menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Vinyan (regio 1, Engelse subs)

zoeken in:
Daar was ik al bang voor. Erg vreemd bij iemand met zo'n staat va ndienst hier op MM.

Pastichio Rocker
Erg vreemd inderdaad dat je nav het niet (op tijd) terugsturen van een filmpje gewoon niet meer komt opdagen. Om dat filmpje hoef je het ook niet te doen; die koop je voor een tientje bij Van Leest. Maak dan het verschuldigde bedrag over aan de uitlener en zand erover. maar ik weet niet wat kappeuter en madecinman hebben gezegd tegen deze user.

Hier is hij (uiteraard) ook nog niet opgedoken nee.

Madecineman (moderator)
Nog niets gehoord, even afwachten nog maar wellicht is hij met vakantie en ligt de DVD nog gewoon bij hem thuis. Zou niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.

Pastichio Rocker
Zijn de scholen niet alweer begonnen?

Madecineman (moderator)
Weet niet of hij een scholier/student is? Ik ben ook pas volgende week er eens weg van als iedereen al weer aan het werk is

Pastichio Rocker
Ik ook niet, maar meestal heb ik zo'n gevoel bij bepaalde users van: dat is vast iemand die nog op school zit.

Pastichio Rocker
Btw Ramon/Alex:

YouTube - Kanaal van XfofaXX

Laatste aanmelding: 23 uur geleden

XfofaXX heeft een video aan de favorieten toegevoegd - 3 dagen geleden

Lijkt me niet dat ie op vakantie is dan. Denk eerder dat ie er voor heeft gekozen om na dit debacle gewoon niet meer te komen.

Wat is me dat hier allemaal.

Even wat dingen ophelderen: ik heb deze film wel degelijk verstuurd wanneer ik zei dat ik hem ging versturen, ergens begin augustus, naar Pastichio Rocker (ik weet dat ik zei dat ik hem naar Montorsi ging sturen, maar dat was een vergissing van me, ik had gekeken naar het lijstje bovenaan de pagina om te zien naar welke user ik hem had gestuurd maar die volgorde is dan nog veranderd, ik heb hem dus wel degelijk naar Pastichio Rocker gestuurd). Als hij nu nog steeds niet is aangekomen kan ik alleen maar raden dat hij is verloren gegaan in de post.

De reden dat ik heel die tijd niet meer online ben gekomen (wat mij naturlijk nogal verdacht maakt) en bijgevolg niet heb geantwoord op alle berichten hier en in m'n privébox is dat ik toch geband was van de pakketservice en voorlopig niet echt nog een reden had om naar hier terug te keren.

Ik weet dat ik wat nalatig ben geweest in het versturen van die laatste twee dvd's, en m'n ban is achteraf gezien dan ook wel terecht misschien, maar ik ben geen dief. Container is per slot van rekening ook terug aangekomen. Als de dvd nu zoek blijkt te zijn, ben ik gerust van zin een bijdrage te leveren samen met andere deelnemers om een nieuwe aan te schaffen voor de eigenaar, zoals is gebeurd toen mijn dvd zoekgeraakt was in deze pakketservice.

Een welgemeende sorry dat ik dit nu pas laat weten allemaal, ik had verwacht dat de film gewoon ging aankomen bij Pasichio Rocker, en had er verder niet echt bij stilgestaan.

Pastichio Rocker
Ik heb jammer genoeg niks gehad, maar goed, als jij zegt dat je 'm hebt verstuurd...

Maar de mods hebben je niet alleen via PM benaderd maar ook via de mail en daar hebben ze ook geen reactie op gehad (niet dat ik weet tenminste)...

Deze account is nog gemaakt met m'n oud mailadres van een paar jaar terug. Dat adres gebruik ik niet meer, maar m'n account staat er wel nog mee verbonden, vandaar dat ik die mails nooit heb gezien.

Ik heb even rondgekeken en inmiddels is de film in regio 2 voor 10 euro te verkrijgen bij zowel de Nederlandse als de Belgische Free Record Shop.

Pastichio Rocker
Dus Naomi Watts kan 'm dus maar opnieuw gaan kopen?

Los daarvan een goed argument om de toevoegregels van de pakketservice nog een keertje te herbekijken. Was ooit bedoeld voor moeilijk te vinden films.

Onderhond schreef:
Los daarvan een goed argument om de toevoegregels van de pakketservice nog een keertje te herbekijken. Was ooit bedoeld voor moeilijk te vinden films.

Wat toen ook het geval was, daar er nog geen R2 versie van Vinyan was toen hij hier verscheen.

Pastichio Rocker schreef:
Dus Naomi Watts kan 'm dus maar opnieuw gaan kopen?

Nee, zoals ik al zei stel ik voor dat de deelnemers van deze pakketservice, die de film reeds hebben gezien of degenen die hem nog willen zien, een bijdrage leveren om hem opnieuw te kopen, zodat Naomi Watts hem toch terug kan krijgen.

