menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Brain Damage

zoeken in:
Reinbo
Omdat ik weet dat een aantal users dit jaren 80 cult werkje van Basket Case regisseur Henenlotter graag willen zien stop in 'm in de pakketservice. Ik maak zelf immers ook veelvuldig gebruik van deze geweldige dienst.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://images.play.com/covers/3435222x.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Brain Damage (1988)

Een hilarisch horrorwerkje. Wel no budget, dus niet voor de liefhebbers van gelikt vermaak.

Ik ga 'm eerst nog zelf eens herkijken deze week. Heb 'm zelf ook al in geen 15 jaar gezien. Daarna gaat die op reis.

Hij is overigens niet ondertiteld, wel regio 2.

Veel plezier.

- Dutchtuga
-

Uiteraard!

- Dutchtuga
- Chainsaw

Mug
- Dutchtuga
- Chainsaw
- Mug

Waarschijnlijk de beste film ooit in de pakketservice .

Reinbo
Vrees dat niet iedereen daar zo over gaat denken...

Henenlotter in het nieuwe millennium werkt helaas niet, maar Henenlotter en 80's... Kan niet stuk

Het heeft voor- en nadelen natuurlijk. Enerzijds is het leuk dat zo'n cultfilm van onder het stof wordt gehaald en nog eens onder de aandacht wordt gebracht, anderzijds hebben de meeste liefhebbers van dit soort cinema de film al lang gezien.

- Dutchtuga
- Chainsaw
- Mug
- DVD-T

Nomak
Een erg mooie toevoeging, echt een aanrader voor de liefhebbers.

Halcyon schreef:
Het heeft voor- en nadelen natuurlijk. Enerzijds is het leuk dat zo'n cultfilm van onder het stof wordt gehaald en nog eens onder de aandacht wordt gebracht, anderzijds hebben de meeste liefhebbers van dit soort cinema de film al lang gezien.

Dan zijn er weinig liefhebbers hier zeker?

Ik denk dat hier inderdaad slechts een handvol diehard liefhebbers van undergroundhorror uit de jaren '80 zit.

Ook op IMDB eigenlijk. Wereldwijd niet echt populair blijkbaar.
Misschien komen er nu liefhebbers bij.

Hoeft natuurlijk ook niet populair te zijn. Zo heeft het wel z'n charme vind ik.

- Dutchtuga
- Chainsaw
- Mug
- DVD-T
- jan66

Malick
- Dutchtuga
- Chainsaw
- Mug
- DVD-T
- jan66
- Verhoeven

- Dutchtuga
- Chainsaw
- Mug
- DVD-T
- jan66
- Verhoeven
- the pope

Reinbo
Op de bus naar Dutchtuga. Hoesje is ligt beschadigd, maar niet ernstigs.

Ontvangen! Hoesje is idd wat beschadigd. Ik zal er in ieder geval voor zorgen dat het niet erger wordt . Zal de film hoogstwaarschijnlijk morgenavond kijken.

Film inmiddels gezien. PM naar Chainsaw.

Hij is binnen.

En hij is onderweg naar Mug.

Mug
Ontvangen. Pm naar de volgende.

Ontvangen. PM naar jan66.

Hoesje zal ik ook even vervangen, die is inmiddels niet meer lichbeschadigd. DVD is nog in goede staat.

Gaat zometeen op de bus. Bedankt voor het uitlenen Reinbo.

- DVD-T
- jan66
- Verhoeven
- the pope
- Querelle

Binnen en bekeken.
Morgen op de bus naar Verhoeven.

Verhoeven moet de film al lang op de mat hebben gehad?

Malick
Wat een ophef opeens. Was gisteren op een Filmbeurs en toen ik s' avonds laat thuis kwam lag die eindelijk in de brievenbus. Dus...

Pm naar The Pope.

- DVD-T
- jan66
- Verhoeven
- the pope

Ik haal me zelf van de lijst.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:58 uur

geplaatst: vandaag om 17:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.