel sneller vies denk ik ja, 2 mannen die knuffelen en zoenen.

Horrorfreak12
Het maakt het niet per se vies omdat het 2 jongens zijn, maar eerder omdat het broers zijn. ( voor mij toch). Toch geen rede om niet te kijken, want het einde is hartverscheurend !!!

Veel mensen, voornamelijk mannen, walgen al van het idee van 2 gewone jongens samen. Dat zou dan sowieso al een reden zijn om hem niet te kijken.

Horrorfreak12

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=ZnF9BVW4III

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Voila kan je hier helemaal kijken !

opzicht geen verkeerde film( heb em niet helemaal gezien..even doorgespoeld), alleen is het idee dat de 2 broers zijn wel misselijkmakend!..en die ene broer (zonder erg puberaal ver te komen) echt superlekker :O

Gast
geplaatst: vandaag om 16:16 uur

geplaatst: vandaag om 16:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.