menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Sparrows (1926) R1

zoeken in:
Ik ben erg benieuwd naar wat anderen vinden van Sparrows (1926) een stomme film (zonder gesproken tekst dus!) met Mary Pickford in de hoofdrol. Mijns inziens een leuke introductie aan Pickford voor degenen die haar (nog) niet kennen.
De film is regio 1, wat inhoudt dat deze niet op alle dvd-spelers afgespeeld kan worden. Belangrijk om in rekening te houden.
De speelduur is 107 minuten.
Ik ben benieuwd of er geïnteresseerden zijn

Wil ik wel proberen

- jordybeukeboom

Poisonthewell

Ga je hem nog bekijken Jordy?

Jep heb half uur bekeken, ik zal snel rest kijken, sorry voor lange laptime, stille film moet ik altijd even voor gaan zitten

Morgen even postzegels halen en dan stuur ik het naar Poisonthewell

Malick
- Poisonthewell
- Iemand anders?
- Verhoeven (Ben vanaf woensdag tien dagen in Rotterdam maar wil de film wel graag zien)

Ontvangen

Het is hier al heel lang stil, maar ik ben zeer geïnteresseerd. Loopt dit nog? Is de lijst als volgt?

- Verhoeven
- The One Ring

Malick
Ik heb nog niets ontvangen.

jajaja gaat morgen op de post! AUB een beetje begrip voor de carnavallende medemens

Malick
Binnen. Gaat over een week naar The One Ring.

Malick
Op de DVD staan trouwens nog twee interessante shorts van D.W. Griffith. Namelijk The Mender of Nets (1912) en Wilful Peggy (1910).

Gaat morgen richting The One Ring.

Ik zou deze ook wel willen proberen

- The One Ring
- Simonvinkie

Verstuurd!

Wat zal ik hier mee doen Mathijs_013 zal ik hem weer terug naar jou opsturen.

Kan gesloten worden.

kappeuter (crew)
Bedankt voor het uitlenen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:31 uur

geplaatst: vandaag om 22:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.