menu

De Site / MovieMeter pakketservice / My Life Without Me (Regio 2)

zoeken in:
PM naar jordybeukeboom.

Ik heb de DVD vandaag ontvangen. maar hij zat niet in mooi bij gevoegde sleeve. maar los in de doos waardoor los door hoes rammelde...En dat heeft flink wat beschadiging op disc gezet. (Center van hoes kras dan over de disk)
Zo fel dat hij nu naar half uur vast loopt in de speler..

Zeer spijtig.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img404.imageshack.us/img404/9043/hpim1090.th.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ik laat vandaag of morgen hele nieuwe laag op disc zetten. (ik heb contact gehad met erwinner er over.)

Dus hij komt weer terug in pakket service lijkt het.

Reinbo
In dat geval...

- Lars
- Reinbo

Hij is bijna helemaal kras vrij geworden. Was gewoo zo zwaar beschadigt. Maar hij draait weer prima!

Ik heb gezien nu en wil hem door sturen maar wacht op adres van Jordy en heb ik nog niet gehad. Maar wel pm gestuurd giste middag.

PM naar Reinbo als backup wanneer Jordy weer niet online komt. ( 4 dagen offline al weer )

zo juist verzonden naar Jordy!

Lijst wordt wel heel kort.....waar blijft belangstelling...

- Reinbo

Bedankt nog voor het oplappen Lars. Bij mij was de DVD ook al een keer vastgelopen. Dat is daarna door de verzending van mij naar jou blijkbaar nog erger geworden. Fijn dat zoiets mogelijk is.

is ook tijdens de verzending gebeurt want DVD is helaas los in de hoes komen te liggen. Dan zit net zon scherp center in de hoes. En gaat die daar dus overheen en weer....Das dus een ongelukje maar is herstelt en hij is weer verzonden vandaag dus is opgelost.

Ok super, erg fijn, want de film is meer dan de moeite waard.

Zeker dat vond ik dat film zeker moeite waard was. Daarom mijn opmerking ook al een beetje "van lijst is wel heel erg kort..." Gezien deze film toch echt de moeite waard is.

C'est arrivee

Ik stuur het door naar Reinbo

Reinbo
ontvangen

- JJ_D

- JJ_D
- rokkenjager

Reinbo
Gister PM naar JJ_D

Ontvangen.

Wegens de farçe met 'Somnambuul' wil ik vanaf nu telkens de dvd's persoonlijk bij de post afleveren. De dvd ligt klaar, maar aangezien ik deze week moet werken kan ik voorlopig nog niet naar de post. Excuses.

Omdat een dvd die ik onlangs verstuurde nooit is aangekomen, besloot ik vanaf nu telkens mijn dvd's bij de post persoonlijk binnen te brengen. Wat blijkt? Dat je zelfs daar geen afgifte-bewijs krijgt! Hoe kunnen ze dan een verloren zending opsporen, vraag ik mij af...

Gisteren verzonden.

Was het niet gewoon een luie medewerker?

De mevrouw aan de balie zei dat je nooit een afgifte-bewijs krijgt voor zendingen die in een brievenbus passen - misschien is dat anders in Nederland?

Enige optie is aangetekend versturen, maar dat kost me € 5 extra per zending. Dat heb ik er nou niet voor over...

Al ontvangen rokkenjager?

Nope, tot op heden niks ontvangen.

Erwinner schreef:
Was het niet gewoon een luie medewerker?

De medewerker is niet lui..Die heeft gewoon niet mogelijkheden omdat op postzegels altijd nog geen pakket code zit.

Dat klopt helemaal maar voordeligste manier is 7,- aangetekend dan ben je tot een 50,- gedekt en kan voor paar cent meer ook nog handtekening retour krijgen.

Lag vandaag op de deurmat.

Gaat morgen (maandag) op de post.

Excuses voor de late verzending.

Terug bij de eigenaar in uitstekende staat waarvoor dank!

kappeuter (crew)
Bedankt voor het uitlenen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:03 uur

geplaatst: vandaag om 00:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.