menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Sholay (Bollywood - 1975)

zoeken in:
Sholay (1975)

De grootste Bollywood-blockbuster uit de jaren 70!!
De Nederlandse ondertiteling op de DVD is zo slecht dat ie niet te volgen valt, maar er zit gelukig wel een goede Engelse ondertiteling op.

Mug
Cool!

- Mug

- Mug
- Mochizuki Rokuro

- Mug
- Mochizuki Rokuro
- rokkenjager

- Mug
- Mochizuki Rokuro
- rokkenjager
- Poisonthewell

- Mug
- Mochizuki Rokuro
- rokkenjager
- Poisonthewell
- jordybeukeboom

DVD verstuurd naar Mug

Mug
Ontvangen!

Malick
- Mochizuki Rokuro
- rokkenjager
- Poisonthewell
- jordybeukeboom
- Verhoeven

Sorry ik was met vakantie dus geen PM van Mug kunnen beantwoorden. De komende weken gaat het er ook écht even niet van komen om de film te kijken.

Ik zet me zelf onderaan de lijst. Heb Mug gevraagd PM naar rokkenjager te sturen.

- rokkenjager
- Poisonthewell
- jordybeukeboom
- Verhoeven
- Mochizuki Rokuro

Mug
Woensdag op de post gegaan richting rokkenjager.

schaap
- rokkenjager
- Poisonthewell
- jordybeukeboom
- Verhoeven
- Mochizuki Rokuro
- schaap

Mug
Nog niet aangekomen helaas bij rokkenjager. En ook niet geretourneerd in m'n eigen brievenbus. Kerstdrukte? Of gedeponeerd in de brievenbus van de buurman die op vakantie is, of zo? [we blijven positief]

Die andere film uit de pakketservice (The River) is zojuist (en behoorlijk snel) aangekomen. We wachten maar af.

Tot op heden nog niks ontvangen. Ik wil mij wel verantwoordelijk stellen voor de kosten.

Het is als volgt gegaan: Ik heb per ongeluk m'n vorige huisnummer aan Mug doorgegeven (hetgeen waar ik gister dankzij Mug erachter ben gekomen) en mede daardoor is de film inderdaad 'gedeponeerd in de brievenbus van de buurman'. Dus het goed nieuws: De DVD is niet zoek! En ligt gewoon in de brievenbus (van de buurman uiteraard). En even voor de goede orde: Ken de beste mensen niet.

Ik ben vandaag langs gegaan en vernomen dat ze op vakantie zijn en dat ze maandag weer terugkomen. Dan zal ik weer eens langsgaan. Maar nu, ga ik pitten...

Je woonde eerst bij de buren, maar je kent ze niet

Lees: huisnummer en niet de straatnaam. De buurman waar de DVD bij is gedeponeerd heeft exact hetzelfde huisnummer als m'n vorige adres.

De buren z'n nog niet terug...

Mochten de buren ooit nog terugkomen...

- rokkenjager
- Poisonthewell
- jordybeukeboom
- Verhoeven
- Mochizuki Rokuro
- schaap
- Hannibal

Zijn de buren nog niet thuis?

Die wonen niet eens un minuut van m'n huis vandaan. Dus bel ik iedere dag wel eventjes aan. Maar nee, ze z'n nog niet thuis en indien ze deze week niet terug z'n dan zal ik de kosten maar vergoeden. Ik denk dat eenieder wel lang genoeg heeft moeten wachten.

Nou de buren z'n thuis en GEEN dvd in de brievenbus.

Goed, pm naar wendyvortex voor eventuele kosten.

Rokkenjager heeft mij gemaild.
Gelukkig is het geen dure DVD.
Zal binnenkort wel eens een India-shop binnenlopen om te kijken of ik nog een exemplaar kan vinden.

Slotje op dit topic svp.

kappeuter (crew)
Jammer!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:03 uur

geplaatst: vandaag om 00:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.