menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Mauvaise Graine (Debuut Wilder)

zoeken in:
Ik weet van in ieder geval 1 persoon dat ie interesse heeft vandaar dat ik beschikbaar stel:

(afbeelding)

Mauvaise Graine

De debuutfilm van Billy Wilder. Haalt het helaas niet bij zijn geweldige latere werk maar de hand van de meester is zeker te ontdekken.

Huidig gemiddelde: 3.0 - 1 stem.

kappeuter (crew)
- kapp

-kapp
-Spetie mooi

Mug
Welke regio is deze dvd?

Goeie vraag, helemaal vergeten te melden.

Regio 1 met engelse subs.

kappeuter (crew)
Hmm dan heb ik er niks aan. Ik heb geen regiovrije speler.
Ik haal mezelf van de lijst.

- spetie

- Spetie
- Egoistico

Onderweg naar Spetie

Ontvangen, pm naar Egoistico.

En alweer verzonden naar Egoistico.

Ontvangen. Niemand anders interesse?

Zal toch wel?

Lijkt mij toch ook wel, alleen het zal waarschijnlijk ook wel meespelen dat de DVD regio 1 is.

Ja zou kunnen, ik heb al zolang een regio-vrije speler dat ik wel eens vergeet dat dat helemaal niet zo vanzelfsprekend is

Al ingeschreven op 3 lijstjes, maar er is zeker nieuwsgierigheid bij mij naar deze Wilder en een regiovrije dvd-speler heb ik. Dus als niemand anders zich meer meldt, graag ...

Blijkbaar heeft er niemand anders interesse... PB naar BASWAS gestuurd.

Malick
- BASWAS
- Verhoeven

Vanmorgen opgestuurd naar BASWAS.

Egoistico schreef:
Niemand anders interesse?

Mijn regiovrije speler is nog steeds kaduuk, dus als-ie nog even in omloop blijft heb ik nog wel interesse. Het ontbreekt aan tijd om aan goede vervanging te werken (hopelijk in de Kerstvakantie).

- BASWAS
- Verhoeven
- Querelle

Mochizuki Rokuro schreef:
(quote)

Mijn regiovrije speler is nog steeds kaduuk, dus als-ie nog even in omloop blijft heb ik nog wel interesse. Het ontbreekt aan tijd om aan goede vervanging te werken (hopelijk in de Kerstvakantie).

Wat mij betreft geen probleem.

Ontvangen.

Op de post naar Verhoeven.

- Verhoeven

Ik moet helaas mijn naam van de lijst halen.

Malick
Vandaag ontvangen.

Pm naar ... ?

Malick
Querelle of Mochizuki Rokuro wanneer mag ik de dvd naar één van jullie twee opsturen?

Je hebt pm.

- Querelle

Ontvangen. Als niemand hem verder wil zien, stuur ik hem over een week naar Mochizuki Rokuro.

verstuurd naar Mochizuki Rokuro.

Binnengekomen.

Aangezien de regiovrije speler nog kaduuk is hoop ik dat het werkt op de pc of de laptop van mijn vriendin.

Anders ga ik kijken wat ik kan doen. Aangezien niemand na mij meer wil (KLOPT DAT?) stuur ik eigenaar DieGo anders over een week PM als ik weer naar m terug moet sturen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:48 uur

geplaatst: vandaag om 19:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.