menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Naissance des Pieuvres (Water Lilies) + Les Diables (The Devils)

zoeken in:
Mijn vorige deelname aan de pakketservice is me prima bevallen, tenminste het geeft een fijn gevoel een redelijk onbekende film rond te sturen en aan de berichten te lezen of stemmen te zien wat andere er nou precies van vonden, dus heb ik besloten er nog een tweede film in te brengen waarvan ik vind dat hij wel wat meer aandacht verdiend.

Het betreft hier een prachtig coming of age drama met levensechte situaties/personages en een erg mooie sfeer. Voor de genrefans (en dan doel ik vooral op die van films als Fucking Amal) is dit in ieder geval een dikke aanrader!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://i33.tinypic.com/21oc9lf.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ik verstuur de dvd, net als ik eerder met Container deed in een blanco doosje (zonder hoes dus) om schade te voorkomen.

User Naomi Watts heeft al aangegeven interesse te hebben dus zet ik die als eerste op de lijst. De dvd zelf kan ik pas na het weekend opsturen (dat meld ik dan wel even hier) maar de geinteresseerde mogen zich gerust alvast aanmelden...

- Naomi Watts
-
-
-

Lijkt me leuk!

- Naomi Watts
- Montorsi

niethie you rock

- Naomi Watts
- Montorsi
- otherfool

Ik zou trouwens niet iets als Fucking Amal verwachten. Dit is toch veel zwaarder.

Al denk ik trouwens dat Water Lilies prima in de videotheek te verkrijgen is.

kappeuter (crew)
Mijn MovieMax heeft de film niet.

- Naomi Watts
- Montorsi
- otherfool
- Erwinner

kappeuter schreef:
Mijn MovieMax heeft de film niet.
Aha ok, ik heb zelf niet gekeken. Ik dacht dat alle biosreleases die op dvd uitkomen, over het algemeen wel in de videotheek te vinden zijn.

Wel goede film trouwens.

Knisper schreef:
Ik zou trouwens niet iets als Fucking Amal verwachten. Dit is toch veel zwaarder.

Al denk ik trouwens dat Water Lilies prima in de videotheek te verkrijgen is.

Klopt wel dat het minder lieflijk is, al zijn er wel verschillende overeenkomsten...

Ik heb de dvd na hem destijds gekocht te hebben in ieder geval nooit meer zien liggen.

Even een update: Ik heb de dvd van de film Les Diables (The Devils) ook met Adele Haenel (een veelbelovende actrice) erbij gestopt (samen in een doosje) als een soort van double feature. Vind namenlijk dat die film ook nog wel wat stemmen mag krijgen...
Dit komt misschien wat laat maar kwam zonet pas op het idee. Als je echter niet de behoefte voelt die andere titel ook te gaan zien hoeft dat natuurlijk niet. Heb al aan een mod gevraagt om de topic titel aan te passen, maar tot dat is gebeurd wou ik het hier alvast even toelichten. De dvd zelf gaat morgen op de post...

Beide films lijken me wel wat.

- Naomi Watts
- Montorsi
- otherfool
- Erwinner
- Querelle

Binnen en Montorsi's adres heb ik al.

Gaat vandaag richting Montorsi.

- Montorsi
- otherfool
- Erwinner
- Querelle
- wendyvortex

- Montorsi
- otherfool
- Erwinner
- Querelle
- wendyvortex
-Lars

Ik zet mezelf even naar achter gezien het feit dat ik er vanaf zaterdag eventjes een paar weekjes niet ben:

- Montorsi
- Erwinner
- Querelle
- wendyvortex
- Lars
- otherfool

binnen

Malick
- Montorsi
- Erwinner
- Querelle
- wendyvortex
- Lars
- otherfool
- Verhoeven

- Montorsi
- Erwinner
- Querelle
- wendyvortex
- Lars
- otherfool
- Verhoeven
- *Nientjah*

wat heb ik toch een vreselijke nickname!

gaat straks op de bus naar Erwinner.

Ontvangen en al bekeken, mooi filmpje.

- Querelle
- wendyvortex
- Lars
- otherfool
- Verhoeven
- *Nientjah*

- Querelle
- wendyvortex
- Lars
- otherfool
- Verhoeven
- *Nientjah*
- BASWAS

- Querelle
- wendyvortex
- Lars
- otherfool
- Verhoeven
- *Nientjah*
- BASWAS
- The One Ring

Gaat vandaag naar Querelle. Was twee keer bingo deze films. Al ligt mijn voorkeur wel bij Naissance des Pieuvres

Blij dat te lezen.

Ontvangen, gezien en ik stuur hem straks weer op.

Bedankt voor het rondsturen Niethie, vooral Les Diables was een aangename verrassing.

DVD's ontvangen.

PM naar Lars

DVD's verstuurd naar Lars

Vandaag de DVD's ontvangen.

PM naar otherfool.

- Querelle
- wendyvortex
- Lars
- otherfool
- Verhoeven
- *Nientjah*
- BASWAS
- The One Ring
- danuz

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:36 uur

geplaatst: vandaag om 15:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.