menu

De Site / MovieMeter pakketservice / A Touch of Zen - King Hu (1969)

zoeken in:
Ik stuur op naar de eerste op de lijst: dé "breathtaking" martial arts klassieker van King Hu

A Touch of Zen / Xiao Nu (1969)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://img.amazon.ca/images/I/51SWMBCNQ1L._SL500_AA240_.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Het is de Amerikaanse editie (regiovrij) van Tai Seng entertainment. De kwaliteit is niet perfect (zie ook de discussie in het topic bij de film zelf), maar prima te doen en gelukkig wel in het originele beeldformaat (1:2.35). Mandarijn met Engelse subs.

De film staat in twee stukken op de DVD. Het was voor mij eerst even zoeken hoe de film verder moest toen-ie zo maar ophield. Er circuleren nogal wat lengtes van de film op het net (en ook op de doos en de disc zelf staan verschillende tijden), maar deze is ongeveer 185 minuten. Eerste deel 1u39, tweede deel 1u26.

Ik wacht heel even voor ik me aansluit,

Leuk!

-Niethie

-Niethie
-Co Jackso

Wellicht een domme vraag, maar ik neem aan dat dit wel gewoon in de originele taal is? Ik wilde deze een tijd geleden huren in de Cultvideotheek, maar toen bleken ze alleen een Engelstalige dub te hebben.

Ja, hij is in het Mandarijn met Engelse subs (aangevuld in het originele bericht). En domme vragen bestaan toch niet

Hij gaat morgen op de bus naar niethie, als die tenminste weer is ontdaan van zijn antivuurwerk-kuisheidsgordel (die bus dus).

Nomak
-Niethie
-Co Jackso
- Nomak

Niethie
-Co Jackso
- Nomak
- Fikret8

- Niethie
- Co Jackso
- Nomak
- Fikret8
- Querelle

- Niethie
- Co Jackso
- Nomak
- Fikret8
- Querelle
- korenbloem

- Niethie
- Co Jackso
- Nomak
- Fikret8
- Querelle
- korenbloem
- Poisonthewell

Ontvangen!

- Co Jackso
- Nomak
- Fikret8
- Querelle
- korenbloem
- Poisonthewell
- Tommeh

Onderweg naar Co Jackso.

Nomak
Ik schuif op naar de onderkant van de lijst.

- Co Jackso
- Fikret8
- Querelle
- korenbloem
- Poisonthewell
- Tommeh
- Nomak

Aangekomen, PM richting Fikret8.

Verstuurd.

Ontvangen.

Verzonden.

- Querelle
- korenbloem
- Poisonthewell
- Tommeh
- Nomak
- hellboy.ray

De DVD is naar mijn oude adres gestuurd. Ik ga hem proberen te onderscheppen en anders wordt hij hopelijk weer terug naar Fikret8 gestuurd.

Tip voor iedereen. Ook al heb je tig keer een pm met het adres van een user ontvangen, toch even navragen of het adres nog hetzelfde is.
Maar zelf had ik ook even moeten opletten.

Hoe is het hier?

Querelle, ik begreep dat je pogingen om de DVD op je oude adres te halen nog niet succesvol waren.

Firket8 toevallig de DVD al terug ontvangen???

Ik heb hem niet terug ontvangen.
Ik wacht op een bericht van Querelle hoe het ervoor staat.

DVD is nog steeds zoek. Hij ligt niet in mijn oude huis. (dat kan ook niet meer) en ook niet in de huizen er naast

Mochizuki Rokuro en ik handelen het verder af, ik ben akkoord gegaan met zijn voorstel om hem ter vervanging van King Hu een andere titel toe te sturen waar hij interesse in heeft. Verder erg spijtig voor de mensen die op het lijstje stonden voor King Hu, het is helaas niet anders.

De eerste die nu nog op de film stemt is de postbode die hem nu blijkbaar heeft

Ik heb het afgehandeld met Fikret. Waarvoor dank. En spijtig met name voor Nomak die hem zo graag wilde zien en vrijwillig naar beneden was geschoven op de lijst en nu toch achter het net vist...

Erg jammer! Ik wilde de film ook graag zien, maar dit kan gebeuren. Misschien duikt hij nog op en komt hij nog een keer voorbij

Nomak
Oei, de film is spoorloos? Jammer, vooral voor Mochizuki Rokuro die nu toch een moeilijk verkrijgbare film kwijt is. Maar goed, het is al op een mooie manier opgelost.

Malick
Heel jammer.

Kan een slotje op.
Fikret8 heeft mij schadeloos gesteld.
Dank

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:36 uur

geplaatst: vandaag om 06:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.