Omdat ik me schuldig voel dat ik heel deze malaise op gang heb getrokken wil ik gerust de moeite doen om achter de film te gaan, maar ik ga hem nu ook niet alleen betalen. Al was het maar uit principe - ik ben uiteindelijk ook niet verantwoordelijk dat de film is kwijtgegaan per slot van rekening.

Ik bedoel: niet meer verantwoordelijk dan andere deelnemers.

Montorsi schreef:
Wat toen ook het geval was, daar er nog geen R2 versie van Vinyan was toen hij hier verscheen.

Maar die was wel te voorspellen, het was dan ook een gloednieuwe film.

Zelf op het werk ook al te vaak slachtoffer geworden door de vele missers in het TNT systeem. Ik geloof Xfofa, en van mij part is het geen big deal. Ik was toch van plan de Blu-Ray aan te schaffen. En aangezien hij nu heel makkelijk te verkrijgen is zal ook dat geen obstakel zijn.

Onderhond schreef:
(quote)

Maar die was wel te voorspellen, het was dan ook een gloednieuwe film.

Wat is het probleem dan, tot die tijd kreeg men op deze manier de kans de film te bekijken, volledig conform de voorwaarden.

De DVD is toch nog steeds in omloop (behalve dan dat hij kwijt is gespeeld)?

Dan had je hem dus op een bepaalde dag de film uit de pakketservice moeten halen, ook nogal overdreven natuurlijk. Maar je begon dus over de toevoegregels, en daar is maar één voorname regel, namelijk

2. Alleen zeldzame / moeilijk te verkrijgen titels komen in aanmerking om opgenomen te worden in de verzendlijst. Dit zijn titels die niet of nauwelijks te verkrijgen zijn in de reguliere videotheek.

Niks mis mee dus, het zegt niks over het feit dat een film mogelijk nog in de toekomst makkelijk verkrijgbaar zal worden.

Vind ik wel, zeker als het over een gloednieuwe film gaat. Als hij bij ons in de bios draait is het logisch dat hij op DVD nogal moeilijk te verkrijgen is. Zo kan een eigengebrand CDtje (wat ook mag in het geval dat er niet aan te komen valt) van District 9 ook in de pakketservice. Erg moeilijk aan te komen hier momenteel.

Pastichio Rocker
Djezus. Zo kun je elke film wel als moeilijk te krijgen bestempelen. En volgens mij is MovieMeter nou niet echt bedoeld om het downloaden van films te promoten en al helemaal niet dmv het uitlenen en verzenden van gekopieerde zooi.

Onderhond schreef:
Vind ik wel, zeker als het over een gloednieuwe film gaat. Als hij bij ons in de bios draait is het logisch dat hij op DVD nogal moeilijk te verkrijgen is. Zo kan een eigengebrand CDtje (wat ook mag in het geval dat er niet aan te komen valt) van District 9 ook in de pakketservice. Erg moeilijk aan te komen hier momenteel.

3. Alleen originele / legale dvd's mogen uitgewisseld worden.

Daar is al tegen gezondigd hoor. Vind het gewoon sterk dat DVDs in omloop gebracht mogen worden vooraleer ze zelfs maar de kans hebben gekregen op een lokale release.

DVD's, anders dan regio 2 is dacht ik óók illegaal in de Benelux.
In hoeverre dat illegaal is, is uit te zoeken. Er worden tenslotte niet voor niets verschillende regio DVD's uitgebracht. In principe zou MM het hier niet toe mogen staan en dus ook in het verkoop forum.

Verder weet ik er het fijne niet van, misschien een klusje voor de crew

Waarom zou je iets niet in het buitenland mogen kopen?

Ik ga niet lopen gissen, zoek het anders even op want ik heb geen tijd op het moment.

Vreemd verhaal ja. Ik bestel genoeg en buiten de EU een toeslag van de Douane, als het zelfs approved is door de douane zie ik ook niet echt in waarom het illegaal is.

Pastichio Rocker
Erwinner schreef:
DVD's, anders dan regio 2 is dacht ik óók illegaal in de Benelux.
In hoeverre dat illegaal is, is uit te zoeken. Er worden tenslotte niet voor niets verschillende regio DVD's uitgebracht. In principe zou MM het hier niet toe mogen staan en dus ook in het verkoop forum.

Verder weet ik er het fijne niet van, misschien een klusje voor de crew

Als dat zo zou zijn dan zouden ze ook niet verkocht mogen worden in de winkel, lijkt me, terwijl dat nu wel het geval is.

Winkels doen wel eens vaker dingen die niet mogen maar nogmaals, ik weet niet hoe die regels precies in elkaar zitten. Misschien mag het wel, maar er staat me iets van bij.

kappeuter (crew)
Naomi Watts heeft aangegeven dat er wel een slotje op dit topic mag.
Ivm het zoekraken van de dvd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:23 uur

geplaatst: vandaag om 21:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.