menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Riso Amaro (1949), R2-NL

zoeken in:
Niet echt duidelijk of hier echt veel animo voor is, heeft een tijd geleden al eens in de pakketservice gezeten, maar waarschijnlijk zijn er altijd wel wat mensen blij mee te maken. En aangezien ik regelmatig van de service gebruik maak wil ik ook wel eens mijn steentje bijdragen.

Bij deze dus aangeboden Riso Amaro van Giuseppe De Santis. Beroemd vanwege Silvana Mangano die menig na-oorlogs mannenhart op hol wist te brengen. Film is Regio 2, met enkel Nederlandse subs. De film heeft een kartonnen hoesje, om het 'gewone' plastic hoesje. Deze laat ik gewoon thuis, kan alleen maar kapot gaan en heeft verder nul meerwaarde, aangezien alle info ook op het plastic hoesje staat.

De eerste geinteresseerde mag zijn gegevens doorsturen.

- Naomi Watts

Malick
- Naomi Watts
- Verhoeven

- Naomi Watts
- Verhoeven
- DeCol

heb in eerste instantie nog even afgewacht of er nog animo voor was, de laatste dagen heb ik geen tijd gehad deze rond te gaan sturen, maar gaat morgen richting Naomi Watts als ik een gaatje kan vinden.

- Verhoeven
- DeCol
- Egoistico

PM naar Verhoeven, helemaal vergeten.

Verstuurd.

Malick
Binnen. DeCol PM!

Ontvangen! Pm naar Egoistico.

Verzonden.

Ontvangen.

Is er nog iemand die de film graag wil zien?

Vandaag teruggestuurd naar Montorsi.
Bedankt voor het 'uitlenen' van de film!

en hij is net binnen, weliswaar met flinke schade aan het doosje, maar voor zover ik kan zien is de DVD nog prima.

Dus deze kan op slot.

kappeuter (crew)
Bedankt voor het uitlenen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:53 uur

geplaatst: vandaag om 11:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.