menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Somnambuul

zoeken in:
- JJ_D

Bas I.
Duurde iets langer maar gaat vanmiddag richting België!!

Ontvangen. Nog interesse na mij?

Ik wil hem nog wel zien:

- The One Ring

Gaat begin volgende week op de post.

Zat eind vorige week terug in de bus wegens te weinig gefrankeerd, maar is daarna meteen rechtgezet. Excuses!

- The One Ring
- lngrid

Nog niet onvangen?

Nee, nog niets...

Dan vrees ik het ergste...

Ik wil wel mijn exemplaar opsturen, maar moet hem nog wel even kijken. Hij mag dan tenslotte naar Wendyvortex want ik heb hem gekregen van Kappeuter. Verder hoop ik nu een keertje niet dat ik de film geweldig vind

Heel tof Erwinner.

Qua prijs maakt me het niet zo heel veel uit (zo duur was die niet) maar ik vind hem zelf erg mooi.

Zou inderdaad een mooi gebaar zijn, Erwinner... Maar je kiest natuurlijk zelf.

Ik weet niet hoe het mogelijk is, maar na bijna twee maanden is deze film toch nog in mijn brievenbus beland. Idioot dat het zolang duurde, maar gelukkig is hij niet echt verdwenen. Ik hoop alleen niet dat Wendyvortex intussen een nieuwe dvd van deze film gekocht heeft.

Zal ik hem hierna dan maar gewoon weer verder sturen naar Ingrid?

Uiteindelijk komt heel veel weer terecht. Ik had zelf nog geen exemplaar opgestuurd. Dus gaan jullie maar weer fijn verder

kappeuter (crew)
Allemachtig prachtig.

Ongelooflijk!!!!

Nee, ik had nog geen vervanging.
Stuur maar weer gewoon door hoor!

Heb (voor ik op reis vertrok) getelefoneerd naar de klantendienst van de Post, maar daar vertelden ze mij dat ze niets voor me konden doen tenzij ik aangetekend had verstuurd (€ 4,80 extra kosten). Ben uiteraard wel blij dat alles is goed gekomen!

Dat is wel heel merkwaardig zeg. Maar het gaat wel vaak fout bij de grens volgens mij.

Is deze al verstuurd naar de eigenaar? Ik wil hem nog erg graag zien, mijn reizen zit er weer op! En het is veilig, ik woon in Nederland

Nee, hij is bij mij en gaat waarschijnlijk morgen nog op de post naar Ingrid. Je kunt nog gewoon op de lijst na Ingrid.

Ah, ik dacht dat de lijst eindigde bij jou. In dat geval:

- lngrid
- fhflint

Zonet uit de brievenbus gevist. Ga direct een pm sturen aan fhflint.

kappeuter (crew)
Hoe staat het hier mee?

Hoi,

Sorry voor de vertraging en de stilte van mijn kant. Heb hem inmiddels bekeken en zal hem vandaag doorsturen naar fhflint. Heb het adres al.

Ingrid

Vanmiddag pas op de bus gedaan riching fhflint.

Binnen!

Hij gaat maandag terug naar wendyvortex!

Hoesje weer retour, maar zit de DVD nog in je speler fhflint????

Ik meld mezelf aan voor de pruster van het jaar award..
De Dvd komt er nu ook aan..

DVD ontvangen.

Hier mag een slotje op

kappeuter (crew)
Bedankt voor het uitlenen Wendy!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:27 uur

geplaatst: vandaag om 21:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.